Tuntijalle

Simpukan Helmi*

Olen vaalea, kolmissakymmenissä oleva äiti. Ihmissuhteiden kanssa ollut erilaisia ongelmia, petosta jne. Nyt olen tällä hetkellä yksin lasten kanssa. Olen miettinyt, onko minulle tarkoitettukaan parisuhdetta, tasapainoista sellaista? Muutenkin ihmissuhteista jos näet jotakin voit kertoa.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinun sydämesi on jotenkin raskas. kannat vastuuta ja olet kuihtunumassa oleva kukkanen. tarvitset vettä ja vitamiineja!
      nyt olisi korkein aika laittaa se entinen viehättävä nainen esille, kuntoon ja näytille.

lapset (en näe numeroita) ovat sinulle kaikki kaikessa. ja se on hyvä se!
      näen sinun entisen liittosi kariutuneen, kuin vanhan laivan hylyn. se ajoi karille, mutta ei se suinkaan ole maailman loppu. maailmassa on paljon hyviä laivoja.

olet ottanut riskejä elämässäsi ja olet voittanut, niinkuin hävinnytkin. mutta tulevassa sinulla on matka tuntemattomaan. se vie sinut uutta tietä pitkin uuteen paikkaan, missä on hyvä olla. etkä istu yksin siinä autossa.

sinä toivot kovasti, että sinusta pidettäisiin huolta. tarkoitan fyysistä läheisyyttä ja rakkautta, turvaa mitä jokainen ihminen tarvitsee. ja sellainen on myös tuleva sinun luoksesi. en tiedä miten kuvata tätä, mutta hän voisi olla töissä pankissa tai jossakin muussa virastossa. vakavamielinen ja totinen mies, jolla on järki päässä.

toivot toki pientä seikkailua ja romantiikkaa, koska arki on niin rankkaa. sinun päässäsi pyörii aina arjen pyöritys ja kaikki vastuu, mikä lepää vain sinun harteillasi.
      ota sukat pois jalasta ja uskalla lähteä paljain jaloin kävelylle! hellitä hieman omassa tiukassa mielipiteessäsi, että kaikki kulkee seeman mukaan.

aika hassua, mutta en näe ympärilläsi yhtään naista. eikö sinulla ole äitiä tai tyttökaveria tukenasi?
      pieniä vilustumisia tulee ja menee, mutta muuten te olette terveitä. saatkohan sinä tarpeeksi kalsiumia?
      koitahan jaksaa!

t. Keskiyö

• Simpukan helmi*

Kiitos. :) On minulla äiti ja monta ihanaa ystävää tässä. Tosin ystävät enemmän tukena kuin äiti.. Ehkä ajattelin niin kovasti tuota miehistä energiaa. :) Todellakin, menneet on mennyttä. Ex miehelle anteeksi annettu. Juon maitoa js syön jogurtteja todella paljon. Ei ainakaan kalsiumin puutetta. ;)Yritän kyllä nauttia naiseudestanikin, mutta omaa aikaa on todella niukasti. Lapset tärkeintä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5855
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3193
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      23
      2380
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2075
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1988
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1609
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1212
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1206
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1075
    Aihe