Ei ollu miehestä haastetta tai vastusta mulle...

such is life

...näin kai se on sitten ajateltava ;-)
En tiiä oonko enempi hämmästyny vai pettyny...

10

194

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25

Täh? Mikä ihmeen kisa sulla on ollu käynnissä? Ole vaan pettynyt ja suuntaa se tunne itseäs kohti

• ap.

Ei ollu mikään kisa, vaan tää mies esitti olevansa ns. kova pala, mut todellisuus osoittautukin vähän toisenlaiseksi... Mä olin valmis ottaan ns. haasteen vastaan ja tiesin et oltas oltu kaks voimakastahtosta vastakkain ja hän epäili et se olisin mä joka luovuttais............No enpähän ollu mä......
        Mut ikävöin mä silti häntä, enhän tääl muuten olis....
        Ja okei, voin olla tietyllä tavalla pettyny itseenikin, en osannu sit toimii oikein.
        On tässä kuule kaikenlaiset tuntemukset käyty, ja peiliin katottu usein.
        En väittänytkään olevani täydellinen ;-) Kunhan purkauduin niinku moni muukin täällä. Se kai sallittakoon...

• hiljaista voimaa
        ap. kirjoitti:

Ei ollu mikään kisa, vaan tää mies esitti olevansa ns. kova pala, mut todellisuus osoittautukin vähän toisenlaiseksi... Mä olin valmis ottaan ns. haasteen vastaan ja tiesin et oltas oltu kaks voimakastahtosta vastakkain ja hän epäili et se olisin mä joka luovuttais............No enpähän ollu mä......
        Ja okei, voin olla tietyllä tavalla pettyny itseenikin, en osannu sit toimii oikein.
        En väittänytkään olevani täydellinen ;-) Kunhan purkauduin niinku moni muukin täällä. Se kai sallittakoon...

jotenkin tuli mieleen eräs ilmeisen voimakas tahtoinen nainen, vaikka en voi sanoa tuntevani. Luovutin heti , kun ei vapaa ollut.
        Ajatuksia sotkee vieläkin (k-leen nainen) harvemmmin näkee, sotkee vähemmän:)
        Mutta keles , jossain naisissa on sitä jotakin

• löytäisimpä vielä
        hiljaista voimaa kirjoitti:

jotenkin tuli mieleen eräs ilmeisen voimakas tahtoinen nainen, vaikka en voi sanoa tuntevani. Luovutin heti , kun ei vapaa ollut.
        Ajatuksia sotkee vieläkin (k-leen nainen) harvemmmin näkee, sotkee vähemmän:)
        Mutta keles , jossain naisissa on sitä jotakin

Kuulostaa siltä että meillä on sama nainen mielessä, harvinaisuuksiahan tuollaiset ovat!
        Se jokin totta mooses oli, joku iski kuin halolla päähän. En ole sen jälkeen hänen kaltaiseen törmännyt vaikka olen etsinyt.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ap. kirjoitti:

Niin ja ajattelit leikkiä toisen tunteilla vai? Törkeää...

• ap.
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Niin ja ajattelit leikkiä toisen tunteilla vai? Törkeää...

Ei ei ei....nyt ootte ymmärtäneet aivan väärin...Minä en oo leikkinyt miehen tunteilla. Toisin päin meni sekin homma. Ja varattu en ole, vaan täysin vapaa. Ja niin on mieskin. Jos nyt kukaan huomas tosta aloituksesta, niin siinä oli silmäniskuhymiö. Eli pilke silmäkulmassa kirjotin, vaikka suruissani olen, jos en häntä saa.
        Toi oli nyt vaan mun huumoria heittää tollanen ajatus eetteriin....
        Älkää nyt kukaan ottako itteenne ja tuomitko tuntematta tarinaa. Illanjatkoja :-)

• sil saattaapi
        löytäisimpä vielä kirjoitti:

Kuulostaa siltä että meillä on sama nainen mielessä, harvinaisuuksiahan tuollaiset ovat!
        Se jokin totta mooses oli, joku iski kuin halolla päähän. En ole sen jälkeen hänen kaltaiseen törmännyt vaikka olen etsinyt.

olla kokonainen halkopino jemmassa.
        Saattapi olla ihan vieressäki.
        Voi sillä olla sahakin, jos pääsee ne halot loppumaan, et
        olkaas siivosti, sielt saattaapi kalahtaa joskus
        äkäisestikin.

• 40+(M)

Rakkaani, oletko se sinä? Rakastan nimenomaan haastavaa persoonaasi. Ja olet kaunein nainen mitä olen koskaan nähnyt. Ikävöinyt olen minäkin. Olen päättänyt että tänä vuonna vihdoin saamme toisemme. Ihan sama mitä muut ajattelevat, minä ja sinä = tulevaisuus

• me teet

Niin Tulevaisuus=kuten etunimiemme ekat kirjaimet

• KULTASENI!

Voi! Kuinka olisin halunut nuo kauniit ja romanttiset sanat, eräältä viehättävältä ja ihanalta naiselta, johon olen ihastunut ja rakastunut..huoh! No! Elämässä ei voi kaikkea saada..tai sitten..hih!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      79
      4578
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      164
      3583
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      53
      2040
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1098
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1034
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      953
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      872
    Aihe