Hei, onko kenelläkkään tietoa semmoisesta asiasta, että voiko elinkeinoharjoittaja mennä ktse itselleen työharjoitteluu ja saada työkkärin tukea?
Juuri aloitettu yritystoiminta, ei starttirahaa, eikä viellä tuloa, mitä voin hakea toimeentulemisen?
Itse itselleen harjoitteluun + työmarkkinatukea?
3
115
Vastaukset
- hahhaahhhaaaaaa
hahhaaaa! tämä oli perjantain paras!! tottakai voi ja kaikki meneekin, ihan kilpaa! hyvä kun keksit näin nerokkaan konstin. kukaan muu ei ole keksinytkään.
- lopputili työstä
kiitos vinkistä. jokainen voi nyt harjoitella kotonaan ja nostaa työmarkkinatukea. Minäpä alankin tästä sitten harjoittelemaan. otetaan ensin vaikka selinmakuuta puoli vuotta ja sitten kyljellään telkan töllöttelyä puoli vuotta. kivaa! nyt kaikki harjoittlemaan!
- hohhohhhooooo
jos sinulle tulee vielä muita kivoja pikku niksejä niin pistä vaan tänne tulemaan! odotellaan täällä jo nauruhermot herkillä. taidat olla aika innovatiivinen tyyppi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m734405Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513140
- 402628
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231996
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715