Miksi täällä on näin paljon aloituksia ja keskusteluja tästä henkilöstä?
Eikö ala jo kyllästyttämään jauhaa samasta ihmisestä päiväkaudet niitä samoja solvauksia? Toivoisin asiallisia vastauksia! Ei muilla palstoilla tälläistä pakkomiellettä ole yhteen ihmiseen... Outoa, vai olenko yksin ajatuksieni kanssa?
MIKSI AINA MARTINA?!
7
68
Vastaukset
- pakkomielle?
Lopeta sinä jo tekemästä näitä läpinäkyviä Martina aloituksia. Näköjään tämä yksi seko heräsi taas, kun Martinan asioista kerrotaan, mm. siitä että kuljettaa vauvaa ilman turvaistuinta autossa.
- kyllästtynyt
Anteeksi kuinka?
Tämä oli ensimmäinen aloitus minulta tänne palstalle! Joskus olen joihinkin keskusteluihin vastannut mutta en ole aloituksia koskaan tehnyt. Miksi täällä on juuri tälläistä porukkaa jotka haukkuvat toiset kirjoittajatkin tyhmiksi ja sekoiksi?
Mikä teitä ihmisiä vaivaa..? Eipä täältä taida asiallista porukkaa edes käydä joten itsekin poistun takavasemmalle... Hyvät päivän jatkot vaan teille vainoharhaisille pilkkaajille. - Huoh...
No miksi ihmeessä itse teit aloituksen ???
- Huono lääkitys?
Epäilen vahvasti, että yksi ainoa sekopää perskärpäsöi. Vaikka se saa muutkin ihmiset kommentoimaan, niin selvästi näyttää, että suurin osa avauksista lähtee yhden höyrypään näpeistä.
- totta puhut
juuri näin! tekstit ovat aina niin samanlaisia että tunnistaa kyllä tämän kirjoittaja .. harmi että taso on näin alhainen ettei täällä juurikaan jaksa käydä enää lueskelemassa juttuja.
- Mee pois äläkä inise
Tää on taas tää sama sekopää Martina-fani asialla. Valittaa miksi täällä tehdään aloituksia ja kommentoidaan Martinan tekemisiä, mutta itse tekee aivan samaa! Häntä suututtaa vain se, että suurin osa kansasta ei fanita Martinaa, eikä pidä tätä kauniina, lahjakkaana, ihanana ihmisenä ja hyvänä äitinä. Menis sinne Martinan fanisivuille ihquttamaan!
- Vihjeenä vaan
Aloita vapaasti keskustelu jostakusta muusta? Kukaan ei estä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750