Hei!
Kysyn sinultakin, kun Tsenkalta saamani näkemys oli jotenkin kesken ja en saanut siitä kiinni.....
Olen syksyllä puolivuosisataa täyttävä nainen. Erosta on jo kuutisen vuotta ja eikä ketään ole sen jälkeen ollut tulossa tarjolle. Elämä pyörii arjen ympärillä... työ ja koti. Millaista kuvaa saat tulevaan? Onko sitä elämänkumppania enää minulle olemassa?
Mitä tämä mies, joka viime viikolla kahvitilaisuudessa ei sanonut sanaakaan minulle, vaikka samassa pöydässä istui, mykkänä kuitenkaan ei istunut. Luulin, että meillä olisi jotain sanottavaa ollut.... vai oliko jutut joita kertoi, tarkoitettu minunkin korville...että näin kertoi vaivihkaa asioistaan.
Olisi kivaa, mikäli ehtisit katsomaan, kiitos.
Keskiyö/Tuntija
5
51
Vastaukset
Hei
tämä mies on todellakin sydämelläsi, sinulla on tunteita häntä kohtaan. hän on kokenut joitakin kovia asioita, eikä hän ole vielä selvillä vesillä asioidensa kanssa.
hän etsii sympatiaa.
mutta sinä voisit oikeastaan antaa sympatiaasi aivan toiseen suuntaan.
nimittäin itään päin, mitä se sitten tarkoittaakin. tiedätkö ilmansuunnat kotoasi käsin? näin se minulle näkyy, kompassi heiluu.
erosi näen hullunmyllynä, mikä kesti ja venyi ja kulutti hermoja. hyvä että olet päässyt siitä vihdoinkin ylitse.
tämä mies, mitä kysyit, on omien ajatuksiensa vanki. hänen ajatuksensa kiertävät kehää, eikä se ole ihan terveellistä. sinä löydät toki helpommankin "tapauksen" korviasi hyväilemään.
sinä toivot löytäväsi kunnon miehen, joka seisoo sanojensa takana. ja mielellään sellaisen, jolla on puhdas menneisyys. mutta niitä on harvassa ja sinun on oltava herkällä korvalla, laita siivilä korvaasi äläkä usko kaikkea, mitä ne miehet juttelevat. voit hyvinkin esittää lisäkysymyksiä, älä turhaan ole ujo.
näen sinut istuvan sohvalle miehen kanssa ja teillä on tosi kivaa yhdessä. sinulle taitaa olla tärkeää, että on muutenkin kivaa, eikä vain makuukammarin puolella. sielujen tulee olla sulavassa sovussa kaiken päivää.
joskus niitä kyyneleitä vain tihkuu, se kuuluu naisen elämään. mutta kaiken kaikkiaan sinun asiasi ovat järjestyksessä ja olet muutenkin kunnossa.
olet jotenkin arka, mutta se tekee sinusta myös naisellisen.
minulle nousee vielä kuva lapsesta, joka on lähellä sydäntäsi. onnellinen ja ahkera lapsi, jonka elämä on mallillaan.
t. Keskiyö- ruusu pöydällä
Mitä tämä kahvipöytämies minusta oikein ajattelee. Katsoo kyllä toisinaan, mutta ei itse sano mitään, ellen minä jotain sano. Haluaisiko tulla lähemmäs jos tilanteensa ei olisi tuo mikä on? Tiedän kyllä mikä.
Noh, ex-mies on etelään ja kysymäni lounaaseen päin. Itään päin on nelisen kilometriä ja sitten on edessä iso järvi, onhan tuossa aika monta taloa matkan varrella. Joka ovellekohan pitäisi lähteä kolkuttelemaan. :)
Exäkin on ruvennut lirkuttelemaan, varmaan huolisi minut takaisin, mikäli niin päättäisin. Hyvä mies on, mutta epäilen, että ei se enää onnistuisi, varattukin on ollut viime vuodet. Ei vissiin olisi hyvä idea? Taisi näkyä tuossa, kun sanoit, että pitää laittaa siivilä korvaan. Hänen kanssaan kyllä olemme hitsautuneet ajatuksiltaan yhteen parinvuosikymmenen saatossa, minkä olimme yhdessä, mutta sitten sitä sänkykamaria ei lopulta ollut. Nyt on alkanut vongata. :D Minun toimesta tapahtui ero.
Minkä mallisen ja värisen sohvan näit, mikäli sillä jotain merkitystä on (näetkö vertauksina vai "oikeina kuvina")? Ja millaisen miehen näet sohvalla? Ja kuinka kaukana tuo on?
Kiitos piiit-kästä vastauksestasi! :)Hei
noh, tuo ex taitaa olla ihan samanlainen kuin ennenkin. mutta tietenkin iän mukana ajatukset muuttuvat ja elämään tulee myös sitä ihanaa rauhallisuutta. mutta ei hänestä ole tullut sen kummempi tiikeri kuin ennenkään, uskoisin.
mutta niin monia vuosia ei voi koskaan unohtaa, ja mahtuihan niihin paljon ihaniakin aikoja!
se itä, se voi mennä kauemmaksikin. se on vain kompassin suunta, minkä näen.
kyllä, näen kuvia ja tunnen tuntemuksia, kirjoitan näitä juttuja intuitiollani.
se sohva on sellainen pitkä, niinkuin 3: istuttava tai isompi. enemmänkin tumma, kuin vaalea. ja se on pitkällä seinällä.
ajoista kun en osaa koskaan sanoa mitään, minä en näe kelloja enkä kalentereita. no se kahvipöytämies on vielä omien juttujensa vanki.
tottakai hän tekisi mielellään lähempääkin tuttavuutta, mutta ei uskalla. etkä sinä oikeastaan tarvitse ujoa piimää, vaan rohkeaa ja räiskyvää huumoria!
annahan olla, kyllä se sieltä tulee. ja onhan itä pitempikin käsitys, kun ajattelee suomea noin kokonaisuutena.
t. Keskiyö
- ruusu pöydällä
Enhän mitään tiikeriä haluakaan, mutta erästä tapaansa hän ei ole vielä lopettanut, ja se oli se eron oikea syy.
Voihan sillä idällä tosiaan olla moniakin merkityksiä. Toisaalta itään päin ollaan menossa viikonloppuna kyläilemään. Jos vaikka vain se näkyi. Ja toisaalta, itään päin kun mennään niin aikaa myöten tulee raja vastaan....
Minulla itselläni on tummanharmaa kolministuttava kulmadivaani, ei ole seinävieressä, mutta siirtoa olen harkinnut.
Kahvipöytämies on entistä suhdetta monien välivuosien jälkeen jatkanut, mutta se liitto on jotenkin outo. Tuntuu, että mies on vähän puun ja kuoren välissä jostain syystä. Näin olen kuullut muilta. Mitä tarkoitat, että on vielä omien juttujensa vanki? Eroaako?
Kiitos vielä kerran! :)- ruusu pöydällä
Unohtui, että onhan meillä lapsikin, aikuinen sellainen. Lähellä sydäntä, ahkera ja toivottavasti onnellinenkin, opiskelee ja elämä siltä osin mallillaan. :) Hieman yksinäinen ehkä, kun ei hänkään sitä kumppania ole löytänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383459Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742960Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271864- 651822
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641788- 671563
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa901336Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781272Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072