en pääse minneen töihin

ujo ja hiljainennnnn

koska en ole ulospäinsuuntaunut.taidan olla koko loppuelämän työtön koska työhaasttattelija haluaa ainoastaan ulospäinsuuntautuneita töihin koska on itse hyvin sosiaalinen.Minne ujo ja hiljainen mies voi päästä töihin?Missä ammatissa te muut ujot ja hiljaiset olette?

8

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ujo_

      Ujostelu on vaan oman päänsisällä =)
      Tsemppiä, opettele asiasi hyvin, pätevät pääsee aina töihin!

      tai mene vaikka ammattikouluun tai ammattikorkeaan, sielä pääset työharjottelussa näyttämään pätevyytesi =)

      Be true to yourself and you never fall!

    • annastiinaliina

      Olen selkävaivainen enkä saa taatusti töitä kun en niit paskahommii pysty tekee mis oon ollu. Rahat on kaikki ja vituttaa. Kaunis kesä pullollaan kivoja kesätapahtumia ja mihinkään ei pääse kun ei oo rahaa. Voi vittu.

    • höpsistähöps
      • jarkko--

        Itse olen todella ujo/ihiljainen, mutta silti saan aina tsempattua työhaastattelussa, niin että minusta välittyy huomattavast sosiaalisempi ja reippaampi kuva, kuin mitä oikeasti olen.Valmistaudun aina niin hyvin niihin, että tunnen olevani itsevarma vastatessani haastattelukysymyksiin. Ja minulle on aina helpompi ollut kommunkoida esim. kahden kesken kuin esim. ryhmätilanteissa, joissa menen ihan lukkoon.
        Nyt syksyllä aloitan työt palveluasiantuntijana, johon kuuluu mm. asiakaspalvelutehtäviä. Kieltämättä hirvittää jo etukäteen asiakaspalveluosuudet jne, mutta kaipa se on yritettävä selviytyä niistäkin. Ja jos tuntuu, että ei ole ihan oma juttu, niin ainahan sieltä pois pääsee...Yrittänyttä ei laiteta.


    • hullunhommaa

      Sanomalehtiä pystyy jakamaan ujokin.. Harmi vaan että liksa ei ole kaksinen..

    • kokemuksesta...

      Suunnitteluavustaja tai tekninen piirtäjä on hyvä ammatti ujoille. Työssä ei tarvitse paljoa sosiaalisia taitoja ja työ on hyvin pitkälti omatoimista ahertamista.

    • yritystä!

      Bussikuski. Koko ajan paikkoja tarjolla isoissa kaupungeissa ja palkka ihan OK. Melkein ummikko-ulkkaritkin pärjäävät, sekaan vaan!

    • positiv

      Ujoudesta pääsee eroon ajan myötä kun oppii olemaan ruoskimatta itseään ja ajattelematta kokoajan sitä että nolaa itsensä ihmisten seurassa (tai työhaastiksessa). :) Ulospäinsuuntautunut tai rento persoona viestii luotettavuudesta ja avoimuudesta, joka taas houkuttaa työnantajia. Ja ujokin voi oppia tuomaan esille näitä piirteita kunhan oppii tuntemaan itsensä.
      Kyllä ujoille pitäisi töitä löytyä siinä missä muunlaisillekin persoonille. Ja olet varmaan vielä aika nuori, joten asiat ovat vielä hyvällä mallilla.

      Työelämä on loistava keino päästä eroon negatiivisista tunteista itseään kohtaan kun huomaa, että on joku paikka jossa sua tarvitaan. Suosittelen ensin menemään vaikka harjoittelijaksi johonkin tai työelämävalmennukseen. Itse sain arvokasta työkokemusta ja harjoitusta ihmisten kanssa kommunikoinnista juuri harjoittelupaikasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe