Martina oot ihana

Poitsu.

Jos näät tän.

12

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leinikkipellolla

Niin onkii, sopii tumma tukka, harvalle suomalaiselle käy, meikki on tosi hyvä, iän tuomat muutokset ovat normaalia ja on ikäiseksen tosi hyvän näköinen, sentäs kohta kaksi lastakin tehnyt. On kuvauksellinen, saa hänestä hyviä kuvia, ne on aina hyvännäköisiä, odotan niitä kesäkuvia taas.

• Fani.

Vautsi!!!

Mikä takapuoli.

• Joutsenlampi16

Mksi kki vat lkeitä mrtinlle, en märrä lenkaan? Mrtna on knis hmnen.

• ammuuuuuuuuuuuuuuuuu

Kuule kirjoitustaidoton lehemä -
      eikö yhtään hävetä?

• Joutsenlampi16

Aitoplehdellä on aina kakki hvin.

• kauniistiikääntyvä

Kaunis on, edelleen ja ikä ei ole miinusta, toivottavasta Martina malttaa sen myös hyväksyä, luonnonkaunis, kasvojen luusto ja piirteet, kaunistuu vaan kypsyessään!

• Ihana Martina.

Mara antaa voimaa meille kaikille. Aina pitää yrittää jaksaa, vaikka pieniä vastoinkäymisiä tulisikin. Kaikillehan niitä tulee. Hyvä Mara.

Ehdotan sinua uudeksi tämän vuoden hyvän tahdon lähettilääksi Iina Kuustosen rinnalle!

• kakki nii hyvin

Voj mää oleni nin kanis ja mula kakki aina ihan hvyin
        olen mailmjan luokka tähtinen ja mulla on niin hyvinkakki
        on miehiä npilvin pimein ja voijmia minullaa myes ettänj aksan kirjuttaa joka pallstalle ja kehu, a iitseäni soon kulkaas iha n täyspäiväinen öö työ juu ja huommasin että tod kakki on hjyvin.
        k

• Ei Mara venettä melo

Jos hyväntahdon lähettilääksi, niin ainakin kirosanafiltteri pitää pistää suun eteen.

Ja lähettiläskohteille tiedoksi, että teräaseet piiloon, ettei vahingossa ala päitä putoileen. :)

• mimmiSE

Martina on aika jees. Mimmi ei välitä näistä säälittävistä kökönjauhajista tuon taivaallista. Ei pidäkään. Kateus vie kalatkin järvestä ;)

Onhan siinä omat "issuensa" Martinassakin, mutta sitä enemmän sitä arvostan, mitä enemmän lukee tän yhden sekoilijan juttui täällä ;)

• 7980807807

TAAAASKO se alkaa, tuo "palstalla on vain yksi kirjoittaja minun lisäkseni"-höpötys. Välillä voisi jo vaihtaa levyä, mimmiSE.
        (Ja eikun odottelemaan "olet sairas, kateellinen"-kommentteja) ;)

• panisin!

heiiiiii tän mimmin kaa vois olla 'sillai'

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6386
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      3991
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      39
      3335
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2730
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      612
      1307
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      713
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      61
      699
    8. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      698
    9. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      8
      695
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      689
    Aihe