Kuten aikaisemmin sanoin Venuksen ylikulku " sattumalta " 6.6 klo 6.
Tämä on saatanallinen yhteensattuma, merkki pedon saapumisesta.
http://www.uusisuomi.fi/ymparisto/120837-662012-se-tapahtuu-todella-harvinainen-ilmio-taivaalla
Toinen "sattuma" on Internetin jättii uudistus kuinka ollakaan 6.6 tosin alkaen klo 3 mutta täydessä tohinassa klo 6 eli kaksi suurta tapahtumaa menossa 6.6.2012 klo 6. 666 the number of the beast.
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288474597907.html?pos=ok-nln
Kohta 666 lisää merkkejä.
19
135
Vastaukset
- Jo on perkele
näiden kanssa, lisää rahanmenoa taas tiedossa
>:(- Enne 666
Saattaapi olla että tuo uudistus ei mene aivan niinkuin strömössä. Peto hiukan sotkee kuvioita huomisesta saattaa tulla mielenkiintoinen.
- Jo on saatana
Missäs päin maailmaa on kello 6 tasan paikallista aikaa kesikohdan hetkellä eli suomen aikaa 4.30?
- Enne 666
Ei se niin tarkkaa ole sinnepäin kumminkin.
- Enne 666
Enne 666 kirjoitti:
Ei se niin tarkkaa ole sinnepäin kumminkin.
Siis suomen aikaa klo 6 on molemmat tapahtumassa.
- taas meni ohi
Kello on nyt jo yli kuusi Suomessa ja sitä petoa ei näy. Esim. Japanissa on jo iltapäivä menossa.
Eiköhän olisi parempi kun maailmanloppujen ennustajat pitäisivät suunsa kiinni tästä eteenpäin.- Enne 666
Ei ollut mistää maailmanlopusta kyse, vaan pedon ilmestymisestä ilmestyskirjan mukaan jostain merestä sen piti tulla.
Eipä tuosta varmaankaan missään huudella, tästä tapahtumasta alkaa lopun ajat ,eli adios vaan alas tuhoa kohti mennään. - Lääkitys kuntoon
Enne 666 kirjoitti:
Ei ollut mistää maailmanlopusta kyse, vaan pedon ilmestymisestä ilmestyskirjan mukaan jostain merestä sen piti tulla.
Eipä tuosta varmaankaan missään huudella, tästä tapahtumasta alkaa lopun ajat ,eli adios vaan alas tuhoa kohti mennään.Ota ihan rauhallisesti. Teitä maailmanlopun enneustajia on ollut iät ajat ja lisää kumipäitä sikiää joka päivä.
- Enne 666
Johanan kirjoittaa seuraavaa Ilmestyskirjan 13. luvun ensimmäisestä pedosta: "Ja minä seisoin meren hiekalla ja näin pedon nousevan ylös merestä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, ja päissään sillä oli kymmenen kruunua, ja pilkkaava nimi oli sen päissä. Ja peto, jonka minä näin, oli niin kuin leopardi, ja sen jalat olivat niin kuin karhun jalat, ja sen suu oli niin kuin leijonan suu: ja lohikäärme antoi sille voimansa, ja istuimensa, ja suuren vallan. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikään kuin kuoliaaksi haavoitetun; ja sen kuolettava haava parani: ja koko maailma seurasi ihmetellen petoa." (Ilmestyskirja 13:1-3.)
Siinähän se merijuttu olikin.- havainto:
Näin päästäisen tuolla pihassa noin kello 7 tänä aamuna. Se oli varmaankin se bibliassa mainittu peto.
Yritin puhua sille kielillä hihhulien tapaan, mutta ei se mitään ymmärtänyt. - Jussuf (se sama)
havainto: kirjoitti:
Näin päästäisen tuolla pihassa noin kello 7 tänä aamuna. Se oli varmaankin se bibliassa mainittu peto.
Yritin puhua sille kielillä hihhulien tapaan, mutta ei se mitään ymmärtänyt.Oli väärä kellonaika. Kello 7 on kello kuusi Ruotsissa ja se päästäinen oli väärässä maassa.
- krisu667
Petohallitsija on Venäjä, jonka kuolinhaava paranee, Suomi menettää kolmasosan eli lapin Venäjälle eikä muu maailma voi kuin ihmetellä miten Venäjä kohtelee Suomea. Etelä Suomi varjeltuu ja pysyy rauhassa. Raja on suurinpiirtein Pähkinäsaaren rauhanraja. Hyökkäys alkaa heinäkuussa. Ei pidä pelätä, luottakaa Jumalaan.
- Enne 666
Oliko sillä seitsemän päätä?
Joo kyllä se peto nyt tulee, heräsin nimittäin kello 7.06 eli 6.66.
- Jussuf (se sama)
Puhuuko Ilmestyskirja Suomen kesäajasta mitään? Kello 6 on normaaliajassa 5.
- 2+6
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Puhuuko Ilmestyskirja Suomen kesäajasta mitään? Kello 6 on normaaliajassa 5.
Jussuf voisi paneutua ihmettelemään Nigerian kelloaikoja, siellä sinulle aurinko nousee ja laskee.
Ei se niin tarkkaa ole, oli se kello jossain päin maailmaa 6.66. Kello on edelleen 6.66 jossain päin maailmaa. Jos otetaan 12 tuntinen kello käyttöö niin kello on kahdesti 6.66 kokoajan jossain päin maailmaa.
- uutta tietoa
Eli niitä bibliassa ennustettuja petoja ilmestyi/ilmestyy sitä mukaa kun kello on noin 6 kussakin paikkaa maapalloa. 12-tunnin paikoissa petoja tuli/tulee kaksi kertaa päivässä esiin koloistaan.
- kronos,
uutta tietoa kirjoitti:
Eli niitä bibliassa ennustettuja petoja ilmestyi/ilmestyy sitä mukaa kun kello on noin 6 kussakin paikkaa maapalloa. 12-tunnin paikoissa petoja tuli/tulee kaksi kertaa päivässä esiin koloistaan.
Kyllä niitä petoja maailmaan pukkaa paljon tiuhempaan tahtiin, ei sen asian
kanssa kellonajoilla ja numerosarjoilla ole mitään tekemistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412348Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse691623Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901020Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862