Pimpin nuolija

M 18cm (ei kieli)

Ihanaa saada nuolla pimppiä.
Haluan koko ajan uutta ja uutta pimppiä nuoltavaksi.
Tosi himokasta kun nainen vaikeroi kieleni kurituksessa.
Aloitan varovasti huulilta, härnäten enemmän ja enemmän.
Lopuksi hitaasti siirrtyn klittaan alkaen pyörittää hitaasti karheaa kieltäni klitoriksen päällä. Lisään panetta pikkuhiljaa koko ajan kovemmaksi ja kovemmaksi..

Ihanat mehut tulevat suuhuni. Mulla seisoo mahtavasti.. Lopuksi siirrymme joko todella rajuun panemiseen tai sitten innoissani nuolen tyutön orgasmiin asti, lopulta todella rajusti..
Nautin itsekkin todella paljon..

11

619

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä rakastan sitä kun saa oikein kunnolla panea ,puristella ja nuolla pimppiä

• Anonyymi

Missäpäin haluaisit? - uusimaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niuvanniemen suljetulla tietenkin

• Anonyymi kirjoitti:

pks , saa ottaa yhteyttä treffien kautta

• UteliasUkm40 kirjoitti:

pks , saa ottaa yhteyttä treffien kautta

S.23 Treffit

• Anonyymi

Mä edes pannut kun 15 kesäinen tyttö antautui sedän hoiviin ja halusi koskettelua ja sellaista, niin nuolin sen lopulta varmasti useaakinborgasmiin ja se tärisi ihan sikana horkassa itkien niin ei napannut...

• Anonyymi

Sinä vajakkisetä et ole nuollut tai pannut yhtäkään pimppiä, kuolet neitsyenä.

• Anonyymi

Sää mää ja bää tietää niihhh buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä vajakkisetä et ole nuollut tai pannut yhtäkään pimppiä, kuolet neitsyenä.

En tietääkseni ole vajakki, tyttö moikkaa mua ja on ollut ystävällinen..
        Olen aika monta pimppiä kyllä nähnyt ja pannut ja nuollutkin sekä yllärinä ahdistuneelle
        matalan seksuaalisuuden nirppanokalle että muutaman pojan pepun ja niitäkin pannut ja ottanut suihinkin kun kiimaa riittää ja se on kivaa.

• Anonyymi

Hyi saatana delaa kapinen kurppa

• Anonyymi

Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Olisi paljon naisia jotka haluaisi että mies nuolee pillua ja paljon vapaaehtoisia miehiä nuolemaan pillut puhtaiksi. Se on vain niin nolo kysyä että saanko nuolla sinun pillua tai haluatko nuolla minun pillua.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5307
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3412
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      92
      3262
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3146
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1857
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1585
    7. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1566
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      138
      1264
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1159
    Aihe