Toyotalla on ollut syytä juhlia, sillä sen hybridien myynti ylitti 4 miljoonan kappaleen rajan,.
Kukaan ei kiistä sitä, etteikö Toyota-konserni olisi nostanut hybrideitä kansan huulille ja tehnyt ne tunnetuiksi. Kumulatiivinen myynti ylitti vastikään jo neljän miljoonan kappaleen rajan.
Lisäksi Toyota tiedottaa Priusin olleen huhtikuussa maailman kolmanneksi myydyimmän automallin. Asiasta voi olla kahta mieltä, sillä Toyota on tehnyt Priusista tavallaan automerkin, jonka katon alla myydään hyvinkin erilaisia automalleja. Viisiovisen perus-Priusin, tila-automaisen 7-paikkaisen Prius :n ja muualla maailmassa myytävän Prius C:n (meillä myydään sen sijaan Yaris hybridiä) ero on melkoinen.
näin tm lehti kommentoi toyotan hybridejä
3
121
Vastaukset
- toyotalta uutta
tässä on tuleva myynti menestys euroopassa
http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=en&u=http://www.caranddriver.com/reviews/2012-toyota-prius-c-first-drive-reviews&ei=9anPT8TpJePe4QST7ZG6DA&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=3&ved=0CF0Q7gEwAg&prev=/search?q=toyota prius c&hl=fi&client=firefox-a&hs=vOh&rls=org.mozilla:fi:official&prmd=imvns
ihan ok näköinenkin - haluun Toyota
Pirus ssan on tois upee eikä oo mitään DGS sontaa tai tsi tsi romua
- åphgiu
Onhan Golffistakin, variant, plus, hatch back ja cabriolee.
Miksi Priuksesta ei voi olla 5-ovista normaali mallia, plug-in mallia, sekä farmaria?
Prius C on teknisesti Yaris Hybridin (varsinkin mottorin) kanssa identtinen. Sitä en ehkä niputtaisi muiden Priuksien kanssa samaan lukuun..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203