ehkä tummat hiukset? mitä veikkaat miesss ?? Olenkohan hoikka ja muuten notkea, mitä veikkaat , mieessss ?? Ja sitten visailun viimeinen kysymys Mitähän minulla on päälläni , mitä veikkaat miessss?? "- " No metikköön meni miesss, minulla on punaiset hiukset olen hoikka ja notkea ja vain aamutakki päälläni, Mieeeesss. Ellet sinä tule päälleni. Miiiieeeessss. " Eiiii ole totta!
Voi vit.tu.. "Minkä näköiseks veikkaisit minua ? onkohan mulla
7
132
Vastaukset
- ammuuuuu
Mene hoitoon kiroilujesi kanssa, senki mustasukkainen ja vainoharhainen lehmä
- täs..kohtaa
Järjestelmä & harava
- miksi
Olet se pitkä hoikka blondi ja mustis.
- pygminainen
lyhyt se on.
- teeeeeeeeeeeeeeee
Mä mikään mustis mistään ole mut täällä ei naudoilla ole muuta tekemistä taas kun laitella yllä mainittua tekstiä aloituksiin. Mitä ihmeen järkeä. Ettiä tältä palstalta miehiä, tai edes jotakii.
- heppoja
Ai et mustasukkainen? Miksi olet ylipäätään tälle palstalle eksynyt? Niin sa.atanan kusipää et tyhmiä vaan pitää kirjoitella. Veikkaan rahani ettäolet 17v. punanenäinen pelle joka ei sattunut saamaan pil.lua ja itkee sitä koko loppuelämänsä.
- teeeeeeeeeeeeeeee
En ole 17vee vaan 12. OLISKO SUN POJAN POIKA mulle hyvä ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807