olen ihan sekaisin näitten asioitten kanssa. en ole saanut mielestäni oikeanlaista apua tähän pco:n hoitoon. todettiin vuonna 2006. viime marraskuussa kävin verikokeissa jossa tulokset olivat S-testo 3.1 S-SPRL 254 ja S-SHBG 28. ja nyt kävin toukokuussa ottamassa arvot uudestaan koska olen 25kg puottanut painoani. ja kun sanotaan että painon laskeminen parantaa lukemia. toukokuun arvot olivat S-testo oli edelleen se 3.1 S-SPRL oli nyt 150 ja S-SHBG oli nyt 30. mitä näistä voi päätellä ja miksi arvot ei ole parantunut? pettymys oli suuri kun lapsi haaveita on ollut jo monta vuotta mutta tuntuu että ei oikeanlaista apua tunnu saavan mistään.
laihduttaminen ei ole auttanut+PCO
1
145
Vastaukset
Hei, ymmärrän hyvin turhautumisen tunteesi. Hormoniarvosi olivat alunperin viitealueella, joten laiduttaminen, ONNITTELUT SIITÄ!, tuskin muuttaa arvoja. Se mihin painon pudotus vaikuttaa nopeimmin on hormonien TOIMINTA kehossa, eli se on aina kotiin päin. Jos tarvitsette hoitoja, ne auttavat paremmin nyt painonpudotuksen avulla. Ylipaino ei välttämättä ole ainoa syy siihen, ettei raskautta kuulu. Teidän kannattaa hakeutua myös muihin lapsettomuuden perustutkimuksiin, joista lisää tietoa täällä http://www.vaestoliitto.fi/lapsettomuusklinikka/ensikaynti/.
Olen toiveikas, että se lapsi vielä teille tulee.
Anne-Maria / Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725