Missä on 16-20v kaljupäät? Kadonneet katukuvasta.
Maastohousujakaan ei enää näy.
Kaljut nuoret miehet raumalla
9
354
Vastaukset
- Metrohousu,
Et ole sitten nähnyt mua! Olen just tossa ikähaarukassa ja kuljen maastohousut jalassa joka päivä pisin ja poikin raumaa. Mulla on maiharit jalassa ja olen kalju. Haluaistko alkaa seurustelee mun kans vai? Mistä osoitettas niin päästään tässä jutussa vähän eteenpäin.
T: Metrohousu - 16 v
itekki tallaan raumalla hakaristikotka paita pääl ja maastohousujen kans ja kalju löytyy
- citytimo
Muistelen kaiholla 90-luvun alun syvärauman metrohousujengiä
- cityboi
Oi niitä aikoja joo. Tippa linssissä haikailen myös natsilippumme perään. Me kaljupäät oltiin kovia jätkiä silloin, oli se vaan niin rehtiä meininkiä että.
- Tuulitukka
Kaikki nuoret kaljupäät ovat sytostaattisimoja.
- Hail minä.
Neekerit vie meidän naiset ja työt.
- Kari Canser
Ei tuollaiset syöpäsairaan näköiset klanipäät saa kuin säälistä, joskus.
- Stepi vaan
Osa on järkiintyny, osa on linnassa ja osa on katkasuhoidossa.
- kavevipiiri:)
nykypäivänä moni nuori on kalju:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441987Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808