Riippuverenpisara varjoon/puolivarjoon?

satunainenpuutarhuri

Hei!
Onko kokemusta, millaisessa paikassa kerrottu, isokukkainen, riippupelargonia viihtyy? Minulla on kuisti aamuaurinkoon, tuulee jonkun verran. Mahtaisiko menestyä siellä? Toinen vaihtoehto kuumempi kuisti, aurinkoa enempi, ei tuule. Tarvitseeko riippuverenpisara paljon vettä? Liekö kylmänarka

1

271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumpaakohan sinä tarkoitat, verenpisaraa vai pelargoniaa (pelakuutta)?
      Verenpisara ei tykkää suorasta auringonpaahteesta, puolivarjoinen, valoisa
      paikka on parempi. Pelargonia puolestaan viihtyy auringonpaisteessa-kin.
      Verenpisara on arempi kylmälle kuin pelargonia. Itse pidän pisarani valoisassa,
      tuulelta suojatussa kuistin kulmassa.
      Kukkiessaan molemmat tarvitsevat sekä vettä että lannoitusta sekä vanhojen kukkien poistoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia jätti koiransa tuulikaappiin ostostensa ajaksi

Kirves kertoo kuvineen Sofian jättäneen Bambin vartioimatta tuulikaappiin mennessään ostoksille. Mulle ei tulisi mieleenkään jättää koiraani lukitsem
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      2704
    2. Martina ja Eremenko

Kun suhde tuli julki Martina kertoi Iltalehdelle haluavansa jatkaa suhdettaan Eremenkoon. Hän myös toivoi, että miehen tyttöystävä ymmärtäisi yskän j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      2384
    3. Kaivattusi ominaisuus

Mitä kaipaat hänessä eniten?
      Ikävä
      103
      2236
    4. Lokki Böllörf taas humalassa

Käsi ylös kuka yllättyi.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      2018
    5. Nakkilassa tapahtuu

Missä päin Nakkilaa tuo aamullinen ampuminen tapahtui? https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000008543567.html
      Nakkila
      7
      1455
    6. Akava kieltää sairaanhoitajien palkkojen korotukset

Suomessa on koronapandemian vuoksi huutava puute koulutetuista sairaanhoitajista. Osa on mennyt Norjaan töihin, noin 2.000€/kk paremman palkkauksen
      Maailman menoa
      49
      1394
    7. Irtisanoudun kristinuskosta

Olen tehnyt päätöksen, etten enää rukoile, lue Raamattu tai mitään muutakaan hengellistä kirjallisuutta. En käy missään hengellisessä tilaisuudessa. R
      Helluntailaisuus
      363
      1177
    8. Teholla nyt jo 72 ihmistä. Enemmän kuin kertaakaan 2020 alun jälkeen

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008544154.html Nyt omikron alkaa viemään teholle ja hurjin viikko alkaa huomenna. 72 on nyt teholla. Ottakaa rokot
      Maailman menoa
      113
      1144
    9. Mies, olisiko meidän

Aika kohdata IRL ja selvittää asiat?
      Ikävä
      48
      1062
    Aihe