Joo eli juttu on tämä että hevonen on melkein sekoamassa, ja nyt pohdimme ratkaisua, ja hevosellani on 1 omistaja, 2 ylläpitäjää, 2 ylläpitäjää ja 1 vuokraaja, eli aikamoinen määrä erillaisia ihmisiä ! viimevuonna hevosellani oli vain 3 ( minä ja äitini omistaja ) Silloin hevonen oli vielä ihan rauhallinen, ei säikkynyt yms. nyt tänävuonna kun tuli lisää porukkaa on hevoseni ollut ihan hullu, pelkää kaikkea, tullut huonot käytöstavat, ei anna kiinni tarhasta/laitumesta. tämmöisiä ihan älyttömyyksiä !
Hevoseni on yhdenihmisen hevonen. ei kaikkien. mitä sanoisin äitilleni ?
Mun mielestä on kauheeta kattoa, ku hevonen oli ennen kiltti ja ihana, mutta nyt se on avan hullu ! Tiiän että siittäkin tuntuu ihan kauheelle, ku kaikki tekee eri tavalla, ja kaikilla on eri tavat. Nään välillä sen silmistä kun se kysyy " Mitä tapahtuu? Miksi näin? " Se on surullista. . . Mitä sanoisin äidilleni ? Miten hän uskoisi minua ? Koska tää ei oo oikeesti enää hauskaa. kaikille olisi parempi niin että olisi vain ne 3 omistajaa sillä, niiku enne ;(
Liikaa ylläpitäjiä ?
3
125
Vastaukset
- pölpöllpölpölpplppö
Yritä sanoa äitillesi näin : Äiti eikö voitas ottaa vaan 1 ylläpitäjä ? sillä on liikaa hoivaajia ! aluatko että se joskus potkaisee tai tapahtuu minulle jotain paaa ? hän sekoaa liioista ihmismääristä !!!!!!
- mä vaan(:
Kiitti vinkistä, mutta ei nyt tepsinyt ;C
- Kokenut saman
Yksikertaisesti pakotat äitisi kuuntelemaan ja käsket häntä tulla katsomaan mikä on tilanne oikeesti. Ei ole oikein, että hevonen joutuu kärsimään vain sen takia, ettei tilannetta huomata ajoissa.
Hevosen huonot käytöstavat ovat voineet tulla esim.
- epämiellyttävästä ratsastajasta/hoitajasta, joka on kohdellut sitä huonosti.
-huonoista varusteista tai
- muuten vain seonnut, kun on niin monia eri ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137