Nordea verkkopankin viestit

viestinviejä

Laitoin verkkopankin kautta viestin, Aiheeksi "Lainat" ja viestissä kyselin onko mahdollista saada järjestelylaina takaajien kanssa jne jne.

Tästä on nyt reilu viikko kun laitoin eka viestin ja maanataina toisen liittyen samaan asiaan ja kyselin miksi ei vastata. Edelleen ei ole vastausta kuulunut.

Onko muilla samankaltaista juttua ollut lähiaikoina? johtuuko sanasta "järjestelylaina" vai onko viesti osiossa jotain vikaa???

Joskus hain Nordealta kulutusluottoa. Sitten jossain vaiheessa laitoin kyselyn samaa viestiosiota käyttäen ja liittyen lainan eräpäivään, vastaus tuli saman päivänä..

Mikä mättää ?

6

4314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aeruerue

      Hirveän huonosti tuntuvat välillä vastaavan. Itse hain asuntolainaa ensin netin kautta vuosi sitten ja mitään ei kuulunut. Tein hakemuksen toiseen kertaan eikä vieläkään mitään vastausta. Ja nyt puhutaan viikoista eikä päivistä. Sitten kun kävin konttorissa niin sanottiin että "juu täällä tämä hakemus tosiaan on..." ja siitä sitten parin päivän päästä sanottiin että laina on ok.

      Eli ei muuta kuin konttoriin kysymään.

    • kestää kestää

      itellä kans tökkinyt asiointi nordean kanssa, kesäkuun puolivälissä sain lainalupauksen. Viikko sitten soitin asiakaspalveluun ja kerroin että olisi ajankohtainen ensi viikolla lainan saaminen. henkilö lupasi hoitaa pikaisen yhteyspyynnön omaan pankkiini. No kaksi pankkipäivää meni, ei mitään kuulunut. Laitoin postia sinne ja vuorokauden päästä tulee viesti jossa pahoitellaan kun ei ole otettu yhteyttä, kalenteriin on kyllä merkitty tämä asia mutta ei jostain syystä ole otettu yhteyttä. Nyt on pari päivää kulunut ja mitään ei ole kuulunut. Eilen kävin kirjottamassa sopimuksen, nyt sit ootellaan että koska lainan saa. Hauskaa kun nordean sivuilla mainostetaan kovasti miten nopeasti lainan saa, HETI.

      • Pitääkin

        Kyllä itsellä asuntolaina hoitui hyvinkin vikkelään vuosi sitten. Varasin ajan konttoriin perjantai-iltana, sain ajan tiistaille. Sieltä hoitui lainalupaus alle tunnissa ja henkilökohtainen pankkineuvoja antoi käyntikorttinsa. Seuraavalla viikolla teinkin asunnosta tarjouksen ja soitin tähän suoraan numeroon. Lainan nosto hoitui hienosti ja kaikki paperit odotti valmiina viikkoa myöhemmin.

        Ei kai ne mainosta, että lainan saa heti? Lainalupauksen saa tunnissa jos neuvottelut käydään konttorissa. Edes pankit ei taio satoja tuhansia euroja tyhjästä minuutissa.


    • Turhavaaivaa

      Löysin visakortin, Nordean. Laitoin postiin ja tilinumeroni. Olen kuullut että maksavat löytöpalkkion, mutta ei näy. Ostin postimerkin ja minulle siis aiheutui kuluja. En päässyt viemään pankkiin koska olen päivisin töissä. Vaihda pankkia! Onneksi en ole em pankin asiakas!

    • Anonyymi

      Mitäpä minä voin jos laitteeni ei toimi. Viittaan edelliseen viestiini, olisi todella hyvää palvelua, jos vika saataisiin konttorilla korjatuksi.
      Kas olisiko se mitenkään mahdollista vai korjautuuko itsestään " karanteeni ajan kuluttua". Olen todella huolissani.
      Martti J Takalo

      • Anonyymi

        Asiaasi ei etene tätä kautta. Ei Nordeassa lueta tätä palstaa, pitää ottaa sinne pankkiin yhteyttä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe