Enkö kelpaa naisille?

19 ja neitsyt

Itse en näe mitään syytä siihen, miksi naiset usein karttavat minua. Olen urheilullinen, vähän normaalia karskimpi, siististi pukeutuva, perusfiksu kaveri, ja kohtelen naisia aina herrasmiesmäisesti. Moni naispuolinen tuttava ja kaveri (varattuja) pitää minua poikamaisen söpönä, ja hauskana tyyppinä. Tästä huolimatta naiset baareissa, puistossa, kahviloissa tms. tulkitsevat jopa pienen hymyn tai tervehtimisen minulta pervoudeksi, ja suurin osa lähtee kuitenkin jopa mielellään umpihumalaisten perseenpuristelijoiden matkaan. Itse en moiseen alennu.
Osaako joku sanoa, missä vika?

42

1130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19 ja neitsyt

      Kuulostat aika ehdottomalta, ja kommenttisi on tosi yleistävä. Toisaalta, ei minulla mitään hävittävääkään ole, joten voisin periaatteessa yhtä hyvin kokeillakin tuota. Olen monia lähibaarien vakiokasvoja isokokoisempi ja vahvempi, ja pokerinaamanikaan tuskin valehdellessakaan pettää. Enemmän mietityttää, miten saan poikamaiset kasvoni näyttämään pahamaineisen linnakundin pärstältä. Mutta kiitos, kai...

    • 7+5

      Yrität vain supermallin näköisiä naisia? Olet mielistelevä? Vaikutat epätoivoiselta?

    • 19 ja neitsyt

      En ole mielestäni ollut kovin kranttu naisten suhteen, joita olen yrittänyt iskeä. Tiedän kyllä oman tasoni miehenä, enkä yritä vokotella itseäni huomattavasti paremmannäköisiä. Mielistelykään ei mielestäni kuulosta minulta. Olen ollut naisia kohtaan ainoastaan kohtelias. En myöskään ole mielestäni epätoivoinen. Pari kertaa olen saanut joiltain 60-kymppisiltä pyyntöjä ja jopa vaatimuksia lähteä heille yöksi, mutta kyllä minullakin jokin vaatimustaso on olemassa naisten suhteen.
      Perus hyvännäköinen nainen, jonka ikäero minuun vuosissa on yksinumeroinen. Siinä melkein kaikki, mitä seksikumppanilta periaatteessa vaatisin. Mutta suurin osa tälläisistä naisista antaisi vain pakit, ja loput ilmestyvät paikalle usein seuralaisen kera.

    • myöskin 19v

      Mulla on ihan sama tilanne ku sulla :D Usein kehutaa hyvännäköseks jne. oon hyväkuntonen ja fiksu kaveri mut naista en saa :DD en tiiä mikä mättää

    • 19 ja neitsyt

      Joo, ne varmasti olettaa että varattu mies viettää vapaat iltansa ja viikonloppunsa yksin baareissa ja puistossa. Ja sen takia eivät uskalla puhua, vaan mieluummin antavat pakit, jos minä edes tervehdin. Ja yrittämäni naiset nimenomaan lähtevät usein lopulta niiden äijien matkaan, jotka luovat ensikontaktia puristelemalla perseestä, ja huutamalla rivouksia niin lujaa korvaan, että koko baari kaikuu.

      • nyt...

        Yrität sitten vääriä naisia pokata. Ite en lähtis kenenkään matkaan kuka puristelee persauksiin vaan sellasen joka fiksusti puhuttelee eikä osoita olevan vaaraksi jos kahdenkin jäädään.


    • Kristalli921

      No ite ainakin olettaisin että oot kyllä varmaan joku varattu jo, jos kerta oot niin hyvän näköinen... Ja esim jos kuvittelevat olevansa sun tasoa huonompi. Niin eivät viitsi sitten mitään... Mä ainakaan en menis noin hyvän näkösen ja hyväkäytöksisen mukaan, epäilisin heti kaikki maholliset että oot pettämässä akkaas tai jotain... Se vaan on niin harvinaista nähä mitään tollasta vapaata lihaa. Ja on yleistystä sanoa että kaikki naiset haluaa "rikollista" nusasta, tai törppöä ihmistä. Tai no, jos en ämmät itekin on sellasia juntteja ilman tapoja, niin kaltasiaanhan he sitten ettivät. EI sussa vikaa ole, vaan niissä ämmissä siellä baarissa. En kyllä menisi ikinä baarista etsimään, baarissa on kaikki epätoivoiset ja säälittävät pellet. -.- eriasia sitten jos joku on vain hauskaa pitämässä, eikä jatkuvasti baarissa ehtimässä seuraa.

      • 19 ja neitsyt

        No, en kyllä sanoisi olevani niin hyvännäköinen, että minun voisi vaistota olevan varattu. Asteikolla yhestä kymmeneen olen ehkä 8 1/2. Ja sanotaan vaikka, että muihin miehiin verratessa kuulun kai siihen parhaimpaan kolmannekseen. Ja aina jos olen baarissa etsimässä naista, niin lähinnä välttelen kaikkia humalaisia bimboja ja pissiksiä. Pidän enemmän tavallisemman näköisistä ja fiksun oloisista, usein myös itseäni hiukan vanhemmista naisista. Yritän lähinnä niitä, jotka eivät tule baariin vain juomaan tukkihumalaa. Tällaisia on kyllä tullut useakin vastaan, mutta minä en heille tunnu kelpaavan.


    • Tytto92

      On se joo käsittämätöntä, ois kiva törmätä kaltaisiisi kundeihin kun on itse liikkeellä. Itse oon 20 v. ja oon suht hyvännäkönen, urheilullinen ja puhelias. Mutta mä saa aina perääni tyypillisiä pelimiehiä ja varmaan vaaleiden hiuksien takia ne luulee et oon niin tyhmä et lähtisin niiden juttuihin mukaan. Kyl sitä viihtyy joskus kavereiden kans baareis mut en oo mikään juojatyyppi, mielummin viihdyn vaik fudiskentäl tai salil. On sen kyl huomannutkin et ei mm. baari oikeen oo paikka jossa ois muita kuin niitä bimboja ja pelimiehiä.

      Luultavasti oot lähestyny vääriä naisia tai sitten ajoitus on ollu väärä. Jos oot perusmukava kundi niin kyllä säkin vielä sen mukavan naisen löydät, tsemppiä!

      • Poika92.

        Onn itte kokeillu molempia keinoja. Aikoinaan olin tosi hellä ja ystävällinen tytöille, ei mitään tulosta. Sitten menin ihan sairaan röyhkeäksi eikä sekään sen paremmin mennyt. Nyt en jaksa enää mitään. Vittu olkoon ja pitäkööt pesänsä! Oho, se hullupuoli taas sai vallan...


    • Poika 89

      Ei taida sitten olla mikään ihme etten ole kelvannut naisille kun olen korkeintaan tavallisen näköinen enkä edes urheilullinen. Olen varmaan myös hieman liian lyhyt mieheksi eikä lihaksiakaan ole olen sairaalloisen pelokas naisten suhteen. Näyttää vahvasti siltä että kohtaloni on olla kokematon kuolemaan saakka. En kyllä tiedä miten tulen jaksamaan tätä elämää yksin ja täysin kokemattomana.

      • Poika 88

        Tervetuloa seuraan, mietin aivan samaa etten tule koskaan löytämään rakastani, tai yhtään mitään muutakaan... ja tulen olemaan ikuisesti yksin


    • -

      Nuo puheet tympivät: "en koskaan löydä ketään, pyääh".

      Jos asut maalla, käy kaupungissa etsimässä. Netin kautta voit tutustua kaukanakin asuvaan. Jos asut isossa kaupungissa, voit syytellä lähinnä itseäsi. Kukaan ei hae ainua kotoa.

      Jos et koe olevasi henkisesti kunnossa, hoida itsesi kuntoon.

      Naisen löytäminen vaatii useimmilta miehiltä aktiivisuutta ja paljon työtä. Tuossa iässä en heittäisi kirvestä kaivoon. Ryhdy hommiin naisen löytämiseksi nyt, niin 5 vuoden päästä tilanne voi olla ihan toinen.

      • 19 ja neitsyt

        Aivan sama vaikka sua tympis. Nää puheet on silti aika aiheellisia. Tosiasia on, että Suomessa meillä kilteillä perusmiehillä jää naisasioissa usein luu käteen. Ja syy siihen on suurilta osin naisten nirsous. Itseämme paremman näköisiä ei kannata edes yrittää, ja samantasoiset naiset ovat kranttuja ja kokevat ansaitsevansa jotain niin helvetin parempaa. Itselläni on elämän aikana parikin vahvaakin ihastusta tyttöihin, joita olen aluksi pitänyt fiksuina. Mutta kun tunteistani kertonut, niin vastaus on ollut rasittavan kliseinen: "Joo, oot sä kyllä tosi kiva, ja ihan söpökin, mutta mä en oikeesti usko, että haluan seurustella kenenkään kanssa just nyt." Ja "kyllä säkin sen itelles oikean löydät yms." Ja viimeistään pari viikkos myöhemmin heidät on nähty jonkun mulkun kainalossa.

        Lopputulos on näköjään se, että meidän kaltaiset miehet joutuu joko tyytymään aika vähään, tai elämään sitten koko elämänsä yksin. Useimmilla ei ole edes tuota ensimmäistä vaihtoehtoa. Kyllä minuakin ovat naiset vältelleet yhtä paljon netissä kuin tosielämässäkin. Saattaa kuulostaa kornilta, mutta meille jokainen ikävuosi vain vahvistaa tunnetta siitä, ettei oikeasti kelpaa kenellekkään.


      • -
        19 ja neitsyt kirjoitti:

        Aivan sama vaikka sua tympis. Nää puheet on silti aika aiheellisia. Tosiasia on, että Suomessa meillä kilteillä perusmiehillä jää naisasioissa usein luu käteen. Ja syy siihen on suurilta osin naisten nirsous. Itseämme paremman näköisiä ei kannata edes yrittää, ja samantasoiset naiset ovat kranttuja ja kokevat ansaitsevansa jotain niin helvetin parempaa. Itselläni on elämän aikana parikin vahvaakin ihastusta tyttöihin, joita olen aluksi pitänyt fiksuina. Mutta kun tunteistani kertonut, niin vastaus on ollut rasittavan kliseinen: "Joo, oot sä kyllä tosi kiva, ja ihan söpökin, mutta mä en oikeesti usko, että haluan seurustella kenenkään kanssa just nyt." Ja "kyllä säkin sen itelles oikean löydät yms." Ja viimeistään pari viikkos myöhemmin heidät on nähty jonkun mulkun kainalossa.

        Lopputulos on näköjään se, että meidän kaltaiset miehet joutuu joko tyytymään aika vähään, tai elämään sitten koko elämänsä yksin. Useimmilla ei ole edes tuota ensimmäistä vaihtoehtoa. Kyllä minuakin ovat naiset vältelleet yhtä paljon netissä kuin tosielämässäkin. Saattaa kuulostaa kornilta, mutta meille jokainen ikävuosi vain vahvistaa tunnetta siitä, ettei oikeasti kelpaa kenellekkään.

        No voi sentään...

        Kaveri on vasta 19 ja katkeroitunut. Suurin osa pojista on vielä kokemattomia sinun iässäsi. Ja tarvitseeko niistä tytöistä välittää, jos ovat ilkeitä ja kranttuja? Etsi netistä joku puutteessa oleva vähän kokeneempi yh-äiti, joka luultavasti nautti nuoresta miesvartalosta, niin pääset poikuudesta.

        Tai odottele nyt ainakin 5 vuotta ja elä normaalia elämää, käy joskus yöelämässä ja laita ilmoitukset nettiin.

        Sitten jos et 30-vuotiaana ole päässyt pitemmälle, niin huolestu vasta sitten. Moni mies on 40, eikä ole vielä saanut, ja elää ihan hyvää elämää.


      • 19 ja neitsyt
        - kirjoitti:

        No voi sentään...

        Kaveri on vasta 19 ja katkeroitunut. Suurin osa pojista on vielä kokemattomia sinun iässäsi. Ja tarvitseeko niistä tytöistä välittää, jos ovat ilkeitä ja kranttuja? Etsi netistä joku puutteessa oleva vähän kokeneempi yh-äiti, joka luultavasti nautti nuoresta miesvartalosta, niin pääset poikuudesta.

        Tai odottele nyt ainakin 5 vuotta ja elä normaalia elämää, käy joskus yöelämässä ja laita ilmoitukset nettiin.

        Sitten jos et 30-vuotiaana ole päässyt pitemmälle, niin huolestu vasta sitten. Moni mies on 40, eikä ole vielä saanut, ja elää ihan hyvää elämää.

        No voi sentään...

        Et ole näköjään tajunnut minua yhtään. Haluan oikeasti naisista muutakin kuin seksiä. Haluan tuntea itseni rakastetuksi, enkä vain katsella vierestä, kun muut nauttivat nuoruudestaan. En nimittäin tunne omanikäisistäni kuin muutaman sinkun, ja hekin lähes kaikki jätkiä, eivätkä hekään kokemattomia.

        En todellakaan kaipaa pelkkää yhtä kertaa joltain puutteesta kärsivältä perheenäidiltä. Ja mitä pidempään oikeasti pysyn kokemattomana, sitä epätodennäköisemmäksi koko ajan käy, että oikeasti tulisin ikinä kelpaamaan kenellekkään. Vietän kyllä aika vilkasta yöelämää, ja olen kokeillut nettideittailuakin pariin kertaan, mutta eivät ne ole tilannettani muuttaneet. Jatkuva yksinäisyys ja kasvava arvottomuuden tunne on se, mikä eniten sattuu. Neitsyys on lähinnä vain suolaa haavoissa.


    • Poika92.

      Ja paskat! EI SAA AJATELLA ETTÄ EI KELPAA JOLLEKIN HYVÄNNÄKÖSELLE TYTÖLLE!!!!!! Tottakai jokasella on oikeus tovotella ihan mitä huvittaa. EIKÄ PIDÄ TYYTYÄ KESKINKERTASEEN TAI HUONOON!!!!

      Ja niin, se huoli että jää yksin on aiheellista jo aikasintaan 17vnä, kun sillon jo jotkut alkaa seurustella ja varsiinkin jos tavotteena on saaha neitsyt ekaksi tyttöystäväksi, niin MITÄ ENEMMÄN AIKAA KULUU, SITÄ HUONOMMAKSI MAHDOLLISUUDET KÄY! Päivä päivältä sitä huomaa ajatelleensa että nyt varmaan taas jossain meni itseltä tilaisuus... :(

      EI HELEVETTI TÄTÄ ELÄMÄN EPÄOIKEUDENMUKAISUTTAAAAA!!!!!!

      • -

        No jos neitsyen haluaa korkata, on syytä olla aikaisin hereillä. Tupakoivat ja juopottelevat mopopojat vievät suurimman osan tyttöjen neitsyyksistä, ei nörtti tai vi**ua hokeva pyylevä finninaama.

        Mutta perusnörtti tai tavis voi elää ihan täysipainoista elämää, vaikkei seurustele tai ole saanut kuin ehkä 30-vuotiaana. Se neitsyitä korkannut motoristi ei välttämättä ole yhtään onnellisempi, vaikka asuu jonkun hyvännäköisen, mutta bimboilevan blondin kanssa.

        Ja jotkut meistä vain kypsyvät hitaammin, niin se nyt on.


    • nähtyjuttu

      ju--ta saman nähnyt tuntuu olevan kyllä silleen et ei käytös tavoilla saa aikaan mitään mut sit kun puristellaan perseistä niin ollaan kyl heti suostuvaisempia mut eisitä kyl kukaan tunnusta mut onhan tuo nähty :D

    • iskijää odotellessa

      iske mut ! ;)

    • -

      Itse kärsin aikoinaan pitkälle iälle naisen kaipuusta, yksinäisyydestä ja siinä sivussa seksin puutteesta.

      Sain naisilta aika epämääräistä kohtelua, joten läksin purkamaan tilannetta niin, että otin sen seksin tärkeimmäksi lähtökohdaksi.

      Muutamaa vuotta myöhemmin huomasin asuvani kivan naisen kanssa.

      Jos kellistät naisia, niin joku niistä jää hyvinkin sinulle pysyväksi kaveriksi.

    • Poika92.

      Jaahas, täytyypä lähteä tästä suoraan tissejä puristelemaan. Takaisin tulen joko hakattuna tai POIKUUDEN MENETTÄNEENÄ!

      Ai niin, unohin että tuo toimii vaan kaupungeissa eikä pikkupaskakyllällä jossa itekin nyt mätänen.

    • Poika 89

      Mitä luultavimmin tulee vain turpiin kun alkaa puristelemaan. Ainakin kun puristelijana on naista saamaton luuserimies. Eihän naisia saa puristella kuin kunnon panomiehet, prkl! Kokemattomien olis kait sitten naisten mielestä häivyttävä heidän silmistään.

      • panomies??

        panomiehiä ei ole olemassakaan. on vain vosuja jotka antaa. ja jos väkisin ottaa ei ainakaan ole panomies vaan RAISKAAJA.


    • Pois peräkammarista

      Mitäs olette, juntit, jääneet kotiin.

      Lähtekää maailmalle ja viettäkää aikaanne ihmisten parissa.

      Epäsosiaalinen mies ei ole niitä, jotka saavat.

    • Poika 89

      En minä ole epäsosiaalinen vaan kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta enkä uskalla lähestyä naisia joten asiani ei ole hyvin siinä suhteessa. Haluaisin silti kovasti tutustua erilaisiin ihmisiin ja etenkin naisiin. Ei siinä ihmisten parissa oleminen auta kun ei ne naiset tule miehiä iskemään vaan miehen on tehtävä se. Tuollainen puhe vain loukkaa minua.

      • -

        Ei kertakaikkiaan ole muuta keinoa kuin voittaa se sosiaalisten tilanteiden pelko.

        Kuten totesit, naiset eivät iske miehiä ellei mies ole hyvännäköinen. Tosin vanhempi nainen saattaa tulla iskemään nuorempaa miestä baarissa.

        Mutta nyt sinun on vain lähestyttävä niitä naisia. Vaikka tulee pakit toisensa jälkeen, älä lannistu. Käytännössä jokainen yrittävä mies saa pakkeja joskus, joten se on normaalia.


    • sinkkunainen minäkin

      Minä ainakin arvostan juuri kilttiä ja kohteliasta perusmiestä. Itsetunnon puute ja itsesääli ovat ne asiat, jotka saavat minut kaikkoamaan valon nopeudella. Jos kiinnostavalta kaverilta alkaa yhtäkkiä tulla juttua tyyliin: "et säkään mua kuitenkaan halua, kun kukaan ei oo koskaan aiemminkaan," tai "kaikki naiset haluu vaan jotain pelimiehiä, " niin voi olla varma että kiinnostus lakkaa.

      Pelimiehillä on yleensä terve itsetunto ja siksi he ovat kiinnostavia. Eihän sellaisesta mitään luotettavaa kumppania saa, mutta hauskaa satunnaista seuraa ainakin.

      Joten häntä pystyyn pojat ja rohkeasti kohti uusia metsästysmaita. Jos jo valmiiksi on asenne että ei mua kuitenkaan kukaan huoli, voi olla varma että juuri niin siinä käykin.

      • pilipalimies29

        Olet oikeassa tuon itsetunnon suhteen, mutta tuossa on vain yksi ongelma.

        Olen ollut naisten seurassa iloinen ja ystävällinen ja aluksi naiset ovat tykänneet seurastani. Mutta sitten tulee se vaihe kun ne alkaa kyselemään ansioluetteloa edellisistä kokemuksista, niin minulla kun ei ole siihen mitään kerrottavaa, naisten asenne minua kohtaan lässähtää aika pahasti.

        Kun he tajuavat että olen 29 vuotias mies joka ei ole ollut koskaan naisen kanssa, he muuttuvat jotenkin vaivautuneiksi ja varovaisemmiksi. Ihan kuin minä olisin paljastanut sairastavani jotain tautia joka leviää kosketuksesta.

        Jään vain kaveriasteelle ja saan katsella vierestä kun seuraan istuu joku kovä jätkä joka alkaa pyörittämään sitä naista ja se nainen on ihan myyty.

        Kyllä se vähän syö itsetuntoa kun tuo sama juttu toistuu kerta toisensa jälkeen.


      • -
        pilipalimies29 kirjoitti:

        Olet oikeassa tuon itsetunnon suhteen, mutta tuossa on vain yksi ongelma.

        Olen ollut naisten seurassa iloinen ja ystävällinen ja aluksi naiset ovat tykänneet seurastani. Mutta sitten tulee se vaihe kun ne alkaa kyselemään ansioluetteloa edellisistä kokemuksista, niin minulla kun ei ole siihen mitään kerrottavaa, naisten asenne minua kohtaan lässähtää aika pahasti.

        Kun he tajuavat että olen 29 vuotias mies joka ei ole ollut koskaan naisen kanssa, he muuttuvat jotenkin vaivautuneiksi ja varovaisemmiksi. Ihan kuin minä olisin paljastanut sairastavani jotain tautia joka leviää kosketuksesta.

        Jään vain kaveriasteelle ja saan katsella vierestä kun seuraan istuu joku kovä jätkä joka alkaa pyörittämään sitä naista ja se nainen on ihan myyty.

        Kyllä se vähän syö itsetuntoa kun tuo sama juttu toistuu kerta toisensa jälkeen.

        Noinhan se usein menee.

        Kehitä tekaistu ansioluettelo. Tuskin tytöt ryhtyvät selvittämään sen todenperäisyyttä. Älä kuitenkaan kerskaile olemattomilla saavutuksillasi. Tai älä ainakaan paljasta ettet ole koskaan ollut naisen kanssa.

        Pienet valkoiset valheet eivät ole tässä tapauksessa ainakaan kovin väärin.


      • sinkkunainen minäkin
        pilipalimies29 kirjoitti:

        Olet oikeassa tuon itsetunnon suhteen, mutta tuossa on vain yksi ongelma.

        Olen ollut naisten seurassa iloinen ja ystävällinen ja aluksi naiset ovat tykänneet seurastani. Mutta sitten tulee se vaihe kun ne alkaa kyselemään ansioluetteloa edellisistä kokemuksista, niin minulla kun ei ole siihen mitään kerrottavaa, naisten asenne minua kohtaan lässähtää aika pahasti.

        Kun he tajuavat että olen 29 vuotias mies joka ei ole ollut koskaan naisen kanssa, he muuttuvat jotenkin vaivautuneiksi ja varovaisemmiksi. Ihan kuin minä olisin paljastanut sairastavani jotain tautia joka leviää kosketuksesta.

        Jään vain kaveriasteelle ja saan katsella vierestä kun seuraan istuu joku kovä jätkä joka alkaa pyörittämään sitä naista ja se nainen on ihan myyty.

        Kyllä se vähän syö itsetuntoa kun tuo sama juttu toistuu kerta toisensa jälkeen.

        Pilipalimies29: En kyllä ymmärrä millaisia naisia olet sitten tavannut/yrittänyt tutustua. Jos minusta kiinnostunut mies ilmoittaisi poikuuden olevan tallella, niin päinvastoin innostuisin. Tosin tuokin riippuu niin siitä, millä tavoin asian kertoo. Jos mies on jo epätoivoinen tyyliin, kuka tahansa kelpaa niin ei minuakaan sellainen kiinnostaisi. Mutta jos olisi oikeasti halukas menettämään poikuutensa juuri minulle niin hienoahan se vain olisi. Ja toisaalta, mikä pakko sitä poikuuttaan nyt on edes kuulutella? Sänkytaidoista tai niiden puutteesta ei kenenkään kokemuksia kyllä pysty määrittelemään. Moni kokenutkin mies voi olla sängyssä surkea, koska välittää vain omasta nautinnostaan.


    • -

      Kun nyt kuitenkin on niin, että suomalaiset naiset ovat vaikeita ja vaativia ja että miehiä on selvästi enemmän "markkinoilla" kuin naisia, ja kilpailu naisista on kovaa, kannattaisi katsella vähän tuonne ulkomaiden suuntaan.

      Yksikään nainen ei ole helppo tapaus, mutta esim. thaimaalaisista on moni suomalainen mies kuulemma löytänyt tasapainoisen suhteen.

      • Hajaantukaa

        Miksi ihmeessä pitää kumppania jostain Thaimaasta asti etsiä, kuppasten turistikojujen tai ankeiden riisipeltojen ääreltä?

        Ihan lähimaistakin; Venäjältä, Tanskasta, Saksasta, Alankomaista ja Tsekin tasavallasta löytyy sellaisia naisia odottamassa ottajaansa että huh huh, puhumattakaan edes muiden mantereiden tarjonnasta (Kanada, Australia), joissa kulttuurishokki ei ole kummoinen ja kielet on tuttuja...


      • 19 ja neitsyt
        Hajaantukaa kirjoitti:

        Miksi ihmeessä pitää kumppania jostain Thaimaasta asti etsiä, kuppasten turistikojujen tai ankeiden riisipeltojen ääreltä?

        Ihan lähimaistakin; Venäjältä, Tanskasta, Saksasta, Alankomaista ja Tsekin tasavallasta löytyy sellaisia naisia odottamassa ottajaansa että huh huh, puhumattakaan edes muiden mantereiden tarjonnasta (Kanada, Australia), joissa kulttuurishokki ei ole kummoinen ja kielet on tuttuja...

        Ootteko tosissanne, vai luuletteko vaan olevanne hauskoja? Olisi jo aika epätoivoista lähteä johonkin naisjahtiin ympäri Eurooppaa. Saatikka sitten toiselle puolelle maailmaa. Ja lisäksi, jos ne ulkomaalaiset naiset ovat kerran niin upeita, niin mitä ne sitten näkisivät keskiverrossa suomalaismiehessä, joka ei kelpaa naisille edes kotimaassaan. Saisin 95% todennäköisyydellä matkaani korkeintaan Brazilialaisen slummitytön, joka tahtoo vain oleskeluluvan paremmasta maasta. Näitä "tasapainoisia suhteita" löytävät ulkomailta lähinnä ne Suomen adonikset, joille suomalaiset naiset ovat liian arkisia.


      • -
        19 ja neitsyt kirjoitti:

        Ootteko tosissanne, vai luuletteko vaan olevanne hauskoja? Olisi jo aika epätoivoista lähteä johonkin naisjahtiin ympäri Eurooppaa. Saatikka sitten toiselle puolelle maailmaa. Ja lisäksi, jos ne ulkomaalaiset naiset ovat kerran niin upeita, niin mitä ne sitten näkisivät keskiverrossa suomalaismiehessä, joka ei kelpaa naisille edes kotimaassaan. Saisin 95% todennäköisyydellä matkaani korkeintaan Brazilialaisen slummitytön, joka tahtoo vain oleskeluluvan paremmasta maasta. Näitä "tasapainoisia suhteita" löytävät ulkomailta lähinnä ne Suomen adonikset, joille suomalaiset naiset ovat liian arkisia.

        Miksi sitten tuolla kaupungilla näkee aina joskus suomalaisen tavallisen näköisen miehen kulkevan aasialaisen naisen kanssa? Ja pieni muksu mukana...

        Ei se nyt kamalan yleistä kai ole, mutta niitä pareja on näkynyt ainakin meilläpäin. Selitys?


    • Sinnesiis500

      taimaalaista pillua :D:D

    • Juups, karva on kaunista

      Kasvata takatukka, ja viikset nii johan saat! :""D Ihan oikeesti. : ) En miekään mitään järkevää syytä näe siihen miksi sua kartellaan...

    • 8+20

      Ottaa jo niin pahasti pattiin tämä kokemattomuus että sekoan luultavasti pian lopullisesti. Olen nyt 23-vuotias mies/poika enkä ole vieläkään harrastanut seksiä. Ulkonäössäni ei varmaankaan ole mitään sellaista vikaa mikä karkottaisi naiset mutta olen aivan toivottoman arka sosiaalisissa tilanteissa. En voi kuvitella turhauttavampaa tilannetta.

    • 20+2

      Niin että mahtaakohan löytyä yhtäkään naista joka pelastaisi mut lopulliselta sekoamiselta?

      • Miii

        Kyllä niitä naisia löytyy, voin lohduttaa. He ovat ihan yhtä arkoja näissä tilanteissa (mukaanlukien minä). Jos on komea niin ei muu auta kuin päästä arkuudestaan ja ehkä suunnata katseensa niihin nurkassa istuviin naisiin joiden arvelee olevan arkoja. Ulospäin voivat näyttää siltä että on paljon menekkiä tanssilattialla, mutta ei oo koiraankaan karvoihin katsominen.

        En nyt uskalla itseäni ilmoittaa pelastamaan teitä neitsyydestänne kun on itelläkin se tallella, mutta toivotan onnea että joskus törmäätte muihin ihaniin naisiin :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe