Keskiyö/ Tuntija

Töitä vaan

Katsotko mulle kesä ja rakkaus. Yksinäinen olo onko joskus joku tulossa vielä mun elämän. Olen vaalea eronnut nainen.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

minulle nousee heti mieleen raskaat saappaat. olisiko sinun energiasi enemmän jaloissa ja fyysisessä olemuksessasi, kuin käsissä ?

sinulla on ihan selvästi rakkausasiat sydämen päällä ylimmäisinä. toivot kohtaavasi kunnollisen ja ihanan kumppanin. olet kokenut toki läheisyyttä ja ihanuutta, mutta siitä taitaa jo olla aikaa. ja toki lähiympäristössäsi on mies, joka voisi olla mieleesi. teillä on samanlainen huumori ja tausta.

sinä toivot oikeutta asioihisi ja olet luottavainen. olet myös iloinen ihminen ja naurusi vetää muita mukaan. uskoisin, että sinä osaat tanssia, näen sinut hyppelemässä mukavan rattoisasti.

valkoisessa kirjekuoressa sinulle tulee jokin viesti, mikä saa sinut tyytyväiseksi.saat selvyyden vihdoinkin. olet ehkä jo pitempään odotellutkin sitä. lapsiasiat sinä olet jo selvittänyt, en usko että siinä on enää miettimistä.

usko vain toiveisiisi ja lue, kun ehdit. näen iloa ympärilläsi, siinä on musiikkia ja juhlantuntua.

t. Keskiyö

• Töitä vaan

Voi paljon kiitoksia keskiyö. Onko tämä mies mitä näit tuttu vai joku uusi ihminen?Nautin musiikista ja tanssimisesta. Näit ihan oikein mulle.

• Hei

voi, niin terävästi en pysty näkemään, että tietäisin onko tuttu vai tuntematon.
      mutta ohimolla on hiusraja jo ohentunut.

t. Keskiyö

• töitä vaan

Kiitos taas. Halusin lähteä iskelmä festivaalin Himoksen, silloin mun 4 viikon kesäloma alkaa. Miten näet mun loma ja kesä. Yksi mies kyllä halua minut sen mökille olin viime kesänä viikon siellä. Hän käyttää paljon alkohoolia niin en oikein tiedä mitä teen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3419
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2940
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      227
      1854
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      65
      1792
    5. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1778
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      64
      1521
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      89
      1323
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1262
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      329
      1191
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1072
    Aihe