perälauta, kun vahustenhoitolakikin on nyt vesittymässä?
Guzeniinan sanoi, että ellei asia mene siten, kuin lain henki olunpperin oli tarkoitus olla, niin hän ottaa perälaudan käyttöön.....
Ja taas yksi demuvale lisää...
Niin myöskin kuntien pakkoliitokset näkyvät tulevan kiertotietä voimaan, ja jällen yksi demuvalhe lisää
Eläkeikää nostetaan 70-vuoteen takuulla,
eli jälleen yksi demuvalhe lisää
SAKN soppatykkikin on vielä purkamatta, ja myöntämättä se tosiasia, etä sak ja demarit ovat yksi ja sama asia.
Kokoomuskin on vasemmistopuolue/työväenpuolue demareihin verrattuna.
Kansamme virtsatan demujen taholta silmään jatkuvasti, ja jotkut tolvanat vielä noita äänestää.
Demut ja kokoomus ovat ajamassa mahamme näennäistä kahden puoluen järjestelmää, joka kuitenkin tarkoitta vain sitä, että meillä on oikeistodiktatuuri silloin vallassa.
Minä olen pitänyt itseäni oikeistolaisena, ja kas kummaa, nyt vasemmistoliittokin tuntuu minusta olevan jo liikaa oikealla.
No onko sitten alettava äänestämään keskustaa varmuuden vuoksi. Silloin saa molempia lajeja ja vielä herkkua keskeltä.
Missä on se Guzeniinan
1
<50
Vastaukset
- karmeaa
"Kansamme virtsatan demujen taholta silmään jatkuvasti, ja jotkut tolvanat vielä noita äänestää.
Demut ja kokoomus ovat ajamassa mahamme näennäistä kahden puoluen järjestelmää, joka kuitenkin tarkoitta vain sitä, että meillä on oikeistodiktatuuri silloin vallassa.
Minä olen pitänyt itseäni oikeistolaisena, ja kas kummaa, nyt vasemmistoliittokin tuntuu minusta olevan jo liikaa oikealla.
No onko sitten alettava äänestämään keskustaa varmuuden vuoksi. Silloin saa molempia lajeja ja vielä herkkua keskeltä."
Juuri noin.
Ja saamamme info poliitikoilta ja mediasta on jo nyt vasemmistodiktatuuri Pohjois-Korean poliittisen propagandan tasoa luotettavuudessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704886
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484006- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413378
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo853078Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv652938Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666