Olisipa jotain josta varmasti tietäisi että kannattaa uskoa tähän unelmaan. Haluaisin niin, niin tehdä.
Joskus se vain iskee
7
199
Vastaukset
- I
Huomenta sullekkin, ei tässä varmaan enää nukkumaan kannata mennä.....aamuhan tuo jo sarastaa, vaikkakin mieli ei ole mitenkään ylimmillään kun ikäväkin on ihan mieletön erästä tiettyä miestä olen kyllä muinakin päivinä kaivannut mutta nyt se vaan tuntu tänään tai siis eilen niin kovin...........itselläkkin sellainen toivoton olo ja ns surupuserossa olo siis oikeesti ihan karsee......
- Iske takas kovemmall
Mieheltä terkkui kyllä se viellä sittä lutviutuu...
- ei kannata
jättää omaa onnellisuuttaan miesten varaan. varsinkaan sellaisten, joista näkee jo kilometrin päähän, ettei hyvä seuraa. jotkut on vaan luotu valehteleviksi ja pelaaviksi inhotuksiksi. eläkööt omaa elämäänsä, ei kiinnosta tutustua enää.
- Toiveiden täyttymys
kun on uskoa on myös toivoa.
Huominen sen sulle viellä näyttää... - Luota
vain sydämeen ja mitä se sulle kertoo...se tietää.
- Tiedät kun puhut
hänen kanssaan, kaikki muu on luulottelua. Vain siten saat varmuuden.
- ole oman onnesiseppo
Mitä enää odotat, tee itse oma onnesi siitä se lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078