olen ihan sekaisin näitten asioitten kanssa. en ole saanut mielestäni oikeanlaista apua tähän pco:n hoitoon. todettiin vuonna 2006. viime marraskuussa kävin verikokeissa jossa tulokset olivat S-testo 3.1 S-SPRL 254 ja S-SHBG 28. ja nyt kävin toukokuussa ottamassa arvot uudestaan koska olen 25kg puottanut painoani. ja kun sanotaan että painon laskeminen parantaa lukemia. toukokuun arvot olivat S-testo oli edelleen se 3.1 S-SPRL oli nyt 150 ja S-SHBG oli nyt 30. mitä näistä voi päätellä ja miksi arvot ei ole parantunut? pettymys oli suuri kun lapsi haaveita on ollut jo monta vuotta mutta tuntuu että ei oikeanlaista apua tunnu saavan mistään.
laihduttaminen ei ole auttanut+PCO
1
76
Vastaukset
Hei, ymmärrän hyvin turhautumisen tunteesi. Hormoniarvosi olivat alunperin viitealueella, joten laiduttaminen, ONNITTELUT SIITÄ!, tuskin muuttaa arvoja. Se mihin painon pudotus vaikuttaa nopeimmin on hormonien TOIMINTA kehossa, eli se on aina kotiin päin. Jos tarvitsette hoitoja, ne auttavat paremmin nyt painonpudotuksen avulla. Ylipaino ei välttämättä ole ainoa syy siihen, ettei raskautta kuulu. Teidän kannattaa hakeutua myös muihin lapsettomuuden perustutkimuksiin, joista lisää tietoa täällä http://www.vaestoliitto.fi/lapsettomuusklinikka/ensikaynti/.
Olen toiveikas, että se lapsi vielä teille tulee.
Anne-Maria / Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768