Miten unohtaa epätoivoinen ihastus?

loser like me.

Miten päästä yli ihastuksesta, joka on pyörinyt päässä jo monta kuukautta? Olimme siis kerran samalla kurssilla (ja tämän ihastumisen takia kurssi meni ihan perseelleen) En edes tiedä tyypin nimeä, enkä oikeastaan nähnyt häntä kertaakaan kunnolla, ei ollut varmaan edes mitenkään erityisen hyvännäköinen tyyppi. Hän ei osoittanut minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan, joten koko juttu oli vaan hetken huumaa oman pään sisällä. En saanut rohkeutta mennä juttelemaan, luuseri kun olen. Enkä tietenkään näe tätä ihmistä enää koskaan, joten miten voin unohtaa? En ole herkästi ihastuvaa tyyppiä, mutta siten kun kolahtaa.. en voi mitään.

13

1443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5

Ota siihen yhteyttä tai sit vaan annat ajan tehdä tehtävänsä. Mihin sä oikein ihastuit siinä josset ole kunnolla nähnyt?

• kjäh kjäh

vedä perseet olalle ja runkkaa nii helpottaa

• hoover´´

Notkeeta porukkaa.

• qwerty

Millä kurssilla? ota yhteyttä vaan tuskin siitä kukaan pahoittaa mieltänsä, päinvastoin.

• loser like me.

En mä tiedä oikein itsekään mihin mä ihastuin.. siitä on jo aikaa. Aika hassua vaan, en edes muista nyt koko tyyppiä ulkonäöltä. Muistan vaan habituksen, joka jollain tavalla vetosi. Aika vaikea sitä on ottaa yhteyttä kun ei tiedä tyypin nimeä saati mitään muutakaan.. njaah aika epätoivoista. Yritän vaan unohtaa koko jutun, ihmisiä tulee ja menee. Taisin olla ihatunut itse ihastumisen tunteeseen. :D Olisi vaan kiva kuulla samanlaisia tarinoita muilta, kohtalotovereita please?

• vaikuttajaå

terveisin kukkahattutäti

• xy

Yritä löytää mielenkiintoisia ihmisiä ja tutustua sitä kautta johonkin kivaan tyttöön, paras tapa unohtaa joku. Monta kuukautta ihastuneena aikakaan ei ole mikään nopea lääke. Sama tilanne itsellä mutta kyseessä tyttökaveri johon huomasin ihastuneeni viikko sitten.

• puuju

Ota yhteyttä. Aina kannattaa yrittää :).

• karjaaopeepaikkaop

TÄYSIN sama stoori. Et ole yksin asian suhteen...

• toinen toivoton

En halua enää edes ihastua, kai ne kokemukset lopulta turruttaa ihmisen täysin. Ja iän myötä ei enää ajattele niin sinisilmäisesti, osaa ajatella asioita jo vähän eri näkökulmasta.

• realismilla

Enpä mäkään enää aio ihastua kehenkään, aina ne mun ihastumiset olivat yksipuolisia, ei tullut ikinä mitään vastakaikua. Mä vaan olin sellanen ettei kukaan tälläsestä kiinnostunut ja kun ikää on tullut lisää, niin on jo hyväksynyt sen tosiasian ettei mulle oltu ketään koskaan tarkoitettukaan. Harmittaa vaan kun vasta vanhemmalla iällä tuonkin totuuden tajusin. Ehkä iän myötä on ruvennut näkemään elämää realistisemmin, ei enää usko mihinkään tunnepuolen juttuihin. Kokemukset ovat opettaneet, ettei mun kaltasella ollut mitään mahiksia kehenkään ja se siitä ihastumisesta. Ehkä olen oppinut näkemään itseni muitten silmin ja tajunnut sen tosiasian että olen helvetin rumanaamanen ämmä ja sen takia mun ei kannata edes miettiä enää ihastumisia.

• ihmettelijä--

Ihmetyttää se miten melkein kaikki kaverini, jotka ovat jollain tavalla syrjittyjä, ei mitenkään erityisen nättejä tai sosiaalisia ovat löytäneet vierelleen kumppanin. Ehkä se johtuu siitä, että he uskovat itseensä vaikka eivät olekkaan mitään prinsessoja. Itseni on vaikea kuvitella seurustelevan kenenkään kanssa, en ole koskaan tavannut poikaa jonka kanssa olisin tuntenut molemminpuoleista yhteyttä. Harmittaa myös se, että ainut poika joka on koko elämäni aikana pyytänyt minua ulos ja osoittanut kiinnostusta on minulle pelkkä kaveri. Pelkään, että kaverisuhteemme turmeltuu juuri tuon pojan ainaisen yrittämisen ja esittämisen takia. Olen myös huomannut, että juurikin tuossa pojassa on jotain kummallisia luonteenpiirteitä, jotka vastaavat erääseen henkilöön joka satutti minua kun olin pieni. No, mutta elämä on kummallista. Yksinkin oppii elämään ja se voi olla jopa mukavaa. Mutta aika vaikea ketään on löytää, ellei pidä edes itsestään.

• neitineitinen26

Mä en usko että kukaan on ruma. Mutta se itsesääli ja siinä houkuttelevassa tunteessa pyöriskely ettei ikinä saisi ketään eikä kukaa kiinnostu, se on rumaa. Rumuus on jotain mikä tulee sisältäpäin, aivan kuten kauneuskin.
      Itse olen myös täysin seurustelematon ja kokematon tyyppi, mutta koitan opetella eroon tuosta typerästä itsesäälissä kieriskelystä. Ja jos itse uskoo ettei löydä ketään, ei varmana löydäkään kun niin on päättänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe