Liikaa ylläpitäjiä ?

mää vaan(:

Joo eli juttu on tämä että hevonen on melkein sekoamassa, ja nyt pohdimme ratkaisua, ja hevosellani on 1 omistaja, 2 ylläpitäjää, 2 ylläpitäjää ja 1 vuokraaja, eli aikamoinen määrä erillaisia ihmisiä ! viimevuonna hevosellani oli vain 3 ( minä ja äitini omistaja ) Silloin hevonen oli vielä ihan rauhallinen, ei säikkynyt yms. nyt tänävuonna kun tuli lisää porukkaa on hevoseni ollut ihan hullu, pelkää kaikkea, tullut huonot käytöstavat, ei anna kiinni tarhasta/laitumesta. tämmöisiä ihan älyttömyyksiä !
Hevoseni on yhdenihmisen hevonen. ei kaikkien. mitä sanoisin äitilleni ?
Mun mielestä on kauheeta kattoa, ku hevonen oli ennen kiltti ja ihana, mutta nyt se on avan hullu ! Tiiän että siittäkin tuntuu ihan kauheelle, ku kaikki tekee eri tavalla, ja kaikilla on eri tavat. Nään välillä sen silmistä kun se kysyy " Mitä tapahtuu? Miksi näin? " Se on surullista. . . Mitä sanoisin äidilleni ? Miten hän uskoisi minua ? Koska tää ei oo oikeesti enää hauskaa. kaikille olisi parempi niin että olisi vain ne 3 omistajaa sillä, niiku enne ;(

3

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pölpöllpölpölpplppö

Yritä sanoa äitillesi näin : Äiti eikö voitas ottaa vaan 1 ylläpitäjä ? sillä on liikaa hoivaajia ! aluatko että se joskus potkaisee tai tapahtuu minulle jotain paaa ? hän sekoaa liioista ihmismääristä !!!!!!

• mä vaan(:

Kiitti vinkistä, mutta ei nyt tepsinyt ;C

• Kokenut saman

Yksikertaisesti pakotat äitisi kuuntelemaan ja käsket häntä tulla katsomaan mikä on tilanne oikeesti. Ei ole oikein, että hevonen joutuu kärsimään vain sen takia, ettei tilannetta huomata ajoissa.
      Hevosen huonot käytöstavat ovat voineet tulla esim.
      - epämiellyttävästä ratsastajasta/hoitajasta, joka on kohdellut sitä huonosti.
      -huonoista varusteista tai
      - muuten vain seonnut, kun on niin monia eri ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      47
      5067
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      74
      3265
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      314
      2057
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      1855
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1709
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      53
      1296
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1259
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1202
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1177
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      280
      1137
    Aihe