Mulle kävi taas näin, ihastuin, vaikkei pitäny. Sanoin itelleni kun menin töihin, että et sitten iske silmiäs kehenkään, toisin kävi. Oon monesti miettinyt, että mikä mussa on vikana kun kerta toisensa jälkeen ihastun, mutten ikinä saa vastakaikua. Oon kohta 19 enkä kertaakaan oo seurustellu. Jollain oudolla tavalla se vaivaa mua. Entä jos kukaan ei ikinä ihastu tai rakastu muhun.
Niin se johon mä tällä kertaa oon ihastunut on siis mun työkaveri. Luulin aluks et se on mua varmaan aika paljon vanhempi, mutta tänään mulle selvis, että se on korkeintaan mua kaks vuotta vanhempi. jollain oudolla tavalla mä tulin kauheen iloseks, voisikohan tässä olla mun ensi rakkaus. En kuitenkaan tiedä, että kuinka vanhana se pitää mua. luuleeko se että oon joku ihan kakara, vai pitääkö se mua kenties vanhempana kun itteensä. toivottavasti ei. Hassuinta on se, että ikinä ennen en oo tällei kirjottanu ihastuksestani, joten tää on jotenkin erilaista.
Haluisin saada selville, että mitä hän ajattelee minusta. kunpa olisi joku tapa saada selville hänen tunteensa, ilman, että joudun heti paljastamaan omani. Toisaalta mulla on ekaa kertaa elämässäni sellanen olo, että tää asia mun on pakko selvittää ja viedä loppuun, meni sitten ojasta allikkoon tai ei.
Haluisinkin kysyä, että olisiko jollain jotain hyviä ehdotuksia sen suhteen, miten saisin selville tämän ihastukseni tunteet. tai onko kenties jotain sellaisia varmoja merkkejä kuinka mies käyttäytyy jos hän on ihastunut?
all i need is love
lonely girl
1
172
Vastaukset
- outomies
sun täytyy ottaa se selville jollain oudolla tavalla ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760