Huijari joka poistanut profiilinsa Treffit palstalta

Kaikuja

Erittäin miellyttävä amerikkalais-suomalainen persoona, matkustaa työmatkalle Etelä-Afrikkaan lähettää tekaistun rahasiirron Bank of Americasta minun tilille ja sitä vastaan pyytää lähettämmään rahaa niin minäkin hullu rakastuneena häneen tein nyt maksan kalliisti. Mikähän on instanssi, johon pitää ottaa yhteyttä?

10

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

      Ettei vaan ollut nigerian kuningas???

    • TotuusUkko

      Sä oot kyllä todella urpo !

      Me älykkäät ihmiset jotka olemme nettiä käyttäneet 90-luvun alkupuolelta lähtien, me jotka osaamme koodata monilla kielillä ja tajuat jotain muutakin kuin html- koodausta....me ei voida käsittää että noin tyhmiä ihmisiä on olemassa.

      Se on nykypäivän EVOLUUTIOTEORIA.Ennen evoluutio toteutui kun luonnonvarat olivat rajalliset ja lääketiede lapsenkengissä. Ennn heikot yksilöt löytyivät helposti fyysisesti heikoista => heikot karsiutuivat.

      Nykyään lääketiede on kehittynyt ja ruokaa on riittävästi ainakin länsimaissa. Heikot yksilöt munivat elämänsä viinalla,rahapelihimolla, huumehimolla.....JA kuten sinä, tyhmyydellään....

      No,jäit henkiin Tyhmä. Menetit vaan rahaa. Ehkä nyt tajuat miten Tyhmä olet ollut. Ehkä nyt opit ja mietit ennenkuin mitään teet, vai oletko jatkossakin Tyhmä ?

    • .

      Voi ei.. ettei vaan ole sama tyyppi johon minä törmäsin.. !!

      • Tren suunnalta

        Juu, tutulta kuulostaa. Profiili on edelleen paikallaan. Komea mies kuvassa, mutta vastaukset tuleekin sitten työmatkalta Afrikasta ja ei todellakaan profiilissa esiintyvältä henkilöltä. Tässä voisi muistaa vanhan sanonnan. Jos jokin vaikuttaa liian hyvältä ollaakseen totta, se ei ole totta.


    • =D

      Taustalla on Nigerialaisia terroristeja, jotka saa rahaa aseisiin näin...... älkää hyvät ihmiset haksahtako lähettämään rahaa..... netistä löytyy tietoa kun googlettaa scammers from Nigeria

    • Huijarista vielä...

      Sama amerikkalais-suomalaisena esiintyvä henkilö näyttää edelleen olevan profiileineen Treffit-palvelussa. Epäilyt heräsivät siinä vaiheessa, kun henkilö ei tuntunut kertovan itsestään juuri mitään merkittävää, mutta yritti kyllä todistella olevansa mahdottoman yksinäinen ja kovasti ihastunut minuun. Äiti oli kuulemma suomalainen, mutta ei kaveri silti sanaakaan suomea osannut. Ja vaikka olikin 3 vuotta kotikaupungissaan mukamas asunut, ei kaupungin asukasluku millään tullut mieleen...

      Sitten tulikin yllättävä työmatka Nigeriaan ja siellä eteen rahaongelmia, joihin olisi pitänyt pikaista apua saada. Sitkeäksi osoittautunut kaveri yritti jopa todistella aitouttaan valokuviaan lähettämällä, mistä lie nekin varastettu. Ilmoitin profiilista ylläpitoon myös, mutta enpä sitten tiedä, onko heillä mahdollisuutta tehdä sen kummempia.

      • 6+14

        Onkohan kyseessä J. E?


      • zetamari

        Olen törmännyt samaan tyyppiin kontaktissa . Ensin niin rakastui minuun kuvan perusteella . Lähetteli kuvia itsestään ja kodistaan. Ammatikseen sanoi tekevänsä autokauppoja.Tahtoi minut luokseen asuun . Sitten yt äkkiä hätäinen viesti afrikasta .Olen vaikeuksissa lähetä minulle 3tonnia rahaa. Poistin hänen viestit ja kuvat. Ei kaikkiin voi luottaa


      • Huijarista vielä...
        6+14 kirjoitti:

        Onkohan kyseessä J. E?

        Oikeaan osuit.


    • valehtelija>>>>>>>>>

      palstoilla häiriköiminen on myös RIKOS !!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe