Onko K-päähän jo tullut hävetyslaitos ?
7
245
Vastaukset
- löölfjhfd
Enemmän siinä on häpeemistä että pussittaa omaa paskaansa saati pieni paneskelu jonkun kanssa rahaa vastaan.
- ja uloste lentää
Saisi osua paremmin vaan kohteeseensa. Ikkuna ei mitään pahaa ole tehnyt. Taikkuvittu on.
- Saisi löytää kohteensa h
ja uloste lentää kirjoitti:
Saisi osua paremmin vaan kohteeseensa. Ikkuna ei mitään pahaa ole tehnyt. Taikkuvittu on.
Mitähän pahaa se sitten on tehnyt? Vapauttanut miehet kiristyksestä? Ilmaista emätintä ei ole ja kertakorvausperiaatteella toimiva taikkuemätin on halvempi vaihtoehto kuin oikutteleva suomalainen.
- joo jos rouvakin saa
Saisi löytää kohteensa h kirjoitti:
Mitähän pahaa se sitten on tehnyt? Vapauttanut miehet kiristyksestä? Ilmaista emätintä ei ole ja kertakorvausperiaatteella toimiva taikkuemätin on halvempi vaihtoehto kuin oikutteleva suomalainen.
Jos rouvakin saa turkinpoikaa pikkustringeissään vaikkapa jossain hieromalaitoksessa, kuka enää isäntää kotiinsa kaipaakaan ?
- MattiK34
joo jos rouvakin saa kirjoitti:
Jos rouvakin saa turkinpoikaa pikkustringeissään vaikkapa jossain hieromalaitoksessa, kuka enää isäntää kotiinsa kaipaakaan ?
minä olisin ainakin vakioasiakas, vaimoni synnyttänyt kolme lasta, ja pesä on niin väljä, että naimisessa ei ole mitään mielenkiintoa, mieluiten panisin tiukkaa synnyttämätöntä hyvävartaloista thaikkua, kuin suomalaista väljäperseistä läskiähorooo, niin kuin suurin osa suomalaisista naisista on, itse olen lähinnä säälistä, ja odotan että lapset kasvaa isommoksi ja jätän hänet heti, nyt käyn vieraissa pari kertaa viikossa, viikon ällöttävin kokemus on kun joutuu panemaan omaa akkaa ei siis meinaa edes seistä sen rumiluksen päällä ja koska se tavara on niin väljä yleensäkin synnyttäneillä että ei kiitos.
- Kalleeeeeeeqwwerg
joo jos rouvakin saa kirjoitti:
Täyyhän se rouvan reisu jonku maksaakkin rouva kun on omat rahansa polttanut...
- sanoo herrasmies
MattiK34 kirjoitti:
minä olisin ainakin vakioasiakas, vaimoni synnyttänyt kolme lasta, ja pesä on niin väljä, että naimisessa ei ole mitään mielenkiintoa, mieluiten panisin tiukkaa synnyttämätöntä hyvävartaloista thaikkua, kuin suomalaista väljäperseistä läskiähorooo, niin kuin suurin osa suomalaisista naisista on, itse olen lähinnä säälistä, ja odotan että lapset kasvaa isommoksi ja jätän hänet heti, nyt käyn vieraissa pari kertaa viikossa, viikon ällöttävin kokemus on kun joutuu panemaan omaa akkaa ei siis meinaa edes seistä sen rumiluksen päällä ja koska se tavara on niin väljä yleensäkin synnyttäneillä että ei kiitos.
Millaista kielen käyttöä ! Kerro vaan jo vaimolles samat kun täälläkin. On se lapsillekin parempi erota ajoissa kun toteda myöhemmin, että faija kulki taikkuhuorissa koko avioliiton ajan. Tottakai olet itse mitä komein pantava, vai mitä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse814620Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.632062Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1281125
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891