Eli missähän mättää kun välillä ehkä joka kymmeneskerta kun jarrutan niin poljin tärisee vähän samalla lailla kun jarruttaisi liukkaalla. Abs jarrut on ja auto on 850 farmari.
Poljenta voimalla en ole huomannut olevan vaikutusta.
Jarrupalat levyt ja pyörien sylinterit liikkuu.
Jarrut täristää
täristää
4
337
Vastaukset
- vastaava vika
Minulla jos lyö jarrun ihan pohjaan niin se potkii todella voimakkaasti takaisin.
Mikähän sen aiheuttaa? - 740-91-470tkm
Tarkista alapallonivelet.
- ABS pätkii
Esim pyöräanturin johto murtunut ja jarruttaessa johto liikahtaa ja signaali katkeaa ja ABS luulee, että pyörä meni lukkoon. Tosin silloin saattaa pätkiä vaikka kuoppaan ajaessa ja ABS-valon pitäisi syttyä.
- Volvomies740
Jarrulevyn tarvi olla paljon kiero että täristää.
Ei ees aina nää paljaalla silmällä.
Tai nivelissä väljää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883204Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3202809Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401252Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621242Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281031- 74990
- 79987
- 117960
- 72924