Vasurien vähäinenkin kannatus laskussa. Ryöminnän laskunmaksu alkaa..
ryömintä maksaa..
13
<50
Vastaukset
- ja takapenkki..
Audin takapenkki!
- jesnappia tässäkin?
"Saksa on valmis lieventämään tähänastista jyrkän vastustavaa kantaansa euromaiden taloudellisen yhteisvastuun lisäämisestä, mikäli vastineeksi kansalliset hallitukset luovuttavat päätäntävaltaa Euroopan unionille (EU).
Eurokriisi
Eurokriisi kärjistyy päivä päivältä. Taloussanomat seuraa tilannetta.
Näin kertoo yhdysvaltalainen Wall Street Journal -lehti (WSJ) nimettöminä pysytteleviin saksalaisiin virkamieslähteisiin viitaten.
– Mitä enemmän muut jäsenmaat ottavat osaa tähän kehitykseen ja ovat valmiita luovuttamaan itsemääräämisoikeuttaan eurooppalaisten instituutioiden hyväksi, sitä valmiimpia me olemme toimimaan aktiivisesti esimerkiksi pankkiunionin rakentamiseksi, keskusteluista perillä oleva lähde kertoo WSJ:lle.
Saksan kannanmuutoksen myötä tulisivat mahdollisiksi esimerkiksi euroalueen yhteiset velkakirjat eli niin sanotut eurobondit taikka yhteinen pankkituki.
" Koko ajanhan se on laskenut 1950 luvulta alkaen. Elin- ja koulutustason noustessa vasemmiston kannatus tulee aina vähenemään, näin on aina ollut ja tulee aina olemaan. Tämä koskee varsinkin äärivasemmistolaisia kuten vasureita ja eritoten kommunisteja.
- ex...
katsos äärioikeisto lähtee TAAS oikomaan mutkat suoriksi ja kirjoittaa historian uusiksi.Miten ihmeessä sinulla on noin luokattoman huono yleissivistys?
Kun lähihistoriakin on mallia erittäin huono.Kokeilisit joskus ajatella jättäisit ne äärioikeiston sinivalkoiset lasit laittamatta päähäsi.
En muista kyllä tavanneeni noin pihalla lähihistoriasta olevaa ihmistä.Epäilen jo vahvasti että et sinä mikään te ole!!Eivät vanhukset nyt noin tyhmiä voi olla vai voiko?
Äärioikeisto tosin menestyy parhaiten silloin kun elämme hyvin epäoikeudenmukaisesti ja ajat ovat niukat.Sananvapautta rajoitetaan ja nationalismi ja köyhyys lisääntyy kuten esim.nyt ja 30-luvulla.
Juuri kaltaistesi äärioikeistolaisten ja muiden ääriryhmien kannatajien takia ei tarvitse kantaa huolta vasemmiston tilasta.Kaikelle pitää ja on aina se vastavoima! Jos tutkit "ex..." historiaa niin sotien jälkeen -40 ja -50 luvuilla vasemmiston kannatus oli eduskunnassa luokkaa 50% kun komujen peitejärjestön SKDL:n ja SDP:n paikat ynnätään yhteen. Nyt on sama kannatus noin neljännes eduskunnan paikoista ja lasku on ollut tasaista viime vuosikymmenet. Kuka se on oikaissut?
En väitä olevani mikään yleissivistyksen mestari mutta elämä on minua opettanut monelta kantilta katsomaan asioita ja pärjäämään omillani. Sen opin jo isäpapalta joka oli myös itse pärjäävää sorttia. Yleissivistyksen ensimmäinen pykälä kuuluukin, pärjää omillasi. Mitoita menosi tulojen mukaan!
Tällainen demokraattinen Suomen kaltainen hallinto on kaikkein vähiten sananvapautta rajoittava. Äärivasemmistojen eli komujen hallitsemista maistahan meillä on kokemusta ja niissähän sananvapautta ei sen oikeassa merkityksessä ole lainkaan vaan siellä saattoi joutua saunan taakse pyrkiessään noudattamaan kyseistä vapauttaan. Meillähän sitä vaaraa ei ole jos ei mene rikoslain puolelle eikä poliittinen mielipide mene jos uhkailu ei mene liian pitkälle. Vasurien ja komujen erohan on vain veteen piirretty viiva. SDP on luotettavampi kumppani, ainakin jos vasurit ovat tämän palstan vasurikirjoittajien kaltaisia.
Kuka ja missä on nyt sinun sananvapauttasi rajoittanut? kysyn vaan koska en usko moista tapahtuneen.
Jos väität minua äärioikeistolaiseksi niin pahemmin et voi erehtyä minä kun olen ihan tavallinen ajatteleva kansalainen joka tulee itsekseen toimeen ja kehottaa muitakin pyrkimään samaan. Omassa ajattelussani joka perustuu demokraattiseen yhteiskuntaan ja toimintaan ei ole hitustakaan mitään ääri ominaisuutta joskin tupakan vastustamisessa olen ehkä sitä lähellä kuten viinan kanssa lotraamisessakin, noita minä vastustan. Onko se äärijotakin saat itse päättää.- ex...
Jos lukisit oman tekstisi ja kaivaisit sitten sen tietosanakirjan esille huomaat virheen sanomasi ja todellisuuden välillä!
Äärioikeistolaiset yhteiskunnat siis ovat olleetkin varsinaisia taivaspaikkoja?
Sinun ja äärioikeistolaisen rajaa ei aina edes huomaa!Jos tätä palstaa käytät esimerkkinä vasemmistosta olet jo yksinkertaisempi kuin luulin ja luulen isäsi epäilevän haudassaan pärjäämistäsi.Ei nyt noin typerä ole kukaan tai no ehkäpä te äärioikealla olette?
En puhunut omasta sananvapaudestani,luetun ymmärrys?
Sinun yhteiskuntasi jossa erilailla ajattelevan saa tappaa ja kaduilla partioi kouluttamattomat kodinturvajoukot...Tuleeko kukaan mieleen...Kyllä 30-luku ja saksa.Kun olet sitä sorttia joka mielellään leimaa,osoittelee ja ennakoluuloisesti toistelee tyhmyyttään.Tulee mieleen...30-luku ja kosola...
Kyllä olet hyvin typerä,sairas ja äärinmäisen oppimaton.Kokeile oppia ne perusasiat!! ex... kirjoitti:
Jos lukisit oman tekstisi ja kaivaisit sitten sen tietosanakirjan esille huomaat virheen sanomasi ja todellisuuden välillä!
Äärioikeistolaiset yhteiskunnat siis ovat olleetkin varsinaisia taivaspaikkoja?
Sinun ja äärioikeistolaisen rajaa ei aina edes huomaa!Jos tätä palstaa käytät esimerkkinä vasemmistosta olet jo yksinkertaisempi kuin luulin ja luulen isäsi epäilevän haudassaan pärjäämistäsi.Ei nyt noin typerä ole kukaan tai no ehkäpä te äärioikealla olette?
En puhunut omasta sananvapaudestani,luetun ymmärrys?
Sinun yhteiskuntasi jossa erilailla ajattelevan saa tappaa ja kaduilla partioi kouluttamattomat kodinturvajoukot...Tuleeko kukaan mieleen...Kyllä 30-luku ja saksa.Kun olet sitä sorttia joka mielellään leimaa,osoittelee ja ennakoluuloisesti toistelee tyhmyyttään.Tulee mieleen...30-luku ja kosola...
Kyllä olet hyvin typerä,sairas ja äärinmäisen oppimaton.Kokeile oppia ne perusasiat!!Lukisit edes kommenttini!
Missä olen kehunut äärioikeistolaisia yhteiskuntia? Näinhän minä sanoin sananvapaudesta: "Tällainen demokraattinen Suomen kaltainen hallinto on kaikkein vähiten sananvapautta rajoittava". Missä siinä äärioikeisto piilee?
Siitä, että sinulla on sananvapaus näet eläväsi demokratiassa jota minäkin kannatan. Miksi pyrit vetämään joitain ääri-ilmiöitä tämän päivän keskusteluun? Niitäkö halajat?
Missä olen antanut käsityksen siitä, että erilaisista ajatuksista saa tappaa? Sehän, siis toisinajattelijoiden tappaminen, kuuluu kommunismiin ei minun demokratiaani. Sen sijaan suojeluskunnat voisivat olla hyväksi järjestykselle jos tulee epäjatkuvuuskohtia. Kuka se sanoo niiden olevan kouluttamattomia? Kyllähän armeijan käyneet miehet on koulutettu ja lisää voidaan kouluttaa.
Poliisin määrää kun pienennetään koko ajan, kaupungeissa on vartioliikkeiden partioilla korvattu poliisit mutta maaseutu ja syrjäkylät saattavat kaivata muun laista valvontaa ajoittain. Eikä sielläkään koko aikaa vartiota tarvitse pitää vaan tarpeen vaatiessa. Niinhän se oli sosialistisissakin maissa jossa tosin salainen poliisi toimi varsin tehokkaasti kun esitti poikittaisen ajatuksen.
Minulle ei -30 luku tule mieleen, satuin silloin vielä olemaan Osuuskaupan hyllyllä margariinipaketissa. Mikä on sairas? siitä voimme olla eri mieltä, ammattiin opiskelun aikana tekulla olin koko ajan luokkani 2 parhaan joukossa joten jättäisin pois typerän ja jopa oppimattoman. Typerä ja oppimaton, mitä niillä tarkoittanetkin, sopivat paremmin sinun ansioluetteloosi, arvelen. Poliittista koulua en ole käynyt kuten Sirolaopistoa mutta siinä asiassa maailma lienee paras opettaja kun osaa katsella ympärilleen, parempi kuin jotkut politiikan oppi-isät.
Mitähän minä olen leimannut ja osoitellut mielelläni mihin ei olisi ollut syytä kiinnittää huomiota? Voisitko selittää? Isäni kuitenkin nukkuu ihan rauhallisesti eikä ole potkinut multiaan pois, kävin juuri pari päivää sitten tarkastamassa. Joutuessasi vetämään kuolleen isänikin tähän juttuun osoitat herneiden olevan lopussa sinun puolellasi. Aika hävytöntä, sanoisin!
Eikös tämä ole vasemmistoliiton palsta joten kyllä täällä sen suuntaisia ajatuksia varmasti esiintyy muiden lisäksi. Sitä mitä sinä vasemmistolla tarkoitat en tiedä mutta hyvä kuva minulle sen toiminnasta on vuosikymmenten aikana muodostunut. Äärivasemmisto ainakin on aina pyrkinyt väkivalloin niskanpäälle, jossain sitä joskus on onnistanut mutta aina se on muninut hommansa ja joutunut joko luopumaan tai pyrkii edelleen väkivalloin säilyttämään otteensa. Mikä tahansa meitä heiltä varjelkoon.
Minulla on perusasiat hyvin hallussa, ehkä paremmin kuin sinulla. Siitä sinun on turhaa huomautella vai alkavatko aiheet loppua?
- ex...
Voi herran jessus sinun yksinkertaisuutta!!!
Sinultra puuttuu täydellisesti niin sarkasmin ymmärrys kuin myös luetun tajuaminen.Mutta jos luokkasi priimuksia olet en ihmettele.Olet hyvin opetettu mutta et oppinut!Näillä asioilla on vinha ero!
Nämä ei rekisteröintipakkoiset sivut on kaltaistesi ja muiden sekopäiden paineenpoisto venttiilejä ei keskustelua varsinaisesta aiheesta.Poikkeuksiakin kyllä on.Ei täältä juurikaan vasemmistoa löydy.On porvari "eläkeläisiä" ja persuja.
On elämäänsä pettyneitä ja katkeria.
Äärivasemmistoon tämä puolue ei oikein hyvällä tahdollakaan voida linkittää kuten kokkareita äärioikeistoon.
En ehdi enempää pitää mennä tienaamaan sinulle sosiaalietuuksia ja jo pelattujen eläkerahojen lisäystä.Vamos!sinäkö se määrittelet kuka ja mikä sinne vasemmistoon kuuluu, entäs äärioikeistoon? Kuka sen vallan on sinulle antanut? Vai itsekö olet Korvatunturilta tilannut?
Kokoomus on kauempana äärioikeistosta kuin vasurit kommunisteista. Vasurithan ovat tavallaan kommunistien peitejärjestön SKDL:n perillisiä ja vaikka he luopuivat muistaakseni vallankumoushankkeista niin mikä silti estää salaa haaveilemasta? Nyt vaan ei parane siitä puhua kun kansa vastustaa. Lisäksi oppia voi ottaa komujen kaikkien ainakin 3:n puolueen vaalimenestyksestä.
Kokoomus on varsin keskustassa oleva työväen puolue jonka suurin jäsenmäärä muodostuu palkannauttijoista eli työläisistä. Mitähän työläisissä on sitä äärioikeistoa? Ei kannata uskoa kaikkia vasurihörhöjä joilla on kova kiima luokitella kaikki muut fasisteiksi paitsi itsensä.
Minua ei kannata nimitellä porvariksi, olen koko työurani ollut palkkatyössä, tosin suurimman osan kuukausipalkkaisena. Ajatustapani on silti porvarillinen mutta se on taas ihan eri asia, se kun on tässä vuosikymmenten saatossa, joka tapauksessa, osoittautunut siksi taloudenpitoon parhaiten sopivaksi järjestelmäksi jossa haluan elää.- ex...
Työeläkeläinen kirjoitti:
sinäkö se määrittelet kuka ja mikä sinne vasemmistoon kuuluu, entäs äärioikeistoon? Kuka sen vallan on sinulle antanut? Vai itsekö olet Korvatunturilta tilannut?
Kokoomus on kauempana äärioikeistosta kuin vasurit kommunisteista. Vasurithan ovat tavallaan kommunistien peitejärjestön SKDL:n perillisiä ja vaikka he luopuivat muistaakseni vallankumoushankkeista niin mikä silti estää salaa haaveilemasta? Nyt vaan ei parane siitä puhua kun kansa vastustaa. Lisäksi oppia voi ottaa komujen kaikkien ainakin 3:n puolueen vaalimenestyksestä.
Kokoomus on varsin keskustassa oleva työväen puolue jonka suurin jäsenmäärä muodostuu palkannauttijoista eli työläisistä. Mitähän työläisissä on sitä äärioikeistoa? Ei kannata uskoa kaikkia vasurihörhöjä joilla on kova kiima luokitella kaikki muut fasisteiksi paitsi itsensä.
Minua ei kannata nimitellä porvariksi, olen koko työurani ollut palkkatyössä, tosin suurimman osan kuukausipalkkaisena. Ajatustapani on silti porvarillinen mutta se on taas ihan eri asia, se kun on tässä vuosikymmenten saatossa, joka tapauksessa, osoittautunut siksi taloudenpitoon parhaiten sopivaksi järjestelmäksi jossa haluan elää.Jos sinulla on oikeus luokitella vasemmistoa ääri ja ei. Niin kai minulla on oikeus luokitella oikeistoa. Ei mainostoimisto lause tee kokkareista työväenpuoluetta. Kyllä se suurimmat työväenpuolueet löytyvät yhä sieltä mistä aina. Mutta lue enemmän niin luulet vähemmän.
ex... kirjoitti:
Jos sinulla on oikeus luokitella vasemmistoa ääri ja ei. Niin kai minulla on oikeus luokitella oikeistoa. Ei mainostoimisto lause tee kokkareista työväenpuoluetta. Kyllä se suurimmat työväenpuolueet löytyvät yhä sieltä mistä aina. Mutta lue enemmän niin luulet vähemmän.
Enhän minä perustellut Kokoomuksen työväenpuoluetta minkään mainostoimiston keksinnöillä vaan sillä, että suurin osa jäsenkunnasta on palkannauttijoita tai työeläkeläisiä eli työväenluokkaa vaikka ajattelevatkin porvarillisesti.
Lukumääräisestihän Kokoomuksessa on ainakin yhtä paljon palkannauttijoita kuin SDP:ssä ja moninkertaisesti sen verran kuin vasureissa ja giganttisesti enemmän kuin SKP:n riveissä. Kokoomus on siis työväen puolue joka puolustaa työväen oikeuksia.
Vasemmistolaiset työväenpuolueethan eivät ole työhön kannustavia vaan pyrkivät takaamaan elannon ilman työtä kun taas oikealla ja keskustassa olevat puolueet ovat kannattavan työn takana ja se on hyväksi kansakunnalle.
- ex...
No heitä nyt sitten faktat kehiin.Kuinka paljon työläisiä niin määräisesti kuin prosenttuaalisesti on enemmän kokkareilla!Mieluusti kehitys muutamalta viime vaaleilta.Valtakunnalliset vaalit kelpaavat!!
Katsotaan nyt sitten työväenpuolue faktat.En itse jaksa etsiä ja koska väitteen esitit niin faktoja,kiitos!!
Miten tuo sinun loppukaneetti sitten toimii.Kun porvarit (teikäläiset) oli oppositiossa silloin rakennettiin hyvinvointi suomi.Työttömyys oli alhaista,sosiaaliturvaa ja työntekijän turvaa kehitettiin.Taattiin kaikille ilmainen koulutus josta saamme yhä olla ylpeitä.Kehitettiin työmarkkinoita ja aiemmin jopa taisteltiin kaikille mm.äänioikeus.
Sitten saapui porvarihallitukset.Ajauduimme lamaan josta työmarkkinoita rajusti muutettiin ja pankkituet maksettiin.Siellä oli porvareiden sössimisiä korjaamassa myös vasemmisto.Taas porvarihallitus ja lamassa jälleen. Suomen historian suurimpia poliittisia korruptioskandaaleja,epäonnistunutta veropolitiikka,omistajaohjausta,työmarkkinapolitiikan unohtaminen...Sotkua setvimään jälleen vasemmisto.Meidän historiamme ja nykypäivä on sentään aika hienoa luettavaa.Kokkareiden työväenpuolue sonta on mainostoimiston slogan jonka kaltaisesi heikkolahjaiset nielevät koukkuineen päivineen.
Kun puhut kannattavan työn takana olemisesta tarkoitatko stubin poliittisia virkanimityksiä ,maataloustukien järjettömistä virheistä,kultaisista kädenpuristuksista tai eläkejärjestelmästä,iken synttäreitä,kännisiä kansanedustajia töissä,porvareiden saamaa vastikkeellista lahjontaa mikä näistä edustaa kannattavaa työtä ja hyvää kansakunnalle.
Pistä sitten ne prosentit ja määrät,ihan vain kiinnostaisi..
Ollaan uudistettu- ex...
Niin ja jos vastaat miksi sinä saat luokitella äärivasemmistolaiset ja vasemmistolaiset.Miksi ihmeessä minä en saa luokitella äärioikeistolaisia??
Oletko sinä sitten saanuy erikoisluvan sieltä korvatunturilta?Tosin en minä kyllä usko edes joulupukkiin saatikka sinun toiseen idoliin jeesukseenkaan.
Miksi minun muuten pitäisisi seurata mitä kommunistisille puoleille tapahtuu?
Ei se minua kiinnosta.Pitäisikö sinun sitten seurata mitä suomensinivalkoiset ja sisun porukka pärjää.Kun ideologianne niin läheltä liippaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764