Heippa! Onko kenelläkään kokemusta suomi toisena/vieraana kielenä -opinnoista Jyväskylän avoimen yliopiston kautta suoritettuna? Oletko tehnyt perus- vai aineopintoja? Millaisia opinnot ovat mielestäsi olleet vaikeustasoltaan? Ovatko opinnot kovin kielioppi-/kielen rakenne -painotteisia?
Harkitsen kyseisiä opintoja (olen pian valmis äikän ope, eli koska olen opiskellut suomen kieltä, voisin siirtyä suoraan S2-aineopintoihin), mutta mietityttää se, kuinka paljon opinnoissa painottuu esimerkiksi juuri kielen rakenneasiat. En ole koskaan oikein pitänyt morfologiasta tai fonologiasta...
Kaikki muukin tieto ko. opinnoista otetaan kiitollisena vastaan! :)
Suomi toisena/vieraana kielenä -opinnot
Jyväskylän yo:ssa
2
295
Vastaukset
- Huono enkussa...
Minuakin kiinnostaa! Ja myös se, onko paljon englanninkielistä kirjallisuutta luettavana?
- quantumleap1
Nostetaas tätä, olisiko kellään kokemuksia?
Itse olen nyt harkitsemassa opintojen aloittamista syksyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723392Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211873Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281537- 841421
- 1371058
- 811014
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.66916Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86796Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51696