Onko eksynyt Närpiöstä, kun tie kyltit on vain Suomeksi
Pihtiputaalla ajelee joku POLIS auto
17
303
Vastaukset
- not_so_juntti
Tiedoksi vaan kaikille !!
POLIS=POLIISI
ja
TAXI=TAKSI - ghghhjkjk
Niin, mutta mitä POLIS tekee Pihtiputaalla.
- not_so_juntti
Auto on mallia POLIS mutta mies autossa on POLIISI :D
- not_so_juntti
Auto on mallia POLIS ja mies autossa on POLIISI !!
- ...
not_so_juntti kirjoitti:
Auto on mallia POLIS ja mies autossa on POLIISI !!
ensiapuun jotenkin liittynee.
Jos Lahtis = Lahti, niin
polis lienee poli.
- ei!
Hoh hoijaa! Eipä ole helppoa nettifennoidiootilla!
- Etimässä?
Ehkä Pihtiputaalle on eksynyt joku rantarosvo?
- Polish=kiillotusaine
Tämä on sen takia , jos joku svekkoidiootti sattuu eksymään Pihtiputaalle ja kaipaa muumimurreopastusta.;-) Paikallisilta ne ei kysy koska , apuna käytetään viittomakieltä sitä epävirallista, jolloin käsi unohtuu nyrkkiin monelta suomalaiselta. Tämä on vain yksi tapa kannustaa muumeja oppimaan suomenkieltä..!
- Burjan
Mitä vit..ua hurri poliisi auto tekee pihtiputaalla, eihän ne ymmärrä suomea ?
Svekopetturit rannnikolle, luodolle ruikuttamaa, "missä airot, missä vene"
yhyy!!! - 11
Miksi poliisiautoissa ei lue poliisi saameksi ?
- ...
poliisi = nunnuka
Poliisiauto = nunnukanunnuka
- Lochdubh
Taas nähdään että metsässä ei ole tyhmempää eläintä kuin äärifenno. Eihän se edes osaa päätellä, että sininen, poliisiautolta näyttävä auto jonka kyljessa lukee "polis" itse asiassa ON juuri poliisiauto, eikä esimerkiksi jäätelöauto.
Ehkä jotkut jälkeenjääneet yksilöt tosiaan voisi vapauttaa ruotsin opiskelusta ihan pelkästään siksi että heidän järkensä on niin huonosti kehittynyt. - viisaampi eläin
Jos sen auton kyljestä puuttuisi se teksti "polis" niin kyllä siitä värityksen perusteella pystyisi päättelemään että kyseessä on poliisiauto.
Kun se teksti on ulkomaankielinen niin se aiheuttaa sen, että ihmiset uskovat että kyseessä on ulkomaalainen poliisiauto jonka sisällä on ulkomaalainen poliisi, joka ei tietenkään ymmärrä sanaakaan suomea. Turha sellaista autoa on pysäyttää jos sattuisi olemaan poliisille asiaa.- not_so_juntti
Entäs jos auton kyljessä olisi vaan POLICE ??
- hankala juttu,
not_so_juntti kirjoitti:
Entäs jos auton kyljessä olisi vaan POLICE ??
kun suomenkielessä ei ole c-kirjainta...
- pakkoruotsinet
Tuo on muuten väärin eli suomenkielisten on saatava palvelut suomen kielellä eli yksikielisessä poliisilaitoksessa pitää autoissa lukea kummallakin puolella Poliisi. Tehkää kantelu Poliisihallitukselle.
- ////////////////////
nettifennorasistin elämä on idiootin elämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321