käy työpaikallani useammin. Flirttaa, naura, hymyile, juttele, tervehdi.
Ole ystävällinen ja
17
243
Vastaukset
- s....
ai sulleko? MIKSI
- ...
Kenellehän menee ? Kukaan ei tästä tunnista itseään.
- ;DDDD
joo, ikävä ihminen tuo ap,,,kaikista muista sivun viesteistä kyllä tunnistaa...
- jep mä tuun kyl
joo mä alan käymään nyt useammin siellä k-marketissa siinä torin laidalla
- ap
Käy vain siellä, jos tunnet että joku sinua siellä kaipaa.
Se en kuitenkaan ole minä. - Vetäydyn pois
joo, on nähtykin menevän, ja mä kun luulin että vaan ostoksille menit.
- piipahtelen
Kerta päivään ollut tapana tällä viikolla, ensi viikolla saatan käydä taas lounaan jälkeen ja illalla. Lisään juttelun tapoihini ;)
- Heti kun
kotia pääsen niin oitis tulen työpaikallesi tapaamaan sinua niinkuin aina ennenkin, katson silmiisi, hymyilen ja juttelen
- aivan turhaa
Ja p'skat, entäs jos se toinen ei ole vastassa, kenelle sitten hymyillä ?
- ....
Tulen, juttelen, flirttaan ja pussaan. Aluksi näin, myöhemmin.. ;-)
- ap
Tuliskin ja pussais. Ne kädetkin on ihanat.
No, kunhan nyt ensin tulisi ja juttelisi! - ...
ap kirjoitti:
Tuliskin ja pussais. Ne kädetkin on ihanat.
No, kunhan nyt ensin tulisi ja juttelisi!Kädet ! Kaikilla ihmisillä on kädet, haloo !
Tajuutko, että tuo ei auta sitten mitään, tuo anonyymiltä toiselle, ilman mitään tunnisteita, häneltä hänelle, ei tsiisus ! - ap
... kirjoitti:
Kädet ! Kaikilla ihmisillä on kädet, haloo !
Tajuutko, että tuo ei auta sitten mitään, tuo anonyymiltä toiselle, ilman mitään tunnisteita, häneltä hänelle, ei tsiisus !No, viestithän yleensäkin on tosi tunnistettavia tällä palstalla. Ei täällä mitään saavuteta. Kunhan hänestä haaveilen!
Kaikilla on kädet, mutta kaikkien käsistä en pidä. - ---
ap kirjoitti:
No, viestithän yleensäkin on tosi tunnistettavia tällä palstalla. Ei täällä mitään saavuteta. Kunhan hänestä haaveilen!
Kaikilla on kädet, mutta kaikkien käsistä en pidä.Voithan sä raapustaa näätä haaveiluja siellä kotonas vaikka ruutuviholle.
- ja p'skat
En turhaan ule, koska hän ei tule vastaan. Mielummin olen sitten kotona. Toista kun ei kiinnosta tulla vastaan niin ei sitten.
- teeeeeeeeeeeeee
Voisin vaikka joka päivä mut ap ei selvästikään ole hän :)).Voi harmi sentään... :). Yrittäisit edes sekoittua joukkoon... Tai matkia tai jotakii...
- joskus ehkä
mutta kun en voi tietää milloin olet siellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078