Mitä piipputupakkaa poltatte?

Piiputtelija

On tullut nykyään piiputeltua. Ennen poltin savukkeita varmaan n. 12 vuotta, vaan alko kyllästyttää se paperin sivumaku joka tupakissa on! Kuitenkin nikkikset on ja pysyy niin tuli kokeiltua piippua ja paremmalta se maistuu se tupakka ilman sitä paperin tuomaa makua! Onko täällä muita piiputtelijoita ja jos on niin mitä merkkiä poltatte? Ihan mukava ois kuulla ja kokeilla jotain muutakin kuin Bonusta joka on kuitenkin savukkeisiin tarkoitettua!

7

8299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heppu

Amphora on hyvää.

• Arska

Se on sellainen on-off merkki eli joko sitä inhoaa maistamisen jälkeen tai sitten muuta ei enää poltakaan. Moni sanoo samaa että välimuotoja ei juuri ole.

Aika väkevää mutta hyvää jos ihastuu.

• känä

olen polttanut jo kolmekymmentä vuotta, joista piippua 11 viimeistä.
      Olen koko ajan polttanut kiltaa ihan harvoja syrjähyppyjä lukuunottamatta.
      Kilta ei ole liian karkeaa, joten se palaa suhteellisen hyvin ja toisaalta ei liian hienoakaan, ettei koko piippu pala käsiin.
      Ihan tuhdit savut siitä pölähtää kun imeksii aamuisin ekoja savuja.... :-))

Bonus on liian hienoa minun mielestä ja se polttaa piipun pian piloille.

Minä siirryin paperitupakasta sen takia, kun ei niistä saa minkäänlaisia savuja.
      Nykyisin olen joskus maistanut, mutta se paperin maku yököttää. Sitäpaitsi ne on liian mietoja.
      Punainen norttiaski kestää liki kolme tuntia....
      Kiltatokka kestää minulla kolme päivää aika tarkalleen.
      Jos kerran aiot polttaa, niin kokeile Kiltaa.

• Piiputtelija

Ihan oikeassa olit, kilta on oikeata tupakkaa. On siinä eroa polttaa piipussa Kiltaa kui tosiaan noita savukkeisiin tarkoitettuja irtotupakoita (Bonus, Smart jne..) Oon kyl samaa mieltä kanssasi siitä et yököttää se sivumaku joka tulee savukkeista! Paperihan siinä maistuu...

• merkin vaihto
        Piiputtelija kirjoitti:

Ihan oikeassa olit, kilta on oikeata tupakkaa. On siinä eroa polttaa piipussa Kiltaa kui tosiaan noita savukkeisiin tarkoitettuja irtotupakoita (Bonus, Smart jne..) Oon kyl samaa mieltä kanssasi siitä et yököttää se sivumaku joka tulee savukkeista! Paperihan siinä maistuu...

oudon ohutta leikettä tänään ostetussa pussissa.Maistuu sätkätupakalle ja aiheutti pahoinvointia, kuten sätkätupakat.Luotto meni Kiltaan.

• cancer fun

Clan cancer aroma antaa parhaat syövät

• Anonyymi

onneksi en polta ei huolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      196
      3164
    2. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      62
      1974
    3. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      35
      1582
    4. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      65
      1573
    5. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      93
      1270
    6. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1215
    7. Rakastan sitä

kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa
      Ikävä
      50
      993
    8. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      5
      942
    9. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      61
      927
    10. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      187
      922
    Aihe