Mitä piipputupakkaa poltatte?

Piiputtelija

On tullut nykyään piiputeltua. Ennen poltin savukkeita varmaan n. 12 vuotta, vaan alko kyllästyttää se paperin sivumaku joka tupakissa on! Kuitenkin nikkikset on ja pysyy niin tuli kokeiltua piippua ja paremmalta se maistuu se tupakka ilman sitä paperin tuomaa makua! Onko täällä muita piiputtelijoita ja jos on niin mitä merkkiä poltatte? Ihan mukava ois kuulla ja kokeilla jotain muutakin kuin Bonusta joka on kuitenkin savukkeisiin tarkoitettua!

7

8349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heppu

Amphora on hyvää.

• Arska

Se on sellainen on-off merkki eli joko sitä inhoaa maistamisen jälkeen tai sitten muuta ei enää poltakaan. Moni sanoo samaa että välimuotoja ei juuri ole.

Aika väkevää mutta hyvää jos ihastuu.

• känä

olen polttanut jo kolmekymmentä vuotta, joista piippua 11 viimeistä.
      Olen koko ajan polttanut kiltaa ihan harvoja syrjähyppyjä lukuunottamatta.
      Kilta ei ole liian karkeaa, joten se palaa suhteellisen hyvin ja toisaalta ei liian hienoakaan, ettei koko piippu pala käsiin.
      Ihan tuhdit savut siitä pölähtää kun imeksii aamuisin ekoja savuja.... :-))

Bonus on liian hienoa minun mielestä ja se polttaa piipun pian piloille.

Minä siirryin paperitupakasta sen takia, kun ei niistä saa minkäänlaisia savuja.
      Nykyisin olen joskus maistanut, mutta se paperin maku yököttää. Sitäpaitsi ne on liian mietoja.
      Punainen norttiaski kestää liki kolme tuntia....
      Kiltatokka kestää minulla kolme päivää aika tarkalleen.
      Jos kerran aiot polttaa, niin kokeile Kiltaa.

• Piiputtelija

Ihan oikeassa olit, kilta on oikeata tupakkaa. On siinä eroa polttaa piipussa Kiltaa kui tosiaan noita savukkeisiin tarkoitettuja irtotupakoita (Bonus, Smart jne..) Oon kyl samaa mieltä kanssasi siitä et yököttää se sivumaku joka tulee savukkeista! Paperihan siinä maistuu...

• merkin vaihto
        Piiputtelija kirjoitti:

Ihan oikeassa olit, kilta on oikeata tupakkaa. On siinä eroa polttaa piipussa Kiltaa kui tosiaan noita savukkeisiin tarkoitettuja irtotupakoita (Bonus, Smart jne..) Oon kyl samaa mieltä kanssasi siitä et yököttää se sivumaku joka tulee savukkeista! Paperihan siinä maistuu...

oudon ohutta leikettä tänään ostetussa pussissa.Maistuu sätkätupakalle ja aiheutti pahoinvointia, kuten sätkätupakat.Luotto meni Kiltaan.

• cancer fun

Clan cancer aroma antaa parhaat syövät

• Anonyymi

onneksi en polta ei huolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2097
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2012
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1541
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1352
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1319
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      717
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe