nukkuuko kaarina talviunta...

OHIKIITÄJÄ

Vaikka olisi nurkilla mitä häppeninkiä,väki uinuu loosseissaan.
Ei ollut tungosta vestareilla eilen ja kehnolta näyttää tänäänkin.

12

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n,mglkjk

      mites riitti porukkaa perjantaina. entäs tänään lauantaina. onko jo nyt klo 20.30 porukkaa paikalla. kannttaako vielä turuust tulla

    • I *sydän* Rekola!

      Syy tähän vestareiden huonoon vetoisuuteen löytyy ihan pomoottorin suunnalta..

    • stkarinsday

      Näin olen kuullut usean kaarinalaisen puhuvan, ja vähän turkulaistenkin. Mikäs siinä promoottorissa niin nyt tökkii ihmisiä

      • asdfhgfh

        Mä en kysyny millanen promoottori siellä tänään on pomottamassa vaan onko siellä populaa vai joutuisko juhliin yksin kylmässä


      • Titu
        asdfhgfh kirjoitti:

        Mä en kysyny millanen promoottori siellä tänään on pomottamassa vaan onko siellä populaa vai joutuisko juhliin yksin kylmässä

        Olihan siellä hyvin porukkaa, kylmästä ilmasta huolimatta. Tuskin tavoitteeseen pääsevät, mutta hyvin kuitenkin.


    • Mikkonen

      Pitänee kysyä, että onko paikalla edes ne jotka ovat näitä artisteja olleet valikoimassa? Nuoremmat ei edes tiedä kuka tämä tohtori Alban on, joten 80- 90 luvun artistien tunnettavuus jää minun ikäluokkaan (hieman alle 40v). Samantha Fox teki ensimmäisen hittialbuminsa silloin kun minä olin n. 12-13v. Muistan todella elävästi miten odotimme Suosikin uusimman numeron ilmestymistä postiluukusta, koska keskiaukeamalla oli Sammy Fox tötskät paljaana julisteessa. Monella ikäiselläni on jo teini-ikää lähestyviä lapsia vaikka itse olemmekin elämämme loppuun asti isiemme ja äitiemme pikku lapsia itse. On siis tullut jo nähtyä pari kertaa tötskät ja näin yleisesti maksamme siitä, ettei tarvitse kiskoa keppanaa vesisateessa ja jonottaa bajamajaan. Vuosi sitten oli Europen lopetettua melkoinen kuhina vielä festarin jälkeen. Tuolloin oli toki lämpimämpää. Hupaisaa oli tuollloinkin katsella kun juuri 18v täyttäneet menivät fanittamaan Europea. Eipä olleet poloiset edes syntyneet silloin kun bändi oli suosionsa huipulla. Suosittelisin sovittamaan näitä artisteja 18-25v ikäluokalle sopivaksi.

      • Paikalla ollut

        Aivan turha moittia promoottoria, tällaisen tilaisuuden järjestäminen on melkoinen työ ja riski. Ilma on yhtenä päätekijänä, tuleeko yleisöä vai ei.
        Kaarina tarvitsee tällaisen tilaisuuden vähintään kerran vuodessa, siksi olisi parempi kannustaa tapahtuman järjestäjiä, kuin turhaan moittia.
        Kolmipäiväinen festivaali on pitkä ja siihen mahtuisi varmaankin monenlaisia esiintyjiä, kunhan rahaa vain riittäisi.
        Itse ehdottaisin yhdelle päivälle Suomalaisia artisteja, Souvarit kun vetää niin kylmäksi ei jää ketään !


    • asdfgshtdgyf

      Eli menikö bileet penkin alle kävijämäärän ja tunnelman osalta.

    • pilunpettynyt

      Meitä ainakin vaimon kanssa korpeaa se, että maksoimme lipuista ennakkoon täyden hinnan ja illan mittaan kuulimme kävijöiltä heidän saaneen lauantain lippunsa kolmeenkymppiin, osa kertoi ostaneensa lipun kahdellakympillä. Ja vippilippujen hintaa kuulemma alennettiin myös.

      .Ymmärrän kyllä järjestäjän hädän kun kauppa ei käy ja joku pitäisi paikalle saada, mutta JOS ensi vuonna tapahtuma järjestetään, ja jos sinne päätämme tulla emme ainakaan ennakkoon lippujamme osta

    • takkiin tuloo

      Heikko esitys ja heikoin lenkki lippu ale,kalen tyyli ei pure.

      Kannattaa lopetella väkisin väännetty vestari.

      Ja mikä onkaan lopullinen,todellinen kävijämäärä pe-la???

      Tänään taitaa muksut laittaa paremmaksi.

    • Täsä mä ole

      Kaarina ei nuku, nai, syö, mieti, eikä muutakaan, koska ei ole elollinen! Se tapahtuma sit taas on festari, ei vestari. Täytyykö tälläne perusasiaki täält Turust teille alikoulutetuille informoida.

    • Kaarinassa paremmin

      Voi "täsä mä ole" älä tule tänne natisemaan. Ihan tarpeeksi aiheutat harmia Turku-osiossa. Ja siksi tänne Kaarinaan muutetaan, ettei tarvitse nöyränä kuunnella kaupunginjohtajan harhaisia suunnitelmia palloiluhalleista sun muista mielikuvitushankkeista. Äläkä valita alikoulutuksesta, jos käytät ilmaisua "tälläne". Tuntuuko pahalta kun joku on eri mieltä? Kestä tai itke.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe