muistaako ketään vielä leopoldia vuodelta nakki?? ei kellään olisi tai tietäisi mistä näitä kyseisiä (lasten) videoita vois saada käsiinä.... ku leopold on niin hassu ja ihana ja.. LEOPOLD ON MUN IDOLI!!! mutta oikeasti haluiasin näitä videoita käsiini....
LEOPOLD LOHIKÄÄRME RULES!!!
8
4155
Vastaukset
- poetical
Olenko mä kala, vai olenko mä käärme.. :D
Ihanaa ett joku muukin muistaa lohikäärme leopoldin :) mukulana tuli katseltua videoita, ja nyt metsästän itsekin niitä.. :) - sir psycho
No tottakai muistetaan!!!
- se taisi uida ohi
Muistan vielä tuon Leopold lohikäärmeen, sillä minulla on vielä olemassa toimintakunnossa olevat 5 Leopold-videota. Nyt jänniktyksellä katselen tykkäisiköhän uusi sukupolvi katsella leopold-lohikäärmettä...
- -.-x
Muistan harmaasti Leopoldin lapsuudesta. Yksi VHS löytyy, jonka katsoin uudestaan kesällä jotain reilun kymmenen vuoden tauon jälkeen. Todella haikeaa, kai siinä tuli muutama tippa linssiin.
- jantsu88
minä vuonna leopold tuli??en muista muuta kun että se oli hyvä ja että olen katsonut sitä lapsena
- Anonyymi
Oliko noi Leopold Lohikäärme -videot nimenomaan myyntivideoita vai oliko myös näytetty televisiossa? Videolta oon nähny, mutta en tietty tiedä, oliko se nauhoitettu televisiolähetys vai ei. Yhteen aikaan se meikäläiselläkin hakkasi jopa muumit :D
- Anonyymi
Mulla on joku mielikuva yhden kasetin lopusta, jossa Leopold esittelee sille lähetettyjä piirroksia. Onneksi Youtubesta nykyään löytyy ainakin parit kasetit ja yhdessä niissä lopussa oli se, mitä aikanaan tuli kakarana katseltu niin maan pirusti. Rupes kuitenkin mietityttämään videoiden lopussa olevan osoitteen takia, että olikohan kyseessä aluksi TV-ohjelma, josta muutama jakso sitten on laitettu myyntivideoksi? Vain sen kun Leopoldille raapusti piirroksia, sitten joskus tehtiin taas uusi kasetti ja esiteltiin lähetettyjä piirroksia?
Lapsena Leopold ruletti, mutta aika ilmeisesti kultasi muistot, koska nyt niiden katsominen Youtubesta ei herättänyt nostalgiafiiliksiä, pikkuisen vaivaannutti moisen katseleminen. - Anonyymi
Olis kyl kiva tietää se Leopoldin näyttelijä 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412615Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3982120Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201902Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1221610Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151541Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211113Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112- 741019
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915