Varoitus ESBC:n vihjeistä...!!!

ministeriö tukee ESB

Ne jotka luulevat että ESBC antaa rehellisiä ja voitollisia vihjeitä rahasta ovat väärässä. Olin vielä kaksi vuotta sitten niin hyväuskoinen että tilasin MM-vihjepaketin ja aloin pelaamaan noita suosituksia. No ihan perseelleenhän ne menivät ja lopetin vihjeiden pelaamisen ennenkuin loppukassakin olisi mennyt nollille noilla umpisurkeilla vihjeillä.

Jorma Vuoksenmaa ei suosittele vihjepuhelimessaan todellisuudessa osuvia vedonlyöntikohteita. Jorman firmalla ei edes olisi toimilupaa mikäli hänen vihjeensä olisivat tae voitolliseen pelaamiseen. Esim. Veikkauksen olisi pakko sulkea pitkävetokohteet jos Jorman vihjeillä voisi oikeasti jäädä voitolle. Päätelkää itse. Jorman firma tekee hyvää bisnestä myymällä "asiantuntemusta" rahasta. Eräänlaista huoraamista tämäkin.

ESBC on myös erittäin härski firma. Se tohti mainostaa juurikin 2010 mm-kisojen aikaan että asiakkaat ovat olleet erittäin tyytyväisiä vihjepakettiin. No kappas vaan kun itselleni tekstiviestinä tuleet vihjeet kylläkin kusivat hyvällä prosentilla. Mikä oli sitten se vihjepaketti jossa niitä voitttavia vihjeitä jaeltiin? Ei sellaista edes ollut. Julkisesti ESBC valehteli osuvansa vaikkei yksikään asiakas heitä todellisuudessa kiitellyt - päinvastoin.

Että ihan vaan varoituksena - 78 euron vihjeillä ei todellakaan saa vastinetta rahoilleen. Todella härskiä kusetusta.

27

9689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 74v. pitkä historia

      Hyvät veikkaajat jo kolmen tai neljän kerran jälkeen kunkin veikkaajan tulisi arvioida, miten vihjeet ovat menneet pieleen. Jos poistat pitkävedosta vihjeen esimerkiksi 2:sen, jää jäljelle 1:n ja x, silloin virheen mahdollisuus pienenee kolmanneksen verran. Minä veikkasin toiseksi suurinta kerrointa tai jopa pienintä. Jos vihje tuntuu mielikuvitukselta voi sen jättää väliin. Helppoa se ei tule olemaan kuin sattumalta, sillä pelitulokseen vaikuttavat myös ulkoiset tapahtumat.

      Näissä vihjeissä ja omissa veikkauksissani on ollut pitkiäkin voitottomia "putkia", mutta myös voittoputkia. Voittosi ovat kiinni sinusta itsestäsi, mitä tiedät joukkueista, tilanteesta. On myös mahdollisuus käyttää toisia asiantuntijoita. Nm. 74v ja pitkä historia.

      • Pecu

        Pelkästään huonoja kokemuksia.


    • oma apu, paras apu

      ei ole olemassakaan varmoja vihjeitä, kuten ei säätietojakaan...molempia vaan ennustetaan tulevaksi

    • 1 x 2 ???

      kukaan ei tiedä etukäteen, mitä peleissä tapahtuu ja vaikuttaa lopputulokseen, punaiset kortit, loukkaantumiset, huono vire joukkueella yms..

    • edi penis

      vedonlyönnissä kaikki on kiinni kertoimista. ei ole varmoja vetoja, eikä kukaan osu aina (paitsi teppo, hehheh) mutta jos onnistuu löytämään ylikertoimet eli ne, missä bookkeri on pistänyt liian suuren kertoimen tarjolle todennäköisyyksiin nähden, jää pitkässä juoksussa voitolle. useimmat vedonlyöjät tahkoavat tappiolla, mutta sitten on niitä, jotka tekevät taustatyötä ja harkitsevat hyvin rivinsä ja pelaavat voitollisesti. nyrkkisääntö on se, että vain sinkkuja pelaamalla voi realistisesti odottaa pysyvänsä voitolla. toki rekatkin tuovat joskus isojakin kertavoittoja, mutta ei niitä pelaamalla rahaa tule kovin säännöllisesti.

    • totuus Jormasta

      Jorma Vuoksenmaa loi Suomessa suuren huijauksen, mikä tunnetaan Suomen kielessä nimellä voitollinen vedonlyönti. Hän jätti vain mainitsematta, että voitot kääritään kalliista vihjepalveluista - ei osuvista vedoista.

      Jopa koirankakalla voisi tehdä tuottavaa bisnestä, kun saisi suuret massat uskomaan, että sen poimiminen maasta säästää luontoa.

      Jorma loi ESBC:n vihjeistä tuotteen, joka möi mielikuvilla - ei asiakkaan positiivisena kassavirtana.

      • 45646546

        tuo on ihan totta joka sana. varmimmin vedonlyönnissä voittaa, kun myy vihjeitä, vaikka ne olisivat ihan perseestä.

        ps. vetääkö jorma ahkerasti viinaa, kun näyttää,että mies on laihtunut, suorastaan kuihtunut parissa vuodessa ihan rusinaksi? jormahan on joskus vieraana ravi tv:ssä ja olen katsellut häntä huolissani.


    • vaksi

      juo ja sillä on huono vatsa joka ei kestä viinaa jota alkaa vuotaa ulosteena niin kuin lähipiiri ja tuntemattomiakin ravintolan asiakkaita on huomannut ja hänet on jouduttu poistamaan ravintolasta koska käytös naisia kohtaan on myös ala-arvoista kahmimista ulosteisilla käsillä.

      • pelmiesier

        Vihjepalveluthan ovat viihdettä. Välillä osuvat ja välillä eivät. Itsekin olen muutamaa vihjepalvelua kokeillut ja joitakin kyllä todella hyvällä menestyksellä. Tänä vuonna ostin vihjepaketin eräältä firmalta pelkästään sm-liigavihjeisiin.
        Voitolla olen reippaanlaisesti. Tuossa tuli melkein kahden viikon voittoputki. Nyt on viimeiset kaksi kierrosta menny pieleen mutta ainoostaan vain yhdellä kohteella. Onneks otan noista vinkeistä huomioon myös pelkät singlekohteet. Niitä pelaamalla pystyy todellakin tekemään voitollista tulosta. Se on pitkäjänteistä hommaa ja vaatii kärsivällisyyttä. Mitä sitten tulee tuohon ESBC lafkaan niin olen sitäkin kokeillut ja kun vihjeet olivat suurin piisrtein tämän kaltaisia.
        HJK-Barcelona 1
        Niin ei tullu osumia ei :)


      • 4545665
        pelmiesier kirjoitti:

        Vihjepalveluthan ovat viihdettä. Välillä osuvat ja välillä eivät. Itsekin olen muutamaa vihjepalvelua kokeillut ja joitakin kyllä todella hyvällä menestyksellä. Tänä vuonna ostin vihjepaketin eräältä firmalta pelkästään sm-liigavihjeisiin.
        Voitolla olen reippaanlaisesti. Tuossa tuli melkein kahden viikon voittoputki. Nyt on viimeiset kaksi kierrosta menny pieleen mutta ainoostaan vain yhdellä kohteella. Onneks otan noista vinkeistä huomioon myös pelkät singlekohteet. Niitä pelaamalla pystyy todellakin tekemään voitollista tulosta. Se on pitkäjänteistä hommaa ja vaatii kärsivällisyyttä. Mitä sitten tulee tuohon ESBC lafkaan niin olen sitäkin kokeillut ja kun vihjeet olivat suurin piisrtein tämän kaltaisia.
        HJK-Barcelona 1
        Niin ei tullu osumia ei :)

        mulle vedonlyönti on hauskaa puuhastelua, kun saa itse pähkäillä rivejään ja tutkia kokoonpanoja yms. en näe siinä mitään mieltä, että tilaa joltain toiselta valmiiksi mietityt vihjeet, mutta kukin tehköön niin kuin parhaalta tuntuu. eihän tämä vedonlyönti maailman vakavin asia ole, jos ei rupea pelaamaan velaksi ja joudu vaikeuksiin. turha näistä asioista on riidellä.


      • Bodari 1155
        4545665 kirjoitti:

        mulle vedonlyönti on hauskaa puuhastelua, kun saa itse pähkäillä rivejään ja tutkia kokoonpanoja yms. en näe siinä mitään mieltä, että tilaa joltain toiselta valmiiksi mietityt vihjeet, mutta kukin tehköön niin kuin parhaalta tuntuu. eihän tämä vedonlyönti maailman vakavin asia ole, jos ei rupea pelaamaan velaksi ja joudu vaikeuksiin. turha näistä asioista on riidellä.

        Nyt Kyösti lopetat sen lässyttämisen.


    • martti.juhani@saunal

      Jos todella luulit, että 78:lla eurolla pääset taivaaseen, niin sinun pitäisi vaihtaa uudet "purut" latva osaasi. Sinulla pitäisi olla paljon pitempiaikainen kokemus. Vuoksenmaasta, sillä hän jahtaa vain suuria kertomia, jotka hän löytää, mutta vain turhan harvoin, köyhän miehen lompakolla pelaten. Minun kokemukseni Vuok-
      senmaasta on positiivinen, kun olen ottanut pienemmällä riskillä hänen rivejään. Veikkasin viime vuosituhannen lopulla kolmen vuoden aikana, vähän suuremmalla rahalla noin 25 000 netto markkaa / vuosi,.

    • giies

      Mitä nyt kuuluu hä...

    • VuorenmaaJorkka

      No pojat, pojat, eipäs riidellä.
      Meillä ESBC:llä vihjaaminen perustuu vankkaan tilastojen pohjalta tehtyihin pelianalyyseihin.
      Jokaiseen pelattavaan otteluun teemme suuren tutkimus työn käymällä läpi joukkeuiden joka ainoan ottelun maalitilastoineen alkaen 1950 luvulta.
      Se on kuulkaas silleen, että ei ole mitään merkitystä, vaikka joukkueiden ottelupäivänä sataisi vaikka Kyöstejä taivaalta ja olisi -15, jos samana päivänä 1962 joukkueiden keskinäinen ottelu on päättynyt 5-10 tulokseen, jona päivänä paistoi aurinko ja lämmintä oli 25 astetta.

      Kun joukkueen maalivahdilta vuonna 1963 irtosi keskisormen kynsi torjunnan yhteydessä, niin sillä on erittäin suuri merkitys tämän viikonlopun otteluun, koska kynnen irtoamisen seurauksena on vaikutusta maalivahdin pallonpuolustukseen myöskin 2017 vuoden otteluissa.

      • JohannaVuoksenmaa

        Kukas Vuorenmaa sä olet? Täällä puhuu Vuoksenmaan Johanna. Minun veljeni on Vuoksenmaan Jorma, mutta en ole nähnyt Jormaa pitkään aikaan. Itse en lyö vetoa, mutta jos Jorma on pystyssä lauantaina ennen klo 9, niin sitten pelaan muutaman lottorivin. Yleensähän Jorma pysyy peiton alla piilossa ainakin puoleen päivään asti, joten minäkin pääsen lottoamaan aika harvoin.


    • Taavetti.Tappio

      Jorma vemputtaa iloisena Jormaa ohjattuaan typerien rahvaiden löysät rahat omaan kirstuunsa. Kyllä entisen keskiluokkaisen kelpaa nyt vetää alkoholia tyhjään mahaan.

    • vertailija

      Mites `tietäjät`???? Mitä on teillä kokemuksia ? Minun mielestä tuolla alalla täysin turha puulaaki.Kerran erehdyin vuosia sitten soittamaan ja kokeilemaan niitten `vihjeitä` niin vihjasivat USA:n koripallomaajoukkueen voittoa kertoimella 1,01 !
      Että silleen,eipähän tarvinnut toista hukkasoittoa tehdä...Kyllä Vuoksenmaa ja Vetoguru ovat ihan hyviä,Vuoksenmaa nyt hakee monesti kuuta taivaalta,Vetoguru taas vähän sellainen kultaisen keskitien kulkija

    • eveveveve

      Jääkiekon MM pelit alkaa 17:15 eikä sivuilla näy vihjeen vihjettä niinhin. huonoks on menny. ennen sai ostaa koko paketin koko kisaan.

    • Tahvetti

      Voi pojat sentään, kunpa tietäisitte...
      Maksoin vihjeestä 10€ ja vedin vihjeen sisään 1€:lla.
      Kerroin oli 5,50 ja voitin 5,50€, kannattiko......
      Ei, minähän hävisin.

    • Parempaapalvelua

      Minä myyn lottorivejä rahat takaisin periaatteella. Jos et voita minun laatimallani rivillä saat rahasi takaisin. Yksi vihjerivi maksaa 5€.

    • Goop

      Itse olen innokas wakio veikkaaja-etenkin Britti fudista veikkaan säännöllisesti. JV,n vihjeitä ostan myös silloin tällöin. Kokemukseni on että vakion pelaaja ei saa niistä "etua" toisiin pelaajiin-pitkävedossa ja tulosvedossa yksittäiset vihjeet osuvat useammin.

    • Leoisking

      Paras ja edullisin on useamman vuoden vihjaajalta ollut www.vetoguru.com !

    • BISI

      Ihan on omaa tyhmyyttä jos maksaa vedonlyöntivihjeistä.
      Ja vielä tyhmempi on jos maksaa uudestaan vihjeistä vaikka edellisetkin köyhdyttivät.
      Jos Jorma tai EBSC olisi niin osuva kuin kuvitella saattaa niin mikseivät ole miljonäärejä ?
      Jos haluat voittaa pitkävedossa..pelaa sinkkuja.

    • Eekoni

      Esbc on loistava vihjepalvelu. Pitää toki ymmärtää miten panostat oikein omasta pelikassastasi ja paljon muuta käänteislukuja ja oletusarvona sun muuta. Minulla on tarkka kirjanpito vihjeisiin menemistä rahoista ja tuloista ja ovat todellakin voitollisia. Pääset alkuun kun luet ja opetelet ymmärtämään vedonlyönnin termit. Voit lukea niistä vaikka ESBC n sivuilta yläpalkista missä lukee vedonlyöntioppia. Aikaa se vaatii,mutta mielenkiinto lajiin ja voitit korvaavat menneen ajan. Suosittelen lämpimästi. Eekoni

    • Ylivoimaisesti

      www.vetoguru.com on vihjaajista täysin omaa luokkaansa!

    • Anonyymi

      Täys paska vrtoguru,huojareita

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe