Mikäs ihmeen juttu se oli eilen, kun mies sanoi että vaalea vähäpukeinen hymyili hänelle ja se olikin käärme?
One wayn käärmenainen
2
326
Vastaukset
- 16
Jaa, taidanpa olla itse tuo One Wayn Tapani Suonnon kuvaama vaalea nainen tilaisuudesta. Minulla oli vaalea kesähame, ei paljastava, muta Suonto lihallisessa mielikuvituksessaan näki sen niin. Hymyilin tervehtiessäni MUTTA en missään tapauksessa ole mitenkään kiinostunut ko. henklöstä, päibvastoin. Voi hirveää en vosi ola ko. tyyppiä 5 m lähempänä. Käärmeen TS näki itsessään.
One Way näytti pari viikkkoa sitten tämän :
One Way : Petoksen uhrit 1/2
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=24442
Siellä lähetystyö osuuden jälkeen melko alussa Tapani Suonto kertoo sen tapauksen, mutta hän mainitsee, että se tapahtui hotellissa.
Ei liene ainoa kerta kun Saatana tuolla tavalla yrittää syöstä Kristuksen omía pois Jeesuksen läheltä.
Mutta nimimerkki 16:sta haluan sanoa, että pyydä Jeesusta puhdistamaan itsesi. Minä pyydän sitä jokapäivä itselleni, että saisin olla puhdas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2554581Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741740Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn241485- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2061103- 471099