puhelin ennustajat

sisiliskodisko

Kertoisiko kukaan kokemuksistaan puhelinennustajista,olivatko mistään kotoisin?Itse olen myös muutamille soitellut esimerkiksi rajatietoon ja bedetteen ja enpä kyllä mitään kovin järisyttävää ennusteita saanut.

108

11651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeillut :)

      rajatiedossa muut surkeita paitsi olikohan hämäläinen marko nimeltään? se on hyvä :)ennustukset.com hyviä näkijöitä,aurora mun suosikki :)

    • sisiliskodisko

      jaah olenkin miettinyt tuota Marko Hämäläistä kun olin näkevinäni että häntä kehuttiin jollain palstalla =)

    • Niuku77

      ennustukset.com miun suosikki taas Sonja.

      • rojal1

        Sonja, Mirja, Anja ja Tiina Kallio, Angela, siinä parhaimmat!!! Ja hyvä on myös tämä lapin shamaanitar Toini.


    • Niuku77

      Korjaus see oliki Bedetten Sonja,joka on miun suosikki ei ennustukset.com,pahoittelen sekaannusta :))

    • jepulistajeejee

      Minä teen luotettavat ennustukset ja energialataukset vankalla ammattitaidolla edullisesti ja helposti netin kautta. Nyt syystarjouksena nopean päättäjän etuna tarjoan kodin siunauksen kaupan päälle!

      Maksutapoina käy kätevästi verkkopankkimaksu tai paypal.

      • khihkhih

        =DDDDD hauskaa,näköjään muuten ei olekaan kuin ihmetosikkoja nää loput ennustusyliluonnollisuushörhöt!


    • EiSe oo tarkotuskaa

      Vaan tarkoitus on kyniä tyhmiltä rahat jotka näihin ennustushöpinöihin uskoo.

      • omat rahat

        Jokainenhan saa laittaa omat rahansa ihan mihin haluaa.
        On se sitten ennustushöpinöihin tai ravintolaan tai ihan mihin tahansa.


      • taatelinainen
        omat rahat kirjoitti:

        Jokainenhan saa laittaa omat rahansa ihan mihin haluaa.
        On se sitten ennustushöpinöihin tai ravintolaan tai ihan mihin tahansa.

        samaa mieltä,jos jollekulle soittaminen puhelinselvännäkijälle tuo paremmanmielen niin ei muuta kuin menoksi,onhan se varmasti terveellisempää pistää paritkympit ennustuslinjaan kuin muutamat kympit plus taksit sun muut kännireissuun!


      • Joo mutta
        taatelinainen kirjoitti:

        samaa mieltä,jos jollekulle soittaminen puhelinselvännäkijälle tuo paremmanmielen niin ei muuta kuin menoksi,onhan se varmasti terveellisempää pistää paritkympit ennustuslinjaan kuin muutamat kympit plus taksit sun muut kännireissuun!

        Fiksut ihmiset ei laita kumpaankaan.


      • +++

        Uskon itse, että on väärin rahastaa ihmisiä ennustuksen nimissä, jos ei ole oikeita taitoja. MUTTA siinä ei ole mitään väärää, jos ihminen omaa tän kyvyn niin tehdä sitä elääkseen, koska kysyntää on niin paljon. Näkijän on nyt kuitenkin ruokittava itsensä ja keskityttävä omaankin elämäänsä, ettei kellään ole aikaa ja resursseja tehdä tuntikaupalla päivittäin muille ihmisille luentoja...ilmaiseksi. Samoin voi sitten sanoa, että on väärin lääkärin saada palkkaa jos auttaa potilaitaan paranemaan, eihän auttamisesta pitäisi rahaa pyytää. Tässä maailmassa vaan tarvitsee rahaa elääkseen ja laskujen maksuun, ja jokainen on omassa elämässään jo aivan tarpeeksi kiireinen uhratakseen sitten vähäisen vapaa aikansa vain muille.
        Itseäni ei kiinnosta maksaako jokin muutaman kympin, ainoa mikä kiinnostaa on se, että saan sille muutamalle kympille oikeaa vastinetta. siinä kaikki.


    • 8+9

      Itse ainakin pidän Rajatila.Orgin Ilona Niittymäestä,olen hänelle soittanut joskus parikin kertaa muista en sitten tiedäkään.

      • rosebud.

        Minä taas en oikein pitänyt hänestä, minulle ei tainnut nähdä. Varmasti voi jollekin toiselle olla kuitenkin hyvä, jokaisen täytynee löytää omansa.


      • Anonyymi

        Minä soitin. Kertoi, että puolen vuoden päästä tapaan 6 vuotta nuoremman miehen.
        Ja lehmätkin lentää:-)


    • ...pilvipouta...

      Soitin kerran ja voin kertoa että oli jonninjoutavaa löpinää. Sanoi sellaisia asioita joita itsekin olis voinu päätellä. Ei mitään varsinaista ennustusta, vaan ensin utelua asioista ja sitten alkaa yleismaailmallinen neuvonta eri asioihin joissa ei mitään ennustuksen makua. Jos yritti udella että kerro nyt mitä tapahtuu, niin jotain yritti muka ennustella, mutta mitään ei pitänyt paikkansa. Älkää uskoko noihin puhelinennustajiin. Ihan feikki porukkaa kaikki. Uskon kyllä että voi olla henkilöitä jotka osaavat vaistota tulevaa aikaa, mutta että puhelimessa....... ilman ihmistä näkemättä. Ja tuskin oikeat ennustajat lähtevät edes mukaan tuollaiseen, en usko. Ihan kirpasee vieläkii että soitinkii yhelle, mutta onhan kaikkee kokeiltava kerran elämässään, ettei kaduta:D

      • Merienviemää

        Aivan kuin olisin itse tuon kirjoittanut,olen soittanut kahdelle puhelinselvännäkijälle ja juurikin tuota jonnijoutavaa höpinää ja mistään ei todellakaan tiedetty,hyviä ovat kyllä puhumaan ja leikkimään psykologeja =D


      • näinkin nähty

        Juu, minä en usko yksittäisiin ennustus-tai muun mielenkiintoinen nainen nimellä linjan avaaviin työttömiin ja raksan tilapäissiivoojiin. Heidän ei tarvitse osoittaa osaamistaan missään eikä olla kokemuksiin nojautuvaa ja tunnettua esittelijää. Ei suosittelijan suosittelijaa mitkä on vaatimuksina monissa tunnetuissa ja satoja keroja vuodessa arvioiduissa ja arvostelluissa alan yrityksissä. Tästä voi poissulkea ne kymmeniä ja kymmeniä uusia nimiä jatkuvasti vaihtavat "monitoimialan" firmat.


    • Monesti kysynyt

      Eija Nikko on huippu,näkee minulle todella hyvin,ajatkin sanoo ja pitävät paikkansa.Toini Rinne näki mulle ihan puuta heinää.

    • monesti soittanut...

      Mulle kans on Eija Nikko hyvin nähnyt!en tiedä onko puuta heinää mutta kyllä itsr vakuutuin.

    • ...

      tiina kallio,aurora..

    • rosebud.

      Nykyisin soitan ainoastaan Eija Nikolle jos on ennustajalta jotain kysyttävää. Ihmissuhteisiinhan nämä usein liittyvät minulla. Hyvin on nähnyt esimerkiksi tulevat yhteydenotot ja niiden "tunnelman", myös tiettyjä kohtaamisia on nähnyt oikein. Mikään ei ole mennyt tähän mennessä toisin kuin Eija olisi sanonut. En tuhlaa rahojani enää toisiin ennustajiin. Eija on varma ja nopea. Ei ollut tarkoitus tehdä mitään Eija hehkutus viestiä, mutta luulen ainakin itse löytäneeni minulle sopivan näkijän hänestä.

    • shamonia

      olen miettinyt tuota Eija Nikkoa joten kaipa jahka jos tilannetta tulee rohjeta soittaa hänelle etenkin kun muutkin ovat häntä kehuneet,Lisäksi kaverini on vakuuttunut Ulla Palmenista, joka taitaa olla tajunnanvirrassa....

    • makunsa kullakin

      Hei
      Minulla kokemuksia 10 vuoden ajalta. Nää on siis omia kokemuksia ja niin kuin tiedät kaikki ei näe kaikille. Suosikkejani ovat Veera, Sonja, Aliisa, Helle ja Agnya. Paljon toteutuneita asioita. Ennen soittelin paljon, mutta nyt enää harvemmin. Nämä ovat oikeasti nähneet eivätkä johdatelleet ja kyselleet, vaan nähneet minulle tapahtuneita asioita.

    • 14+7

      mulla on kans tuo Helle nähnyt todella hyvin,ihan suoraan on sanonut eikä udellut tai höpissyt mitään joutavia,ja ennusti tilanteet juuri niinkuin silloin pelkäsinkin mutta näin vuoden jälkeen asia enää harmita.

    • samorai

      joo Helle on kyllä paras!

      • mies etelästä

        Kyllä sanoisin että ennustajaKristiina savosta on paras..tämä on minun mielipiteeni.


    • kesätuulen viemää

      ota näistä nyt sitten selvää,mutta mulla on parhaimmat kokemukset justiinsa Eija Nikosta.Tuntui että todella osasi hommansa,mutta sen näemme tulevaisuudessa.

    • nineteen

      Eija Nikolle olen soittanut muutamia kertoja jotain 3 vuoden sisällä. Itse en kyllä ymmärrä miksi sitä niin kehutaan. On vaikeasti tavoiteltavissakin joten ilmeisen suosittu.

      Ekan kerran se näki jotain selkeetä, mikä ei sit toteutunu koska se sano ajankin. Kerran se tyylin sano kaikki hyvin heippa. Ja viimeks se rupes puhuun ristiverisestä sielunkumppanista. No ne jutut osataan :( Mutta on se nähnyt menneitä (siis tästä elämästä) ja tilanteita ihmeen hyvin. On kuitenkin liian kiireinen minulle, puhuu liian nopeasti ja liian vähän. Ei tuu kalliiks.

      Sen sijaan rajatieto on ihan huijausta, älkää soittako. Jonottaminen maksaa ja siellä vaan palloillaan soittajaa nauhoitteesta toiseen! Siellä saattaa vastata kaikkitietäviä "terapeutteja" jotka eivät mitään näe tai ennusta. Mun mielestä joku Palmén juuri on johdatteleva, kyselevä sekä huono terapeutti. Ei koskaan mitään NÄE. tulevaisuutta ei siellä tajunnanvirrasta ole puhettakaan.

      Unilin Iiris on ennustanut minulle vuosien saatossa pari raskautta. No nyt oon liian vanha eikä kiinnosta vauvat. Eli mönkään meni. Sen sijaan muuttoa ja ammatinvaihtoa on kyllä osattu ennustaa. Parhaat löytää paikallislehtien palstoilta.

    • sinnuhe

      en tiiä löytyykö sieltäkään,samaa mieltä tuosta rajatieto-orgista ihan täyttä hölynpölyä ja en ole cakuuttunut bedettestäkään alan todellakin uskomaan että hullun hommaa moisiin soittelu ja en olekaan nyt pariin kuukauteen moisia miettinyt.Aikoinaan ollessa kaikin tavoin huono elämäntilanne puhelinennustajista tuli suorastaan pakkomielle ja kaamea puhelinlasku ;))

    • taikaako

      mite toi taika virtavuo jota mainostetaan just ny tos yläpuolella ;D

      • kääpätär

        Kokemuksia Elc on näkijöistä, onko kellään.

        Lista on pitkä....


    • huurros

      Eija Nikolle oon kerran soittanut ja hyvin piti paikkansa tulevat asiat ,niinkin hyvin, etten taida enään toista kertaa uskaltaa soittaakkaan .

    • 17+8

      voi pyhä paska!Yhtä hyvin ihmiset voisivat oppia kuuntelemaan omaa intuitiotaan!Eikä se ole edes vaikeaa...

      • no ready made future

        ei se olekaan vaikeaa, mutta se, että uskaltaa luottaa intuitioonsa on toinen asia ja voi auttaa jos joku varmistaa asian ja kannustaa toimimaan tai jättää toimimatta. En kyllä itse soittele tai ymmärrä niitä, jotka tämän hetken sijasta haikailevat vaan tulevaisuuteen ja soittelee ympäriinsä, mutta sen ymmärrän jos ihminen on valintojen edessä ja tarvitsee ohjausta.


    • mrsintuitiö

      hahhhaaa no se ny vielä puuttuuki ku ruvetaan sitten sillä omalla intuitiolla vai millä lie ennustelemaan ja tulkitsemaan kaikenlaista ja sitten vielä uskotaanki niihin =D

    • Eivoi olla totta

      Soittaako joku oikeasti näille puhelin"ennustajille"? MIKSI?

    • 7+18

      näköjään ihmiset puhelinennustajille soittelevat,eihän niitä muuten olisi olemassakaan!Jaa että miksi?Itse veikkaisin kun olevinaan kaikki muut keinot on käytetty eikä enää uskalleta luottaa itseensä niin haetaan muilta vastauksia ja lojhtua että elämä jatkuu kuitenkin vähän niinkuin kallista puhelinterapiaa...

    • hurahtanuttako?

      ennustaja kyllikki on paras,ei toimi 0700numerosta vaan tavalliseen kännykkänumeroon soitto ja maksaa aina 10euroa per kerta tosin on sen verran suosittu että ajansaanti meni viimeksikin 3viikon päähän.

    • Parfas

      Unil Iiris on paras

    • Selvänäkijä

      Olen soittanut ja löytänyt luotettavan 0700 17130 - tietää ja on kaiken lisäksi äärimmäisen ystävällinen ja auttavainen.

      • kossima

        no jaah,näinköhän on?!Mielestäni samaan luokkaan voi tunkea kaikki rajatieto/bedette/unil-ennustajat,jos ja kun hyvä ennustaja löytyy ei hän toimi minkään firman listoilla 9euron tuntipalkalla!!


      • 0700
        kossima kirjoitti:

        no jaah,näinköhän on?!Mielestäni samaan luokkaan voi tunkea kaikki rajatieto/bedette/unil-ennustajat,jos ja kun hyvä ennustaja löytyy ei hän toimi minkään firman listoilla 9euron tuntipalkalla!!

        Ei varmaan toimikaan. Oma tuntipalkkani edellämainituista firmoista eräästä vaihtelee 20-30e/H.


      • 0700,
        0700 kirjoitti:

        Ei varmaan toimikaan. Oma tuntipalkkani edellämainituista firmoista eräästä vaihtelee 20-30e/H.

        voitko kertoa, miten niiden listoille pääsee töihin?


    • Ad astra 1971

      Olen soittanut Eija Nikolle, toivon että hän oikeasti näkee. :) Jos jotain ylipäätään voi nähdä tulevaisuudesta....

      Toivoisin kuulevani muilta, onko heille toteutunut mitä hän kertoi.

      • Anonyymi

        mikään ei toteutunu. On kokemusta monista. ainut kuka on todistettavasti aito ja oikeesti selvänäkijä on Naomi M. Sanoi sellasta mitä ei ollu voinu mistään saada tietää koska kävin ekan kerran ja ties.
        Sano että mulla huoli läheisen asiasta, että toipuu mutta vaatii pitkän kuntoutuksen. Sano myös että näki kultasen sormuksen, se suljetaan pois. Olin juuri siis purkanu kihlauksen. Monta muutakin sellasta mitkä oli kaikki totta.


    • pettynyt79

      kokemuksesta voin sanoa että aika harva todella näkee mitään ja olen aikoinani todella monelle soittanut :/ pieniä asioita voi olla mutta suuremmat linjat heittävät aika pahasti....elämä menee vaan sekaisin kun näkijöille soittelee :/

      • NOELLAH

        juurikin näin,mitä enemmän soittelet sitä enemmän sitä itse menee sekaisin!


      • jääkukkanen

        Näin on. Unil Anja on jotain nähnyt, mut ei kaikkea ja analysoi liian kaun jotain miestä, josta ei kuitenkaan tule mitään ym.


    • auttajavain

      varmasti on näkijöitä monenlaisia, joukossa varmaan myös ns. huijareitakin. Itse olen tehnyt ns. näkijän/auttajan työtä muutaman vuoden ja voin kertoa, että kyllä on sitten siellä toisessa päässäkin mitä ihmeellisempää tarinaa ja kohtaloa. Moni soittelee äärimmäisessä hädässä, itsemurhaa hautoen, ahdistuneena, itkien, peloissaan, ym. Joku potee suurta yksinäisyyttä, tuleeko koskaan rakasta rinnalle.
      Entä lapsia, selviänkö veloista, saanko työtä. Paljon soitellaan ns. häirikköpuheluita, pilapuheluita, testataan.
      Jonkun elämä voi tosiaan mennä sekaisin, kun soittelee monille ja jokainen puhuu eri tavalla, rahat loppuu ja järki menee siinä sirkuksessa.
      Oman intuition kuunteleminen on parasta, mutta monille ylipääsemättömän vaikeaa. Haetaan varmistusta, tukea omille ajatuksille, pyyhkiä pois pelkoja.
      Ja tosiaan, jokainen laittaa rahansa minne itse parhaaksi katsoo, mutta humalaisten kanssa en keskustele kauan.
      Ja muistakaa, että kukaan ei ole Jumala eli kukaan ei voi tietää/nähdä 100% ja kaikilla meillä on vapaa tahto ja mahdollisuus valita mitä/miten tehdä elämässämme, joka jokaisella on ainutkertainen.

    • ohhoh :)

      näkijä Ranja.tiesi työni ja mikä hämmästytti nii rupesi kertomaan asioita miehestä jota olen pitkään miettinyt niin sellaisia asioita mitä kukaan ei voi tietää jos ei miestä tunne :) tulevasta en vielä tiedä että meneekö niin koska tänään soitin :) mutta vakuuttava oli ja muuta en kysynyt kun yleistilanteen työhön ja rakkauteen :)

      • minä

        Hei !

        Soitin myös Ranjalle ja kertoi,että minulle tulee uusi työ kevättalvella -13, sanoi, että esimies vaihtuu, jotenkin tuntui oudolta, en ole vaihtamassa työpaikkaa,,,, ?

        Miten sinulla työasiat näki ?

        Kiitos


      • 987/*-

        Soitin myös ja puhui joutavia etenkin rakkaus asioista.


    • ohhoh :)

      näki nykyisen työni ja että teen tällä hetkellä sijaisuuksia ja että työn kuva muuttuu parempaan helmi-maaliskuun vaiheilla että tulee pysyvämmäksi :)sen sanoi myös minkälaista työtä teen... voi olla paljon mahdollista koska työnantaja on puhunut että siihen aikaan yksi työntekijä jää pitemmälle vapaalle ja paikka olisi sitten minulle....saa nähdä :) jännä miten näki ton miehenkin..sanoi että olen paljon miettinyt erästä ihmistä ja kuvaili sen kyllä tasan tarkasti ja hänen elämästään asioita toisaan mitä ei voi tietää jos ei tyyppiä tunne...sanoi että meille tulee pitkä suhde joka alkaa ens vuoden puolella..jännä koska itse olijn jo tämän tyypin kuopannu että ei siitä mitään tule...:D mutta sen voin tulla sitten myöhemmin kertomaan miten meni :)

      • ohhoh2

        kuka tämä Ranja on?Olisi minustakin hienoa jos tulisit kertomaan miten kävi =))


      • löytyypi
        ohhoh2 kirjoitti:

        kuka tämä Ranja on?Olisi minustakin hienoa jos tulisit kertomaan miten kävi =))

        ennustaja.info


    • kummallista

      siis ei voi olla totta tämäkin keskustelu!?!Kaskun ei vielä joku suosittele sitä meedio mirelleä joka kummittelee tuolla ennustukset-palstalla.....hahhaahhhahhaaaa

      • roska omassa silmäss

        no näyttää itseäsikin kiinnostavan kun tällä palstalla roikut. ...


    • Minä vain..

      puhelin ennustajat (siis nämä 3/euroa minuutti) ovat yleensä juuri ihan mitä sattuu. Parhaan ennustuksen itselle teki tähän mennessä Kristallikello sähköpostiini. Tosin siinäkin oli pientä heittoa, että ei ihan täydelleen pitänyt. Mutta avun sain ja jäi hyvä mieli, eikä ollut kallista (15e)

    • aggy1

      Puhelinennustajissa oon ite nähny niin hyviä kuin ihan tuhia jaarittelijoita.. unililla on muutama tosi hyvä luottoennustaja mutta muutama turhakin.. muille en ole oikeastaan enää soitellutkaan.. niin ja hei googlettakaapa olikohan muistaakseni sieluntulkki

    • 4+18

      kristallikello toimi mullakin

    • Kiitos hyvästä palautteesta kaikille! Joulurauhaa kaikkien sydämiin :)

    • Christal1

      Olen soitellut IIrikselle n. vuoden ajan ja on nähnyt noin 95% :sti oikein. Hyvin on nähnyt myös Eija Nikko ja näistä kahdesta parhaat kokemukset. Eivät jaarittele myöskään turhia mutta musta kannattaa miettiä muutama kysymys valmiiksi jos kerran soittaa, muuten puhelun jälkeen harmittaa että ei kysynyt vielä sitä..

    • pitipä testata

      Itse olen soittanut Ilona Niittymäelle, mutta pieleen meni. Ei nähnyt että olen naimisissa ja nuorempaa miestä ilmoitti kohdalleni tulevaksi. Työasiatkaan eivät eivät vastanneet lainkaan tilannettani. Kaiken huippu oli, kun kertoi että saan viisi lasta. Olen sentään nelikymppinen nainen ja kärsin lapsettomuudesta sairauden vuoksi. Että rahastusta, rahastusta...

      • testasinpa minäkin

        minäki testasin syksyllä ja tuntui todella uskottavalta ja kertoi kaiken minkä kuulla halusinkin,mutta kuten arvata saattaa pieleen meni :/ oli vaan itsellä elämässä niin epätoivoinenolo


    • minä vaan

      Minulle parhaiten on nähneet Saara Rautio ja Tiina Kallio...paljon olen soitellut ja nämä kaksi ovat vakuuttaneet minut,koska asioita on jo tapahtunut niinkuin näkivät !!!

    • murmeliini3

      minä testasin heti tuon Saaran,kun sattui olemaan linjoilla ja todella tiesi !!!! Minulla on suhde varattuun mieheen..en kertonut sitä Saaralle vaan kysyin,että menenkö miehen kanssa kihloihin,kun mies on niitä lupaillut...Saara vastasi..menet mutta odota,että mies ensin rauhassa eroaa,koska hänhän on nyt varattu ja tiesi muutakin..meni välillä ihan kylmät väreet...oli muutenkin mukava ja huumorintajuinen sanoi kivasti asioita...pitää vieä tuo Kallio testata !!

      • waiting&hoping

        hei murmeliini. Miten on asia kohdallasi edennyt?

        Kiinnostaa, kun omalla kohdalla saman tyyppinen tilanne. Ei sentään kihloja ole luvattu, mutta varattuna oli mies. Ei ole enää, sen Saara näki oikein ja muutaman siinä välillä olleen asian. Ajat pitänyt muutamien kuukausien heitolla.

        Nyt odottelen meneekö loppukin kuten hän näki vai miten käy. Tällä hetkellä tuntuu, että ei, menee ihan toiseen suuntaan...aika näyttää.

        Olen soittanut hänelle 3 kertaa 2013 aikana, ei kysy mitään. Asia on pysynyt samanlaisena ja ajatkin noin suunnilleen. Harmi, että on ollut nyt pitkään poissa. Toivottavasti hänellä on kaikki hyvin!


    • Axelmiina

      Onko kukaan soittanut sellaiselle näkijälle kuin Sofia? Oli aika nuoren kuuloinen ääni ja vastasi ennen numerosta -87117
      nyt tästä numerosta vastaa vain H.hammargerg joka on sellainen höpöttäjä, että ei jaksa kuunnella... Jos joku tietää tästä Sofiasta, laittakaapa vinkkiä.
      Olen soittanut Nikon Eijalle ja Alasen Päiville, molemmat nähneet minulle hyvin.

    • happyone2

      Soitin Royalle. Aikamääritykset hieman heittivät. Meni ainoastaan n. kuukaudella asiat myöhäisemmäksi, mutta kaikki natsasi kohdalleen, jota en tosin millään olisi itse alunperin uskonut.. Nyt odotan seuraavien tulkintojen toivon mukaan toteutuvan tulevina kuukausina.

      Suosittelen!

      • mistä löytyy?

        mistä tämän royan yhteystiedot löytyy? Nimellä ei heti googlettamalla tullut esiin ainakaan.


    • jaskamäkynen

      On se ylempänä kehuttu Eija Nikko vaan sellainen ennustaja, että sai mun vaimoni laittamaan avioeron vireille. Yksi soitto ja meidän elämä meni ihan uusiksi.
      Sitäpä ei Eija Nikko "nähnyt", että palaisimme kolmen kuukauden jälkeen yhteen jälleen ja avioerokin peruttiin.

      • sirkka5

        vai niin kävi jaska pojalle...oletko laulaja jaska tosi mahtava ääninen poika
        oletkin..
        terv.sirkka


    • ReiskaJalone

      Ennustajista tiiä viis ja aika huonoja kokemusia ollut jokaiselle soittamalleni ja itseään kehuvalle ennustajalle.

      Sattui tässä muutama kuukausi sitten ikäviä rakkaussuhderintamalla ja avioero tuli, että pätkähti. Talot meni, omaisuus jäi eukolle lapsineen ja minä täysin tyhjän päälle.

      On psyykepuolikin jo saanut osansa ja suretta ihan huolella vieläkin. Moni asia vieläkin aivan retuperällä, enkä tiedä, miten jatkaa tästä eteenpäin? No, selailin taas koneellani ja löysin pian itseni toinenulottuvuus.fi:n sivuilta.

      Ajattelin, että eihän tuo taas ota, jos ei annakaan, no, rahaa saattaa palaa vaan näihin 0700 palvelunumeroihin ja aikani puhuttua henkilön kanssa, tuntui jo paljon paremmalta. Jossain täällä suomi24 foorumeilla törmäsin keskuteluun juuri saman nettisaitin osilta ja positiivista palautetta luin muiltakin, jotka olivat samoilla sivuilla käyneet/soittaneet numeroon.

      Joo, eivät mainosta itseään minään ennustelijaeukkoina ja tietäjinä, vaan sain rehellistä ja henkilökohtaista keskusteluapua, ohjeita, neuvoja ja tietty ulkopuolisen tilakatsauksen ja vision omasta tilastani ja asioista, joita saattaisi tapahtua tai sitten ei, riippuu, kuinka toimin. Painotettiin, että kyse on todellakin valinnoista, joita itse teemme ja vastuusta, muttei ennusteltu tai otettu tosiaankaan mitään kolmannen asteen yhteyksiä.

      Puhelu oli asiallinen, myötäelävä ja henkilö antoi oman näkemyksensä rehellisesti ja visioi omin käsotyksin tilannettani. Ja oikeassa oli. Mä kun velloin liiaksi omissa sotkuissani, enkä nähnyt asioita nenääni pitemmälle. Apua sain, kiitos Rojan ja Saagan. Aion olla vastaisuudessakin heihin yhteyksissä.

      Tsemppausta kaikille taapertajille!

      • seija18

        Sagalle soitin toiseenulottuvuuteen
        TYKKÄSIN KOVAASTI! ja aion soittaa hänelle jatkossakin. Ei tee itsestään numeroa, ei hölise tyhjänpäiväisä jorinoita, eikä todellakaan käytä itsestään nimeä ennustaja. Oikeastaan tähdensi, että jokainen meistä voi ulkopuolisena arvioda hyvinkin tarkkaan toisen tilannetta ja nähdä mahdolliset seuraukset. Toiset ovat tässä kokeneempia. Yhdyin asiaan ja kuitenkin sain hyvä neuvoja ja ohjeita itelleni. Tämä vaan mun mielestä yksi työmuoto, siinä missä muutkin ihmissuhde ym. vastaavat auttamislinjat. Toiset osaavat sen homman hyvin, kun toiset taas ampuvat yli.

        Kronqvistin Tarjalle Ratioon ja Sagalle toinenulottuvuus.fi:hin otan jatkossa yhteyttä. :)


      • toivoa on

        tsemppiä myös sinulle!


    • töttöröö

      montako näitä puhelinennustusfirmoja oikeen on?JA MISTÄ IHMEESTÄ NIIHIN NÄITÄ ENNUSTAJIA OIKEEN RIITTÄÄ??!! Jonkun taikakoulun kautta vai... =D

      • etsivälöytää15

        Eräs firma haki puhelintyöntekijöitä,en tässä nimeä kerro,kun sinne soitti,tarjottiin työtä joko viihdelinjoilta tai ennustus puolelta.Että silleen......


      • kovinon kallista
        etsivälöytää15 kirjoitti:

        Eräs firma haki puhelintyöntekijöitä,en tässä nimeä kerro,kun sinne soitti,tarjottiin työtä joko viihdelinjoilta tai ennustus puolelta.Että silleen......

        Uskon vahvasti,että oikeat näkijät ovat ihan muualla kuin maksulinjoilla,harvoja poikkeuksia toki voi olla.Itse löytänyt loistavan näkijän viidakkorummun kautta.


    • Sanita68

      070088822 numerosta sain ainakin itselleni mielenkiintoisia tulkintoja, johon olen soittanut nyt 3 kertaa, viimeisen vuoden aikana. Mielestäni tulkitsija oli enemmänkin terapeuttinen, kuin järisyttäviä ennusteluja lateleva. Miellyttävä kokemus ja osuvia tulkintoja, joista osa jo toteutuneet melko odottamattomamillakin tavoilla. Kalliitahan nämä linjat ovat ja operaattorit nyhtävät varmaan suurimman osan voitoista.
      Olisin mielelläni keskustellut ja halunut tietää enemmänkin asioista, tulevista sellaisista, mutta yksityiskohtia ei 100% voi nähdä, esim. asioiden toteutumisista ja teistä, miten mikäkin enne toteutuu.... Katkeaa aina 30 min. jälkeen, kesken lauseen, vaikka näkijä asiasta mainitseekin, mikäli jutustelu alkaa saada kovastikin vauhtia alleen. Kait joku operaattorin enimmäisraja-aika, joka toisaalta ihan hyvä. Tarkkoja ajankohtia, esim päivien ja viikkojen heittoja oli joissain tulkinnoissa, mutta aika lailla piti kutinsa kuukausi-ajankohtien kanssa. Itse olen jutellut kahden eri tulkitsijan kanssa, mutta enemmän tykkäsin Freyjasta, jotenkin rauhoittavampi ja kuuntele keskeyttämättä, eikä turhia löpise. Antaa myös hyviä voinkkejä ja ohjeita moniin mieltäni askarruttaviin kysymyksiin. Tykkäsin!

    • Haluan vain auttaa..

      Ottakaa vastuu elämästänne ja tunteistanne. Ei se oma elämä sillä muutu, että maksaa kakskymppiä jollekin korttipakan plärääjälle. Aikuisten leikkiä sellainen on ja sisimmässänne tiedätte sen. Toki ennustajille se ei ole leikkiä, vaan tienaamista.

    • 070017130

      070017130 Anni - on olut tukihenkilöni jo useamman vuoden, selvänäkijä monta kymmentä vuotta. En halua edes vakuutella, koska olen kokemukseni kautta saanu todistuksen, että hän tietää.

      • Paras

        Sama täällä, kyllä Anni tiesi hyvin!!


      • ¨¨¨ä¨¨

        ei nähnyt minulle kuin väärin....Tuli niin paljon päinvastaisuuksia,että rupesi jo naurattaa...


    • 15+14=

      Kannattaa hiukan seurata,kun käy selvänäkijöiden/ennustajien sivuilla,tuleeko tietoturvahistoriaan merkintä : Luvaton käyttö estetty. Jos nimittäin koneelle pääsee muitakin käyttäjiä,kuin itse,on niin helppoa ennustella vaikka esim. hakuhistoriasi perusteella. Tää on mututuntumaa.

      • jestassentään

        no lehdet luen, pankissä käyn, sähköpostit luen.. ei kait noilla sen kummempaa pysty ennustelemaan kuin muillekaan.

        Ei ne ennustajat sentään hakkereita ole, voi pyhä vainoharhaisuus. Mitä hyötyä edes olisi? Soitat vuoden kuluttua uudelleen, niin koko vuodenko sua luulet niiden "stalkkaavan sua"?


    • mallu4

      Ulla Palmen on luottonäkijäni. Kertoo asiat niinkuin ne ovat. Ei kaunistele ja turhia jaarittele. Näkee useamman vuoden päähän ja hyvin lähiajan tapahtumat. :)Suosittelen lämpimästi.

      • sari7

        kiitos ...odotan tapahtumia ....soitin viime viikolla...


    • kokemusta on

      eija tosi hyvä näkijä ei turhia jaarittele..selkeä sanainen tietää todella kokemusta on..
      toinen on siru hänen kanssaan helppo rupatella ja tulee asiaa

    • katajanmarja2

      Kyllä puhelinennustajissa on hyviäkin, ainakin sellaisia, jotka ovat minulle hyvin nähneet. Hyviä löytyy eri palveluyrityksistä sekä yksityisyrittäjistä. Rahaa on kyllä palanut luvattoman paljon, kun on "kahlannut" näkijöitä läpi löytääkseen ne omat. Nyt ne alkaa olla löytynyt.

      Minulle on ainakin puhelimitse osattu kertoa sellaisia asioita, joita en itse ikinä olisi uskonut tapahtuvan ja vielä ihan aikataulullisesti oikein tai muutamien kuukausien heitolla. Asioita, joihin vaikuttaa moni tekijä ja moni henkilö, ei siis voi olla mitään suoraviivaista päättelyä.

      Minulle parhaimpia ovat olleet sellaiset, jotka eivät "roiku langalla" päivittäin aamusta iltaan. Näkeminen on ymmärtääkseni raskasta, vaatii syvää keskittymistä, en ymmärrä miten joku voi kaikki päivät aamusta iltaan jaksaakaan sellaista. Olen alkuun soittanut myös näille lähes aina paikalla oleville, mutta en enää. Minulle he eivät ole nähneet. Johtuneeko sitten siitä, että eivät vain ole minulle oikeita, siitä että väsyvät, sekoittuvatko eri soittajien asiat vai mistä, en tiedä. Olen tämän vaan kokemuksen kautta havainnut.

    • töttöröö

      en voi ymmärtää tätä Eija Nikko kehumaniaa,itse muistan joskus aikoinaan hälle soittaneeni ja mielestäni oli kyllä ihan täyttä skeidaa ja vielä kuullosti siltä kuin olisi kiireessä jotain vain linjalle ennustellut mukamas...

    • hmm...

      hei ,ihmiset, mikä meitä vaivaa,? päätamme ottaa askeleen eteen ja teemme sen, sitten taakse ja teemme sen,ihan ITSE,ja se toteutuu ,olemme itse ennustaneet että otamme sen askelen eteen taakse siinä se on,kokojuju.tämä soitteleminen näille näkijöille on vain toisen ihmisen kaipuuta,ja tuska on niin suuri ,että maksamme siitä jollekin.koska luulemme, että maksettu rakkaus on meille hyväksi.ruvetaan suunnittelemaan elämämme ihan itse ja kuljetaan se tie,uskoen itseemme.luvataan itsellemme jotain hyvää,elämätön elämä alkaa seuraavalla minuutilla,se on varattu MINULLE,käytän hyväkseni,ja miks ei muidenkin hyväksi.kuuntele omaatuntoasi,se on annettu sinulle syntymälahjana ohjekirjaksi polullesi.opitaan rauhoittumaan,ei elämän tarvitse olla kuten tvssä.Annetaan elämän viedä välillä.vaikka vain muutama tunti löysätään hihnoja.eihän me olla ikinä kypsiä mihinkään .mehän ollaan vaan ihmisiä ,ensi kertaa elämässä mukana,ei voi vaatia ,että osattas kaikki tehdä oikein.alottaa voi vaikka lenkille lähdöstä.

    • syysiltaa

      Onko uusia kokemuksia ennustukset.comin Marjasta ja Aurorasta?

      • aj 75

        älkää vaan koskaan sekaantuko ulla palmeniin mulla todella huonoa kokemusta


      • firelight

        Ennustukset.comin korttiennustaja anna on hyvä.Sekä työasiat että rakkausasiat menneet minulla nappiin.Pystyi myös kertomaan paljon syitä ja seurauksia miksi asiat menneet näin...


    • omg..!

      Mainostusta ja mainostusta ja niin läpinäkyvää..

    • halusivatniinauttaa

      He ovat Helsingistä ja puhuvat kirjakieltä sujuvasti. He ennustivat milloin kolikkoni loppuisivat soittaessani puhelinkopista heille. Aika oikeassa he ainakin silloin olivat. Jäin ilman maitopurkkia ja leipää.

    • Yksikokemuss

      Ennustukset.com marja taisi osua ainakin johonkin oikein. Päivistä sain hyvän kuvan ha sen puhelun jälkeen tunsin jotenkin syvää rauhaa. Muilla hänestä kokemusta?
      Tiina samasta paikasta tuntui tosiaan näkevän asioita. Ei kysellyt juurikaan mitään vaan alkoi kertoa.

    • Yksikokemuss

      Unilin eevi sai kiinni minun tunteitteni tilasta sekä yllätyksenä tiesi ja kuvaili elämään palanneen ihmisen.

    • Mäjamun

      Heissan,

      Olisin ihan halunnut kuulla mielipiteitä siitä miten voi nähdä kahden viikon sisällä sama ennustajat asian päättyvän eritavoin?
      Ensiksi pääsyn yhteen tämän miehenä kansaa ja sitten toisella kertaa tuleekin joku muu elämääni eikä hän jääkää.

      Mikä näihin näkyihin voi näin vaikuttaa?

    • niinseonvaan

      Itsellä mennyt usko täysin 0700 näkijöiden ihmissuhdenäkemisiin. Tänään sitä huomenna tuota ja mikään toteudu. Jos ei kerrottu tapahdukaan, muutetaan mieltä sitä mukaa.

      • Anonyymi

        Ei suomesa oo muita oikeita ja aitoja kuin selvänäkijä Naomi m. tää mun mielipide ja oon käyny, soittanu siis tosi monille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suomesa oo muita oikeita ja aitoja kuin selvänäkijä Naomi m. tää mun mielipide ja oon käyny, soittanu siis tosi monille.

        Voi niitä muitakin olla, mutta minulla on vähän samanlainen tuntuma:) Olen noihin ennustuspalveluita tarjoavin firmoihin myös soittanut, monillekin eri ennustajille ja kyllä se on ollut ihan yhtä tyhjän kanssa:( Semmoista löpinää ja ympäripyöreätä sepustusta:(

        Naomissa olen tykännyt juuri siitä että häneltä saa selviä vastauksia niihin mieltä painaneihin kysymyksiin. Sanoo sellain kun ne on eikä mitään koettaakseen miellyttää tai sanoakseen jotakin, mikä voisi tuntua mukavammalta kuulla, niin kuin noissa ennustusfirmojen puheluissa on usein käynyt,
        löpistään sellaista mikä olisi asiakkaalle kivempi kuulla. Silloin kun selvänäkijän palveluita tarvitsen, haluan kyllä saada todellista apua ja vastinetta rahoilleni.


    • Hei, itse olen soittanut pääasiassa https://www.ennustaja24.fi sivun ennustajille, koska heille voi soittaa ensimmäistä kertaa 10 minuuttia ilmaiseksi, lisäksi heillä on kuukausittain kampanjoita, jolloin rekisteröityneet asiakkaat saavat ilmaisminuutteja. Astraliin voit puhua vain ensimmäiset 3 minuuttia ilmaiseksi, lisäksi heillä on korkeampi minuuttitaksa. Mielestäni osa heistä on sangen realistisia, voisin mainita tummaäänisen Stellan, joka pitää myös blogia. Millaisia kokemuksia teillä muilla on kyseisen firman ennustajista?

      Siellä on myös näkijöitä, jotka ovat olleet kyseisen firman listoilla mielestäni useamman vuoden ajan. Joillekin ovat asiakkaat antaneet jopa palautteita soitoistaan. Sivustolla näkijät kertovat itsestään, hyvin erilaisia henkilöitä ovat kaikki.

    • Anonyymi

      tuoreita kokemuksia ennustukset comin näkijöistä? Marija, Hanna? Annaa odottelen, että millon palaa taas...minne lähti Marja, oli tosi hyvä...

      • Anonyymi

        Olisiko näihin kokemuksia?


    • Anonyymi

      Kristallikello on näkijä, jolle joko soitan, tai sitten sähköpostilla kyselen sillointällöin. Näkee mulle, voin suositella, eikä tod. oo kallis. Saanut vuosien aikana paljon tukea häneltä. Tekee sivutyönä kutsumuksenaan, ei kuulemma bisneksen takia.

    • Anonyymi

      Nina Kallio on kyllä paras. Olen ottanut häneen yhteyttä jo noin 12--13 vuotta sitten
      ja otan joka vuosi kun vuosi vaihtuu. Hänen tulkinnoissa ei ole mitään kuraa vaan asiat on aina toteutunut

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe