Haluatko ansaita hyvin rahaa?
http://www.avoimet-tyopaikat.info
Töitä heti!
4
418
Vastaukset
- Valtatie 69
Mediadixin omistaa Rantacox joka on värväämässä Hanoista jot älkää vaivautuko.
- Suosittelen! =) =)
Ei kiitos, jos itekkin lyön luurin korvaan puhelinmyyjille niin en ala itse ärsyttää muita sillä touhulla, sillä kokemuksesta tiedän että puhelinmyyjät EI KIINNOSTA!
Itse jos satun vastaamaan puhelinmyyjään joka myy maksu-tv:tä niin sanon ettei mulla ole telkkaria...
Jos kaupittelee kännykkää sanon millainen liittymä tällä hetkellä mulla on, 500 tekstaria ja 900min puheluita ja vielä rajoittamatton netti kännykässä, 19,90€/kuu... Kyllä puhelinmyyjä kalpenee... Mokkulakauppiaan verkot ei mun torpassa toimi joten silloin lyön luurin korvaan...
Ja Lehtimyyjät... No, ne jotka myy akuankkaa on helppo ohittaa kun sanoo etten lue koska oon ohittanu sen iän, mutta muita lehtiä kaupittelevat jujujat puhumaan tyyliin 20-30 minuuttia ja sitten loppujen lopuksi: "Joo en mä nyt tällä kertaa viitti..." Ala kun on provikkapalkkainen niin menee tekijältään paljon hukkaan aikaa kun soittaa ja jaarittelee... Vaikka tosiasiassa teenkin jotain muuta sillä aikaa, kattelen vaikka netistä Facebookkia jollei muuta ole tehtävänä... - dfdfddfdfdf
Jahas, taas on se aika kuusta kun tämä lafka etsii uusia puhelinhäiriköitä. Joko entiset saivat tarpeekseen ja erosivat?
- puhelinmyyjä
onks toi 500 tekstaria ja 900 min puhetta ja netti 19,90 jonkun mielestä hyvä tarjous? :D
varmaan vielä määräaikasena sulla tommonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740