neuvoja rikastumiseen pitkällä aikavälillä.

onko se mahdollista???

Moi. Haluaisin rikastua pitkällä aikavälillä ja onko se mahdollista? ja jos on niin miten? tässä tietoja minustaolen 19 vuotias mies osaan puhua sujuvasti 3 kieltä ja minulla on noin 300 000 euroa osakkeissa. ja ostettu asunto. käyn tällä hetkellä kesätöissä ja saan 1500 e kk. minulla on ylioppilaslakki ja aijon hakea kauppakorkeaseen ensi vuonna. antakaa neuvoja miten voin rikastua ennen eläkeikää niin että olisin tosi rikas. unelmoin usein että ajelen vanhana ferrarilla a huviveneellä mutta se tuntuu aika utopistiselta

2

149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko se mahdollista???

niin ja sitten vielä. kulut ovat äärimmäisen pienet tällä hetkellä, ruokaan menee noin 100 e/ kk ja yhtiövastike on 180 e /kk. tämän lisäksi muut menot noin 50 e /kk. kerään myös pulloja ja olut tölkkejä kun nään ja vien kauppaan kuussa saan siitä noin 20 e....lukukauden aikana saan opintotukea 180e/kk ja kerään myös esim 1 ja 5 centin kolikoita jos nään. käytän aina samaa kauppakassia, ostan vaatteen kirpputorilta jne. pääomatulot ovat noin 5000 euroa vuodessa. ja muut tulot noin 7000 euroa.

• ehkä teoriassa

Kaikki on ehkä mahdollista teoriassa mutta käytännössä ei. sanoisin että mahdollisuus on olemassa mutta todennäköisyys on olemattoman pieni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4910
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      190
      2288
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      39
      2050
    4. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1889
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      79
      1826
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      23
      1688
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1530
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1431
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      345
      1210
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1136
    Aihe