Suomi VIRALLISESTI Venäjän omaisuutta.

Äiti Venäjä

Nyt se sitten selvisi: Venäjän armeijan karttoihin on merkitty Suomi ja Baltia osaksi Venäjän maa-aluetta, ja kun kyseessä ovat valtion viralliset, sotilasstrategiset kartat, niillä on tietysti myös valtionjohdon hyväksyntä. Eli Putinin politiikan mukaan Suomi ja Baltia kuuluvat Venäjän yhteyteen ja tullaan palauttamaan sinne. Todennäköisesti tästä on olemassa myös Venäjän ja EU:n ylimmän johdon välinen salainen lisäpöytäkirja, jossa EU hyväksyy Suomen ja Baltian siirtämisen kriisitilanteessa osaksi Venäjää.

Nelosen uutiset on saanut kuvamateriaalia suomalaisia hämmästyttäneestä venäläiskenraalin esittelemästä kartasta.
Korkea-arvoisen venäläiskenraalin Nikolai Makarovin eilen esittelemä kartta hämmästytti Maanpuolustuskurssiyhdistyksen tilaisuuteen seuraamaan tulleita.
Komentaja esitteli Venäjän vastauksen pitkään Naton kanssa jatkuneeseen köydenvetoon siitä, kuinka eurooppalainen ohjuspuolustusjärjestelmä pitää hoitaa. Makarov oli juuri tehnyt selväksi, että Suomi on epäilyttävästi lähentynyt Natoa, myös yhteispohjoismaisten Nato-kumppaniensa, Norjan, Tanskan ja Islannin, kautta. Seuraavaksi Venäjän asevoimien päällikkö näytti kuulijoilleen kartan.
Tuo yleisön hämmästyttänyt kartta näkyy nyt Nelosen uutisten tilaisuudesta kuvaamassa materiaalissa.
– Hän esitti, että Nato ottaisi hänen näyttämänsä Euroopan kartan länsiosan, Venäjä olisi vastuussa itäpuoliskosta ja, että heillä olisi jonkinlainen yhteinen maalinosoitus- ja ohjauskeskus, kuvaili tilaisuudessa ollut Ulkopoliittisen instituutin tutkija Charly Salonius-Pasternak.
Venäjän vastuualueella olivat selkeästi Suomi ja kaikki Baltian maat, ainoina EU-maina.
Jako tuo mieleen etäisesti Neuvostoliiton ja natsi-Saksan tekemän Molotov-Ribbentrop-sopimuksen salaisen lisäpöytäkirjan, jossa suurvallat sopivat mm. Suomen ja Baltian maiden liittämisestä Neuvostoliiton etupiiriin.
– Ei se kartta täysin sattumanvaraisesti ollut piirretty. En ollut ainoa, joka sitä katsoi vähän ihmeissään, sanoi Salonius-Pasternak.

"Päät kääntyivät, korviin supatettiin"

Kartta ja kenraalin sanat hämmensivät myös muita tilaisuudessa olleita.
- Mitä pitemmälle puhe eteni, sitä enemmän näki kuulijoitten päitten kääntyvän naapurin puoleen, korviin supatettavan. Ja miksi? Puhe ei suinkaan ollut sellainen ystävyyden ja rauhanomaisen rinnakkaiselon hengessä esitetty kannanotto, joihin olemme tottuneet, pitkän kansainvälisen uran politiikassa luonut ylipormestari Raimo Ilaskivi kirjoitti eilisiltana Uuden Suomen blogissaan.

Ilaskivi ihmetteli, miten komentaja varoitteli ja neuvoi Suomea – siis selvästi puuttui Suomen ulkopoliittiseen päätöksentekoon.

ILTASANOMAT 7.6.12

20

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhtehööstä kaikki

Eikun se on niin päin että Venäjä on Suomen omaisuutta.

• ympyrä sulkeutuu

ja näin alkaa kolmas maailmansota...

• Raja on

raudoitettava. Ja jalkaväkimiinoitettava.

• Voi olla että Helsingin järjestyspoliisilla ja Helsinki-Vantaan lentokentän henkilökunnalla voisi olla jotain sanomista, jos alat raudoittelemaan ja jalkaväkisinmiinoittelemaan.

• Korjataan:
        Hrosskell kirjoitti:

Voi olla että Helsingin järjestyspoliisilla ja Helsinki-Vantaan lentokentän henkilökunnalla voisi olla jotain sanomista, jos alat raudoittelemaan ja jalkaväkisinmiinoittelemaan.

itäraja.

• Korjataan: kirjoitti:

itäraja.

Sielläpä onpi sitten miinoja ja raudoitusten hyvä kasvaa ja kehittyä. Kun veli idästä on vallannut edellä mainitsemani lentokentän ja sitä kautta Suomen pääkaupungin.

• Ei nappaa.
        Hrosskell kirjoitti:

Sielläpä onpi sitten miinoja ja raudoitusten hyvä kasvaa ja kehittyä. Kun veli idästä on vallannut edellä mainitsemani lentokentän ja sitä kautta Suomen pääkaupungin.

It-tykeissä ja -ohjuksissa riittää koroa.

• 89

Ihan luonnollinen näkökanta, kun Euroopan karttaa katsoo idästä länteen. Suomi ja Baltia ovat Venäjän geopoliittista etupiiriä. Luonnollista asiaa on tarpeetonta kauhistella. Sen sijaan olisin huolissani siitä innosta, jolla osa poliitikoista ja isommista kihoista olisi NATOON menossa. Kysymyshän kuuluu, että miksi? Se on näet luonnoton asia tuossa samassa katsannossa. Vastaus, jota ei voida ääneen sanoa kuuluu, että Venäjän takia. Eli Venäjä on ihan oikeassa näkökannoissaan. Onneksi kansan enemmistö tajuaa edelleen realiteetit.

• Antautukaamme.

Suomi on syöty.

• isot pojat pelaa

ei kös siinä kartassa näkynyt iso osa ruotsia ja norjaakin nelin kai kuuluu ryssälään?

• PolPot pääkallovuori

"Ihan luonnollinen näkökanta, kun Euroopan karttaa katsoo idästä länteen. Suomi ja Baltia ovat Venäjän geopoliittista etupiiriä." Nyky-Venäjän johto haaveilee uudesta Molotov-Ribbentrop -sopimuksesta. Idän diktatuurilla on vain se ongelma, että siitä länteen ei ole toista rikollista totalitaarista valtiota, jonka kanssa etupiirit sovitaan. Putinin linja on selvästi sellainen, että naapurustoon pyritään luomaan ensivaiheessa ikäänkuin puoli-itsenäisten valtioiden vyöhyke.

• NATO:oon heti

Se etuopiirijakokartta on vain Venäjän johdon unelmissa.
      Länsi ei todellakaan ole tehnyt mitään etupiirijakosopimusta Moskovan kanssa.
      Suomi on ja pysyy EU:ssa ja liittyy kohta NATO:oon.

• Kyllä kuule

Euroopan pikkumaat on jo jaettu EU:n ja Venäjän kesken sulle-mulle-periaatteella ja NATO on ollut mukana jakamassa.

• Kalle haglund
        Kyllä kuule kirjoitti:

Euroopan pikkumaat on jo jaettu EU:n ja Venäjän kesken sulle-mulle-periaatteella ja NATO on ollut mukana jakamassa.

Positiivista tässä on se, että Suomi EU:n sisäpiiriläisenä on ollut päätöksenteon ytimessä. Näin säilytämme itsenäisyyden jopa Pietarin porteilla.

• Jos sota syttyisi Euroopassa, Suomi olisi vain ydinaseitten maalialue. Ha.

• NATO:oon heti

Jo Kylmän Sodan aikoina Suomessa kiisteltiin ,että saako / kannattaako Suomen pudottaa ilmatilaamme tulevia vieraiden valtioiden ohjuksia.

Suomi joutuu joka tapauksessa taistelutantereeksi, jos NATO ja Venäjä ajautuvat suurvaltasotaan. Tästä hyvänä esimerkkinä USA:n tekemät ydinohjuksiensa maalialueet Suomessa 1960-luvulla.

Pointti on se, että osallistummeko oaktiivisesti sotaan vai kyyrötämmekö pommisuojissamme, kun isojen poikien ohjukset lentelevät taivaallamme ja osa putoaa niskaamme?

• Koko Venäjä

On Ville Haapasalon vallassa..Karttoja voi piirrellä kuka vaan.

• herra johtajamies

Venäjä ei ole suomelle uhka nyt eikä tulevaisuudessa. Suurin uhka on islam ja mamuttuminen.

joku hikinen kenraali yai poliitikko voi höpistö mitä huvittaa, koska sillä ei ole mitään merkitystä. Bisneselämä on se, mikä on oleellista ja ratkaisevaa.

• linjajaot.

Minä olen jo aikaisemmin youtubesta nähnyt noita linjajakoja. Varmaan jotain salaseuralaisten keskenään tekemiä päätöksiä, mikä millekin kuuluu. Niissäkin salaseuroissa on asteensa. Luultavasti Putin kuuluu korkeammalle tasolle kuin Niinistö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2348
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1838
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      69
      1623
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1265
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1164
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1138
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1028
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1020
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      874
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      862
    Aihe