Huumori puuttuu tältä palstalta kokonaan

Tuulettajan hihna

Olen jo pitkään ihmetellyt, millaisia totisia torvensoittajia tällä palstalla kirjoittelevat oikein ovat. Huumori puuttuu tykkänään palstalta. Ehdotankin papukaijamerkkiä sille urhoolliselle, joka uskaltaa pläjäyttää ensimmäisen huumoripläjäyksen.

Heitän tässä ensimmäisen, mutta tätä ei lasketa papukaijamerkki-kisaan mukaan.

Kaksi pikkupoikaa katseli jäähallissa kiekkomatsia. Matsin jälkeen pojat pääsivät pyytämään pelaajilta nimmareita. Toinen poika kysyi huippupelaajalta: "Kumpi on vaikeampaa, maalinteko vai tuuletus."

27

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cakunanova Virtanen

Kanada!

• Biljkhn

Huumorihan kertoo ahdistuksesta, kun ei osata sanoa asioita oikein vaan väännetään vitsiä.
      Täällä ei olla ahdistuneita.

• Raitasukka Rudof

Johan vitsin murjaisit.

• Anonyymi

• Lyylilylleröinen

Bussikuski kaasutti pysäkiltä liikkeelle niin nopeasti, että lihava nainen lensi käytävällä selälleen. Hän nousi hitaasti pystyyn ja sanoi: "Ei käynyt kuinkaan, kun on niin hyvät pehmusteet."

• Veikkaan kanssa, että tämän vitsi alkuperämaa on Kanada, sillä suomalaiset pikkupojatkin tietää, että suomalainen kiekkoilijahan ei maalia saa tehtyä.

• Optimismia kehiin

Muurahainen hyppäsi puusta norsumamman selkään ja kysyi saanko minä piip sinua.

Norsumamma vastasi hekotellen, siitä vaan.

Muurahainen kiipesi pukille ja alkoi jyystää.

Norsumamma hekoteli kyyneleet silmissä ja törmasi puuhun AI!

Takaa kuului muurahaisen kommentti, kärsi h u o r a

• Tässä se tulee

kokoomus ja persut aloittivat mielenosoituksen harmaata taloutta vastaan!

• nauraja.

ULVON NAURUSTA!!

• Pissapojan velipuoli

Vapaapalokunta on saanut uuden nimen, älyvapaa palokunta.

• vanha pieru

Kun kusti polkee niin posti kulkee mutta kun lähtee kusti poseen niin posti kusee!

• Suomen hallitus on antanut Talvivaaralle luvan, että se saa hoitaa ympäristösuolejelun toteutuksen ja valvonnan sisäisenä toimenpiteenä, myös mahdollissista ympäristönsuojelun laiminlyönneistä, Talvivaara saa itse päättää rangaistukset.

• Pitä Bertta

Ei se pituus, vaan paksuus, sanoi teinityttö, kun kaksi teinipoikaa väitteli kummalla on pitempi.

• pupina.

Totisuus ei ole pelkästään tämän palstan ongelma. Löytyy muiltakin palstoilta. Olen alkanut miettimään, että taitaa Suomen tilanne olla oikeasti paha, kun ihmiset ovat niin negatiivisia, vakavia ja ottavat tosissaan kaiken. Kun maassa on talous yms suuria ongelmia, niin tuppaavat heijastua myös yleiseen ilmapiiriin.

Toisaalta tälle palstalle ei kuulu huumorialoitukset ;)

• eikä puutu

Minä ainakin lueskelen tätä palstaa silloin tällöin pelkästään siitä syystä, kun täällä ei ole kuin pelkkää huumoria.

Hauskahan näitä vuodatuksia, avautumisia ja muita höpinöitä on lueskella.

• hauska palsta

Viihteen vuoksi näitä tulee tosiaan luettua ja huumoriakin riittää, suuri osa

tosin tahatonta.

• spacejumpjumpjumpjum

Aloitusviesti on sinällään ihan hyvästä asiasta, mutta vuosikymmeniä vanhojen vitsejen kertominen ei tee ihmisestä hauskaa millään tavalla.

Se on tilannehuumori joka mittaa ihmisen nokkeluutta, ei se että kertoo jonkun toisen kauan sitten keksimiä vitsejä jotka kaikki ovat jo kuulleet.

Kyllähän tämä palsta on täynnä raivohulluja alkoholihuumenarkkareita, vaimoaan hakkaavia rasisteja, pilveä pössytteleviä liberalistejä, homoja, fundamentalistejä, itserakkaita, omahyväisiä, mulkkuja jne...
      Kaikilla silti tuntuu olevan se yhteinen piirre että huumori puuttuu täysin, ja jos joku astetta hauskempi jätkä tulee heittämään jotain ilmiselvää sarkasmia, niin valtaosa ottaa ihan tosissaan.

• Solarpluto

Naulankantaan.

• humoristi Pena

Hauskimpien vitsien aihepiiri on navan alla. Myös vähemmistöille naureskelu on hauskaa. Muu huumori on perseestä.

• huhua kuullut.

Eräs teuvalainen mies oli menettänyt korttinsa hyllylle. Eräänä päivänä mies meni poliisiasemalla hakemaan korttiaan mukanaan munkkipossuja. Mies tokaisi poliiseille: "tässä on possuille possuja". Kortti jäy hyllylle vielä kahdeksi viikoksi. Kahden viikon päästä mies palasi kakun kanssa ja sanoi poliiseille: "nyt tekin saatte kakkua ku mäkin sain kakkua". Eikä saanut korttiaan...

• .......

mitä yhteistä on esinahalla ja insinöörillä? vastaus: kummatkin pitää heivata pois tieltä ennen kuin aletaan tositoimiin! :D

• Anonyymi

Freud tutki vitsejä kirjassaan "Der Witz und seine Beziehung zum Unbewussten" josta kerron esimerkin. Aatulla oli sodan aikaan upseeri, jolla oli mielestään hävettävä nimi ja joka halusi vaihtaa sen toiseksi. Hän oli nimeltään Adolf Scheize (Adolf Pazka) . Noh Aatu siihen että kyllä minä ymmärrän kun kerran on tuollainen nimi. Mutta mikä olisi sitten se uusi nimi. Siihen upseeri sitten, että Rudolf Scheize (Rudolf Pazka). Scheisse = paska!

Joku ei ehkä tajunnut tota miksi herra Pazka vaihtoi vain etunimen, Adolf <> Rudolf ehhehheh hehehehe he eeeeheh hahahahahahahahah! HUUMORIA NÄÄS vaatii hyvät hoksottimet.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2348
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1838
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      69
      1623
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1265
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1164
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1138
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1028
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1020
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      874
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      862
    Aihe