käyttää nettiä vapaasti, kun tuollasia mielisairaiden juttuja tulee koko ajan?
Saako hullujenhuoneella
13
104
Vastaukset
Minutkin saa pian viedä hullujenhuoneelle. Minä kerron sitten miten kävi.
- Käymme
yhdessä sinne
- se on päämäärä
Otetaanko vierekkäiset huoneet, voit sitten yöllä hiippailla luokseni?
- eiköhän se selviä:))
Pitänee mennä ottaa selvää.
- avohoitoa
Netti on sossun kustantama terapeutti.
- ne on
Avohoitopotilaita.
- Ei välttämättä
viereisiä, olen hyvä hiippari
- Näin voi oollakin..?
Eikös Jussikin "päivittänyt" juttujaan ja plokiaan melisairaalasta
kannettavallaan? - suljettu sivu-osasto
tää on kuitenki parempi vaihtoehto reuhuumiselle, eivätpä ole tuolla irl pelottelemassa ihmisiä.
- kellariin moiset
Mä ottaisin noi reuhuumisetkin jo vakavasti netissäkin, jos on vapaalla jalalla oleva kyseessä. Nää jutut tulee lisääntymään koko ajan - ja ihmisiä kuolee turhaan jonkun sekopään takia.. viimeisin Hyvinkään tapaus.
- ed
kellariin moiset kirjoitti:
Mä ottaisin noi reuhuumisetkin jo vakavasti netissäkin, jos on vapaalla jalalla oleva kyseessä. Nää jutut tulee lisääntymään koko ajan - ja ihmisiä kuolee turhaan jonkun sekopään takia.. viimeisin Hyvinkään tapaus.
kyllä joo, sä oot ihan oikeessa siinä
- Taisto13
Ei saa. Viestin telepaattisesti sielunkumppanilleni, joka puolestani kirjoittaa henkevät ajatukseni tänne. Niitä te juntit ette koskaan tule tajuamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954