Olen seurannut keskusteluja sekä Ikaalisten että Hämeenkyrön palstoilla. Hämeenkyrön jutut ovat suht asiallisia mutta Ikaalisten jutuissa on jotain tosi outoa ja hullua.
Käykääpä katsomassa niin huomaatte eron kahden naapurin älykkyydessä!
Mikähän ikaalislaisia vaivaa?
19
813
Vastaukset
- älytöntä juttua
Joo, olen huomannut, jotain joskus luin, mutta ne oli niin älyvapaita, etten enään viitsi edes katsoa.
- Naapuri Mummo
Sulla menee jutut ihan ristiin, et lue mutta kuitenkin vilkaiset sivuja.
- lueppa uudelleen
Naapuri Mummo kirjoitti:
Sulla menee jutut ihan ristiin, et lue mutta kuitenkin vilkaiset sivuja.
Opettele sinäkin naapurin mummo ymmärtämään mitä luet, vai oletko ikaalisten hillopieksun muija.
- kyylä2
Just näin.
Olen itse Ikaalislainen ja kyllä hieman on viimeisen puolenvuoden aikana mennyt jutut outoon suuntaan. Varmaan joku homofoobikko ryhmä löytänyt itselleen palstan jossa voi olla muka näppärä jutuissaan. - secundareijo
Yks ja sama heppu kirjoittelee ja vastailee omiin kommentteihinsa, ei noin pölhöä porukkaa voi Ikaalisissa olla, keskimääräisesti samanlaista porukkaa kuin muuallakin.
- liikkuva wc
Ikaalilaiset on ihan ihme porukkaa.Ne kuulemma paskovat vessojen sijasta takseihinkin.
- Lakupekka
Ikaalislaiset ovat joko täysin hulluja tai sitten niin viisaita, ettei hämeenkyröläiset vaan ymmärrä heidän nerouttaan!
- Jappu Permo
Ikaalisissa esiintyy homoseksuaalisuutta enemmän kuin Hämeenkyrössä.
- ei huumeet
Hämeenkyrössä ja Kyröskoskella taas huumeongelmaa huomattavasti enemmän kuin Ikaalisissa. Yrittävät jopa myydä tai pakottaa ikaalislaisiakin juttuun mukaan.
- Peku Lakka
Ikaalilaiset sentään paskovat ikaalilaisiin takseihin. Hämeenkyröläiset paskovat ikaalisten kirkon alttarille. Kummatkohan niitä hulluja ovat?
- taxxxxi
Sen verran pitää korjata että Ikaalisissa paskoo vain yksi herra takseihin.
- ei ole ikaalislainen
taxxxxi kirjoitti:
Sen verran pitää korjata että Ikaalisissa paskoo vain yksi herra takseihin.
Eikä senkään juuret oo Ikaalisis.
- fiksuus kunniaan
Ikaalislaisiin ei pidä koskaan sekoittaa kyröläisiin tai hämeenkyröläisiin. Ne jotka ovat sotkeutuneet yli rajan, omaavat kierot tavat ja heihin ei voi luottaa. Kyröläiset ovat kasvaneet tehtaan varjos ja nuriso sekaantunut huumeisiin sun muuta pimmeetä hommoo. Hamppujakin siellä on kasvatettu lehtitietojen mukaan jo vuosia.
Perus ikaalislaiset ovat ahkeria ja fiksuja tyyppejä. Suurin osa tavalla tai toisella yrittäjiä ihan luvallisissa hommissa. - vain ikaalislainen
Olen samaa mieltä, ikaalislaisten pitää pysyä omassa kunnassa tai kaupungissa erossa noista muista.
- 18.00
muistakaa sammuttaa valot 18.00 sillä silloin astuu voimaan ulkonaliikkumiskielto.
- zeppo3
Ikaalisissa asuu kunnon jakorasia Aurakadulla
- Veikkaan että
Äitis?
- Uuskyröläinen
Ikaalislaiset melkoisen täydellisiä omasta mielestään ja Hämeenkyrössä taas täytyisi asua 20 vuotta tai olla tua rullatehtaalla töissä että kuuluis "sisäpiiriin" ja kyllä niitä homoja on kyrössäkin ainakin yrittäjissä ;) onneksi oon itte verokortilla vieraalla töissä niin saa ihan heteroa harrastaa
- Braat sucker
Kyllä Ikaalisten palstan jutut voittaa Hämeenkyrön palstan lörinät mennen tullen. Ikaalisissa keskustellaan paikallisista ongelmista, Hämeenkyrössä höpötetään turhanaikaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1586430
- 511854
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441560- 541122
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3261050Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48981Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887