Tapasin vähän aikaa takaisin miehen, jossa heti ekasta silmäyksestä lähtien oli jotain tuttua. Myös hän itse katsoi minua jotenkin "oudolla", mutta kuitenkin niin tutulla tavalla. Oli kuin olisin katsonut itseäni peiliin. Ja alkaessani puhua hänelle hän tuntui vielä tutummalta, ja puhuimme, kuin olisimme tunteneet toisemme koko ikämme.
Myös tämän miehen menneisyys oli sellainen kuin olen kuvitellut tulevaisuuteni miehellä olevan... Eikä Facebook tykkäyksemme eronneet paljoakaan... Jotenkin myös luonteemme olivat hyvin "yhteensopivat".
Siis tää on jotain niin uskomatonta, mitä ei voisi todeksi uskoakaan. Olisin niin iskeny tän miehen, jos hän ei olisi minulle sukua. (kohtalaisen kaukaista kylläkin)
Nyt vaa pitää yrittää sisäistää tää asia. Vaikeet tulee olee..=((((
(Tällänen vuodatus tuli tällä kertaa mun elämästä. Pistäkäähän kommenttii tulemaan...)
Must tuntuu, että olisin aina tuntenut yhen miehen...
Oi_Ei8O
2
312
Vastaukset
- 17
No hyi saatana :D. Oli ihan mielekäs tarina tohon sukulaisuuteen asti. Sen takia se tuntuu tutulta!!
- Oi_Ei8O
Kuten sanoin KAUKAISTA sukua... o_O
Yleensä en sitten yhtää pidä/tuu toimee sukulaisteni kanssa, olen ihan eri maata sukulaisteni kaa... En usko, että se vaikuttaa tähä. Hahah =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847