Mun fantasia on sellainen, että

my fantasy..my dream

saan jotenkin huijattua jonkun karvavitun levittämään haaransa ja panen sitä sen sängyssä silleen että se on siinä mun alapuolella ja sitten siinä ku panen niin huomaan että siinä tyynyllä on jonku miehen munakarva

se on mun fantasia, mun unelmani

se hetki ku huomaa että jonku miehen munakarva on siinä tyynyllä just ku ite panee karvavittua niin se ajatus se tunne ku tulee päähän siinä

7

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapan ekana sinut

Mitä sä sitte teet sille karvavitulle, kun huomaat sen munakarvan siinä tyynyllä ? Ruikitko karvaseen pil-luun ja käsket vaihtamaan tyynyliinan, vai meinaatko TAPPAA

• olet sairas

Ilmoitin viestistäsi poliisille.

• ilmoitin viranomasil

Hei, olen tehnyt ilmoituksen viranomaisille viestistäsi jossa uhkaat tappaa alkuperäisen kirjoittajan.

Halusin vaan ilmoittaa. Esi(nahan)tutkinta on jo kohta valmis ja pöytäkirjat sperman tahrimat

• senki sadisti
        olet sairas kirjoitti:

Ilmoitin viestistäsi poliisille.

Siis täh, ilmoitit minun viestin poliisille, mutta et tuota ap.N viestiä, minä en siis ole tuo ap.. Se taidatki olla sinä.

• tein poliisille ilmo
        senki sadisti kirjoitti:

Siis täh, ilmoitit minun viestin poliisille, mutta et tuota ap.N viestiä, minä en siis ole tuo ap.. Se taidatki olla sinä.

joopa joo tuota et usko itsekkään. Olet ihan mielisairas

• munakarvaton
        ilmoitin viranomasil kirjoitti:

Hei, olen tehnyt ilmoituksen viranomaisille viestistäsi jossa uhkaat tappaa alkuperäisen kirjoittajan.

Halusin vaan ilmoittaa. Esi(nahan)tutkinta on jo kohta valmis ja pöytäkirjat sperman tahrimat

Eihän tällä foorumilla ketään voi tappaa. Täällä on oma seriffikin joka eliminoi viesteistä kaikki munankarvat.

• a. seksuaali

kaikki naiset on karvavittuja ja kaikki miehet on karvakikkeleitä.

miks joku sellaisia haluaisi ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      143
      3485
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1980
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      70
      1925
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      134
      976
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe