Mitä piipputupakkaa poltatte?

Piiputtelija

On tullut nykyään piiputeltua. Ennen poltin savukkeita varmaan n. 12 vuotta, vaan alko kyllästyttää se paperin sivumaku joka tupakissa on! Kuitenkin nikkikset on ja pysyy niin tuli kokeiltua piippua ja paremmalta se maistuu se tupakka ilman sitä paperin tuomaa makua! Onko täällä muita piiputtelijoita ja jos on niin mitä merkkiä poltatte? Ihan mukava ois kuulla ja kokeilla jotain muutakin kuin Bonusta joka on kuitenkin savukkeisiin tarkoitettua!

7

8306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heppu

Amphora on hyvää.

• Arska

Se on sellainen on-off merkki eli joko sitä inhoaa maistamisen jälkeen tai sitten muuta ei enää poltakaan. Moni sanoo samaa että välimuotoja ei juuri ole.

Aika väkevää mutta hyvää jos ihastuu.

• känä

olen polttanut jo kolmekymmentä vuotta, joista piippua 11 viimeistä.
      Olen koko ajan polttanut kiltaa ihan harvoja syrjähyppyjä lukuunottamatta.
      Kilta ei ole liian karkeaa, joten se palaa suhteellisen hyvin ja toisaalta ei liian hienoakaan, ettei koko piippu pala käsiin.
      Ihan tuhdit savut siitä pölähtää kun imeksii aamuisin ekoja savuja.... :-))

Bonus on liian hienoa minun mielestä ja se polttaa piipun pian piloille.

Minä siirryin paperitupakasta sen takia, kun ei niistä saa minkäänlaisia savuja.
      Nykyisin olen joskus maistanut, mutta se paperin maku yököttää. Sitäpaitsi ne on liian mietoja.
      Punainen norttiaski kestää liki kolme tuntia....
      Kiltatokka kestää minulla kolme päivää aika tarkalleen.
      Jos kerran aiot polttaa, niin kokeile Kiltaa.

• Piiputtelija

Ihan oikeassa olit, kilta on oikeata tupakkaa. On siinä eroa polttaa piipussa Kiltaa kui tosiaan noita savukkeisiin tarkoitettuja irtotupakoita (Bonus, Smart jne..) Oon kyl samaa mieltä kanssasi siitä et yököttää se sivumaku joka tulee savukkeista! Paperihan siinä maistuu...

• merkin vaihto
        Piiputtelija kirjoitti:

Ihan oikeassa olit, kilta on oikeata tupakkaa. On siinä eroa polttaa piipussa Kiltaa kui tosiaan noita savukkeisiin tarkoitettuja irtotupakoita (Bonus, Smart jne..) Oon kyl samaa mieltä kanssasi siitä et yököttää se sivumaku joka tulee savukkeista! Paperihan siinä maistuu...

oudon ohutta leikettä tänään ostetussa pussissa.Maistuu sätkätupakalle ja aiheutti pahoinvointia, kuten sätkätupakat.Luotto meni Kiltaan.

• cancer fun

Clan cancer aroma antaa parhaat syövät

• Anonyymi

onneksi en polta ei huolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      200
      4363
    2. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      100
      2902
    3. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      21
      2845
    4. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      92
      2654
    5. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      152
      2347
    6. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      57
      2295
    7. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      33
      2107
    8. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      20
      2072
    9. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      137
      2001
    10. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      87
      1999
    Aihe