Minkä pituisen & painoisen miehen haluaisit?

185/85 kysyy

Minkä kokoisen miehen ottaisit jos saisit valita miehellesi pituuden ja painon?

38

960

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 172/80

• riittääkö 14 cm

Kerro vielä että minkä kokoinen on oltava " sen " ?

• 166/72

Sinut.

• plaaplaa

Ai myydäänkö niitä kilottain ja metreittäin?

• ei oo kelvannu

Ei myydä koska kotimaan markkinoilla suomalaisen miehen arvo on lähes olematon.

• werwerwer

184/80

• mulle tällainen

190/110

• Mittataulukko
        mulle tällainen kirjoitti:

190/110

Muulla ei ole sitten väliä:paino ja pituus vain tärkeitä....huh huh

• :::::::

Ei sillä oikeasti ole niin väliä, mutta jos nyt leikisti ajatellaan, että saisin "rakentaa" ihannemiehen, niin varmaan pituus olisi n. 175 ja paino n. 70 kg. :)

• Murrinärrin

Täh? Onko mulla kilpailija...
      Mulle kans 190/110, noin... =)

• mulle tällainen

Sama maku vaan,hyvä sellainen :)

• ~ciss~

176-182 cm pitkä, 70-90 kg ja 12-16 cm

• NimimerkkiErkki2

Omituinen kysymys sinäsä. Mies näyttää kysyvän, ja pääasiassa miehet vastailevat omia mittojaan - ja myös niitä mittoja joita ei edes alussa kysyttykään.

Itse olen pitkähkö mies. Naisen ihannepaino on 62 kiloa. Pituudellla ei ole niin suurta merkitystä. Pituutta tärkeämpää on terve ja iloinen mieli. Simasuuneidilla on kaunin hymy. Ikävä kyllä hän asuu ihan liian kaukana ...

• Sinkku nainen

Mulle 180-195. Painoa saa olla vaikka yli 100kg. Itse pitkä norm. paino.

• 62 kg

Koomista, että ihannepaino löytyy kilolleen, mutta pituudella ei ole sinulle mitään väliä. Mahdatko tajuta, että esim. 150 cm/ 62 kg ja 180 cm/62 kg ovat aika erinäköisiä muodoiltaan, toinen pullava ja toinen riuku. Liittyykö tuo 62 kg siihen, että jaksat nostaa juuri sen painoisen naisen.

• NimimerkkiErkki2
        62 kg kirjoitti:

Koomista, että ihannepaino löytyy kilolleen, mutta pituudella ei ole sinulle mitään väliä. Mahdatko tajuta, että esim. 150 cm/ 62 kg ja 180 cm/62 kg ovat aika erinäköisiä muodoiltaan, toinen pullava ja toinen riuku. Liittyykö tuo 62 kg siihen, että jaksat nostaa juuri sen painoisen naisen.

Tottakai viestini ja 62 kilon ihannepaino naisella oli vähän kieli poskessa kirjoitettu, eikä sitä tarvitse ottaa kuin osittain vakavasti. Se oli oikeastaan vastakirjoitus sille, että täällä ollaan niin tarkkoja erilaisista mitoista... Ihastuminen johtuu ihan eri syistä kuin pituus ja paino.

Tiedän miltä 150 senttiä pitkä 62 kiloinen näyttää ja olen myös tapaillut 180 senttisen 60 kiloisen naisen kanssa. Tämä oli todellakin "liian hoikka". Toinen ääripää olisi varmaan "muodokas" Suurin osa naisista on nimenomaan pituusväliltä 150-180. 62 kiloisen "ihannepituus" olisi kai joitan 165 cm, joka onkin aika tarkkaan naisten mediaanipituus.

Yleisesti tuntuu, että naisilla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä mies painaa... On kyllä mukavaa huomata, että monet naiset haluavatkin satakiloisen miehen, joka on myös pitkä.

• jos sais valita

180/80, luulisin että toi olis semmoinen sopusuhtainen, jos siis on liikkuvainen ihminen ja vähän lihaksiakin. Tämä siis ihannemies, olen kyllä kelpuuttanut pari senttiä lyhyemmänkin. Painokaan ei niin kilolleen, mutta mitään satakiloista norsua en kelpuuttais.

• gsrgjü0ergj

Kuulostat ainakin minun makuuni erittäin sopivalta.

t 161/56

• 8 + 8

Jos olisi ihan nälkäkuoleman partaalla tai niin lihava, ettei pysty kunnolla kävelemään, niin se voisi koitella empatiakykyä kyllä. Elämä pyörisi silloin aika paljon vain toisen painon ympärillä. Ja jos olisi pikkurillin pituinen, niin se voisi myös aiheuttaa käytännön ongelmia :).

• Nainen 170cm

Sinä olisit sopiva.

Itse olen 170cm, joten mies mielellään vähän pidempi, kun tykkään käyttää korkokenkiä silloin tällöin.

En pidä kovin laihoista miehistä, paino mieluusti enemmän kuin 80kg.

Tärkeitä kriteereitä on, että liikkuu edes vähän ja tupakoimattomuus ehdoton!
      Eikä tietenkään liikaa alkoa.

• 9+11

Voitko valaista millä tavalla korkokenkien käyttösi ja miehen pituus liittyvät toisiinsa? Kai sinä voit niitä korkokenkiä käyttää silloin kun haluat. Ei se miehen pituus sitä millään tavalla estä. Itse ainakin oletan, että nainen osaa aikuisena olla sinut itsensä kanssa myös niiden korkokenkien kanssa eikä tuijottele jotain pituuksia.

• särpäti

Pituus 185cm , pidän pitkistä miehistä.
      Painolla ei juuri väliä, mielellään vain yleisesti kookkaampi kuin minä (164/67) ja normaalirajoissa sen verran että jaksaa liikkua ja touhuta kanssani. ^^

• Miehennainen

Pidän isoista 185/n 100kg miehistä.
      Ite 164/56.

• häss

Oletko käynyt punttisalilla? Ymmärrät kai miltä tuntu jos 100kg läsähdä päälle, tai onko itsari mielessä? ;)))

• Mtm kg liikaa

Kokonaisuus ratkaisee. Ehkä kuitenkin helpommin kiinnostun, kun mies on vähän isompi kuin minä tai sitten paljonkin isompi. Olen 169 cm pitkä ja painan 74 kg.

• kysyn vaan

Kelpaako 167cm ja 80 kg miehen köriläs kenellekkään

• olen läski

Eli ei

• adele4204

Noin 180 cm ja 100 kg.... ja sellainen ihanuus mulla jo onkin :)

• ei_ihannepainoinen

Olin itse parikymppisenä vuosikaudet pituus 187cm ja paino 70kg. Voin kokemuksen rintaäänellä sanoa, että naisihmiset pysyttelivät muutaman metrin etäisyydellä minusta koko nuoruuteni ajan ja vasta myöhemmin kunnolla sisäistin mistä se oikein johtui. Joten nämä eivät siis ainakaan ole naisten ihannemiehen mittoja.

• EI, hernekepeille!

Pituus on sulla ihan ok, mutta tuo paino ... sitä pitäisi olla 10-15 kg lisää.

• Ilmeisesti naiset ovat tällä palstalla itsekin niin lihavia, ettei normaalipainoinen pituinen mies pääsääntöisesti käy, esim. 180/70 kg.

Sopivia mittoja naiselle taas ovat:
      165/55
      170/60
      175/63
      jne.

Jos joku tosiaan haluaa 100 kg:n möhömahan, niin pitäkää omana tietonanne. Vertaa monikulttuurisuus, ei tarvitse julistaa muille harhaoppejanne, heikkomielisille ne saattavat jopa tarttua.

• N 27

Olen itse 157/51 ja voin sanoa että painoani en saisi alemmas ellen haluaisi luopua todella hyvästä lihaksistosta ja niistähän en luopuisi kun ovat kovan työn tulos.

• I habe alles...

En ole miettinyt minkälainen mies olisi ideaali. Pidän itseäni pidemmistä miehistä toki, mutten ole torpannut alle 170-senttisiäkään.

Nyt löysin hurmaavan miehen, aivan mahtava luonne, eikä sekään haittaa, että hän on 190-senttinen ja sopusuhtainen. Siis yli 90-kiloinen mutta alle satakiloinen. Ja komiart on piirteet. Minä olen taskuvenus hänen kainalossaan, turvallinen tunne.

• pettynyt kolmasti

Johan on tarkkaa tuo paino! Ihminenhän se on tärkein siellä sisällä. Tietenkin jos ulkoiset seikat ovat ensiksi tärkeä juttu, ja sitten vasta ne sisäiset.....
      Varmaan johtuu siitä, että itsekin olen hieman ylipainoinen, sanoisinko sopivan pyöreä naiseksi - ja ikää yli 50, joten kyllä miehellä voi vähän ylipainoa myös olla. Se on tietenkin tärkeää, että sitä ei ole liikaa, koska se hankaloittaa elämää itse kullakin. Usein miehet ovatkin itse ns ylipainoisia, mutta haussa olevan naisen pitää olla pieni ja sievä - käteen sopiva....

• miehen kokoinen

"176-182 cm pitkä, 70-90 kg ja 12-16 cm"

Noissa kahdessa ekassa olisin ideaali, eli tasan puolivälissä, mutta viimeinen mitta menee valitettavasti 2 senttiä yli :(

• Ehkä hiukan itseäni pitemmän miehen itse olen 173cm pitkä..
      Haluaisin,että mies olisi 180-200 pitkä.
      Ja painaisi 80-110kg.
      En tykkää hirveästä ylipainosta.

• 00000000000000000

No voi hyvä tavaton sentään. En nyt mieti miehen painoa ja pituutta, vaan
      mistä löytäs ylipäänsä vapaan miehen ja samaa ikäluokkaa suunnilleen.

• Searching

Pituus 180 tai yli, painosta vaikea sanoa, riippuu siitä mihin kilot ovat sijoittuneet - ja tässähän kysytään että mitä haluaisi jos saisi mitä haluaa :) Tosielämässä tuo pituus on jonkinmoinen kriteeri, samoin se ettei ole merkittävää ylipainoa, mutta ei se kropan muoto onnea tuo tai vie. Ei toki pituuskaan, mutta en tunne oloani kotoisaksi ellei mies ole selkeästi pidempi (itse olen noin 170).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      141
      2297
    2. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      4
      1728
    3. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      273
      1485
    4. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      28
      1289
    5. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      62
      1064
    6. Yrittäjien ahdinko

Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes
      Oulainen
      17
      968
    7. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      58
      940
    8. 294
      874
    9. Huvittaa tää

Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅
      Ikävä
      40
      792
    10. Koska me sitten tavattaisiin?

Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?
      Ikävä
      44
      758
    Aihe