olen ihan sekaisin näitten asioitten kanssa. en ole saanut mielestäni oikeanlaista apua tähän pco:n hoitoon. todettiin vuonna 2006. viime marraskuussa kävin verikokeissa jossa tulokset olivat S-testo 3.1 S-SPRL 254 ja S-SHBG 28. ja nyt kävin toukokuussa ottamassa arvot uudestaan koska olen 25kg puottanut painoani. ja kun sanotaan että painon laskeminen parantaa lukemia. toukokuun arvot olivat S-testo oli edelleen se 3.1 S-SPRL oli nyt 150 ja S-SHBG oli nyt 30. mitä näistä voi päätellä ja miksi arvot ei ole parantunut? pettymys oli suuri kun lapsi haaveita on ollut jo monta vuotta mutta tuntuu että ei oikeanlaista apua tunnu saavan mistään.
laihduttaminen ei ole auttanut+PCO
1
91
Vastaukset
Hei, ymmärrän hyvin turhautumisen tunteesi. Hormoniarvosi olivat alunperin viitealueella, joten laiduttaminen, ONNITTELUT SIITÄ!, tuskin muuttaa arvoja. Se mihin painon pudotus vaikuttaa nopeimmin on hormonien TOIMINTA kehossa, eli se on aina kotiin päin. Jos tarvitsette hoitoja, ne auttavat paremmin nyt painonpudotuksen avulla. Ylipaino ei välttämättä ole ainoa syy siihen, ettei raskautta kuulu. Teidän kannattaa hakeutua myös muihin lapsettomuuden perustutkimuksiin, joista lisää tietoa täällä http://www.vaestoliitto.fi/lapsettomuusklinikka/ensikaynti/.
Olen toiveikas, että se lapsi vielä teille tulee.
Anne-Maria / Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684