Olen mustasukkainen ja ärsyyntynyt.

Trian_gel

Olin mieheni ja hänen ystävänsä naisystävän kanssa huvipuistossa. Mieheni oli sinne mennessämme jo valmiiksi jotenkin suuttunut minulle, tai niin päättelin, koska hän oli vaisu ja vain urahteli, jos kysyin häneltä jotain. Itse en uskalla mennä kovin hurjiin huvipuistolaitteisiin, joten kun olimme lähestymässä jotain kieputuslaitetta, minä aloin jarrutella ja katsella kartasta, löytyisikö jotain laitetta, mihin voisimme kaikki kolme mennä. Yhtäkkiä mieheni vain sanoi minulle, että jaa no hänpä menee siihen "kieputtimeen" sitten (sanotaanko nyt vaikka) Tanjan kanssa. Ja sitten he jo riensivät iloisina siihen laitteeseen ja minä jäin hölmönä seisomaan sen karttani kanssa ja ajattelemaan, että no onpa hauskaa. Ja näin kävi useamman kerran. Emme käyneet kolmestaan kuin yhdessä laitteessa. Ei minua siis se haittaa, että he menivät johonkin laitteeseen johon itse en uskaltanut, vaan se, että mieheni tuntui viis veisaavan minun tunteistani ja ehdotuksistani ja että hän heti suureen ääneen ilmoitti että he menevät Tanjan kanssa. Ihan kuin mieheni ja tämä Tanja olisivat olleet pari! :(
Tanja on muuten ihan kiva tyttö, mutta, heikkoitsetuntoinen kun olen, tunnen hieman kateutta hänen ulkonäköään kohtaan. Hän kun on normaalipainoinen ja seksikäs brunette. Mieheni on aiemmin vieläpä vähän ikävään sävyyn verrannut minua Tanjaan. Hän sanoi jotenkin tähän tyyliin, että Tanjalla on sellainen vartalo jota kehtaa esitellä. Tämän hän sanoi sen jälkeen, kun itse olin harmitellut ääneen vartaloni puutteita:(.
Mitä te ajattelisitte tästä? En usko, että mieheni pettää minua tms, minua vain suututtaa ja jumiudun näihin mustasukkaisuuden tunteisiin.

4

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äöäöäöa

      Ööh.Kysy mieheltäsi suoraa kaikesta. (:

    • pööööööööööööööööööö

      törkee mies. ensinnäki verrata siihen "tanjan" vartaloon ja siks toiseks mennä sen kans laitteisiin..mä ainaki suuttuisin tommosesta.

    • Uskollinen

      Ei tollasta tarvitse sietää! Mää ainakin suuttuisin, ja äijä sais mennä sen täydellisen Tanjansa kanssa, siitäs sais!

      • kukkapuskapäivässä

        No niinhän mies saisi.. parempaa...

        Herää pahvi ennen kuin "Tanja" varastaa miehesi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe