en enää luule, että kukaan mies, joka oikeasti välittää, kirjoittaa minulle täällä.
en reagoi negatiivisiin, enkä positiivisiin viesteihin
olen siis terve
tämä on suuri harppaus, mikä onni ja ilo
minä olen parantunut!
8
182
Vastaukset
- toipilas yhä
Onnea sinulle! Tuohon tähdätään, ehkä joku päivä vielä onnistuukin.
- hupsu, oletko
luullut, että täällä oikeasti olisi joku muukin kuin minä postivirkailija, jonka tehtäviin kuuluu vastata kaikkiin viesteihin kohteliaasti rakkaudella ja kaipuulla? Harmi, että jouduin nyt paljastamaan salaisuuteni sinulle, mutta nythän minunkin duunini käy hyödyttömäksi, kun sinäkin onneton jätät tämän palstan ja lähdet maailmalle. No, hyvästi ja onnea. Jään vielä odottamaan, jos vaikka harhasi palaisivat ja pian löydät itsesi täältä jälleen ikävöimästä näitä ihania lemmenlurituksia.
rakkaudella postimies PATEE
http://www.youtube.com/watch?v=t3KCDJXuTKM- monen vuoden jälkeen
juuri sinunlaisesi tyypit ovat huomattavasti edesauttaneet toipumistani.
kiitos siitä :) - ed
monen vuoden jälkeen kirjoitti:
juuri sinunlaisesi tyypit ovat huomattavasti edesauttaneet toipumistani.
kiitos siitä :)ole hyvä vain, jos minusta on apua ollut. Lasku tulee sitten perässä ei tämä ilmaista ole.
- terve kuin pässi
mä vissiin aina ollut terve, kun en koskaan mitään luullutkaan:)
- monen vuoden jälkeen
hienoa :)
- 618
Huijareita oltiin kaikki.
- monen vuoden jälkeen
itsepetosta kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872