Vaikka olisi nurkilla mitä häppeninkiä,väki uinuu loosseissaan.
Ei ollut tungosta vestareilla eilen ja kehnolta näyttää tänäänkin.
nukkuuko kaarina talviunta...
12
167
Vastaukset
- n,mglkjk
mites riitti porukkaa perjantaina. entäs tänään lauantaina. onko jo nyt klo 20.30 porukkaa paikalla. kannttaako vielä turuust tulla
- I *sydän* Rekola!
Syy tähän vestareiden huonoon vetoisuuteen löytyy ihan pomoottorin suunnalta..
- stkarinsday
Näin olen kuullut usean kaarinalaisen puhuvan, ja vähän turkulaistenkin. Mikäs siinä promoottorissa niin nyt tökkii ihmisiä
- asdfhgfh
Mä en kysyny millanen promoottori siellä tänään on pomottamassa vaan onko siellä populaa vai joutuisko juhliin yksin kylmässä
- Titu
asdfhgfh kirjoitti:
Mä en kysyny millanen promoottori siellä tänään on pomottamassa vaan onko siellä populaa vai joutuisko juhliin yksin kylmässä
Olihan siellä hyvin porukkaa, kylmästä ilmasta huolimatta. Tuskin tavoitteeseen pääsevät, mutta hyvin kuitenkin.
- Mikkonen
Pitänee kysyä, että onko paikalla edes ne jotka ovat näitä artisteja olleet valikoimassa? Nuoremmat ei edes tiedä kuka tämä tohtori Alban on, joten 80- 90 luvun artistien tunnettavuus jää minun ikäluokkaan (hieman alle 40v). Samantha Fox teki ensimmäisen hittialbuminsa silloin kun minä olin n. 12-13v. Muistan todella elävästi miten odotimme Suosikin uusimman numeron ilmestymistä postiluukusta, koska keskiaukeamalla oli Sammy Fox tötskät paljaana julisteessa. Monella ikäiselläni on jo teini-ikää lähestyviä lapsia vaikka itse olemmekin elämämme loppuun asti isiemme ja äitiemme pikku lapsia itse. On siis tullut jo nähtyä pari kertaa tötskät ja näin yleisesti maksamme siitä, ettei tarvitse kiskoa keppanaa vesisateessa ja jonottaa bajamajaan. Vuosi sitten oli Europen lopetettua melkoinen kuhina vielä festarin jälkeen. Tuolloin oli toki lämpimämpää. Hupaisaa oli tuollloinkin katsella kun juuri 18v täyttäneet menivät fanittamaan Europea. Eipä olleet poloiset edes syntyneet silloin kun bändi oli suosionsa huipulla. Suosittelisin sovittamaan näitä artisteja 18-25v ikäluokalle sopivaksi.
- Paikalla ollut
Aivan turha moittia promoottoria, tällaisen tilaisuuden järjestäminen on melkoinen työ ja riski. Ilma on yhtenä päätekijänä, tuleeko yleisöä vai ei.
Kaarina tarvitsee tällaisen tilaisuuden vähintään kerran vuodessa, siksi olisi parempi kannustaa tapahtuman järjestäjiä, kuin turhaan moittia.
Kolmipäiväinen festivaali on pitkä ja siihen mahtuisi varmaankin monenlaisia esiintyjiä, kunhan rahaa vain riittäisi.
Itse ehdottaisin yhdelle päivälle Suomalaisia artisteja, Souvarit kun vetää niin kylmäksi ei jää ketään !
- asdfgshtdgyf
Eli menikö bileet penkin alle kävijämäärän ja tunnelman osalta.
- pilunpettynyt
Meitä ainakin vaimon kanssa korpeaa se, että maksoimme lipuista ennakkoon täyden hinnan ja illan mittaan kuulimme kävijöiltä heidän saaneen lauantain lippunsa kolmeenkymppiin, osa kertoi ostaneensa lipun kahdellakympillä. Ja vippilippujen hintaa kuulemma alennettiin myös.
.Ymmärrän kyllä järjestäjän hädän kun kauppa ei käy ja joku pitäisi paikalle saada, mutta JOS ensi vuonna tapahtuma järjestetään, ja jos sinne päätämme tulla emme ainakaan ennakkoon lippujamme osta - takkiin tuloo
Heikko esitys ja heikoin lenkki lippu ale,kalen tyyli ei pure.
Kannattaa lopetella väkisin väännetty vestari.
Ja mikä onkaan lopullinen,todellinen kävijämäärä pe-la???
Tänään taitaa muksut laittaa paremmaksi. - Täsä mä ole
Kaarina ei nuku, nai, syö, mieti, eikä muutakaan, koska ei ole elollinen! Se tapahtuma sit taas on festari, ei vestari. Täytyykö tälläne perusasiaki täält Turust teille alikoulutetuille informoida.
- Kaarinassa paremmin
Voi "täsä mä ole" älä tule tänne natisemaan. Ihan tarpeeksi aiheutat harmia Turku-osiossa. Ja siksi tänne Kaarinaan muutetaan, ettei tarvitse nöyränä kuunnella kaupunginjohtajan harhaisia suunnitelmia palloiluhalleista sun muista mielikuvitushankkeista. Äläkä valita alikoulutuksesta, jos käytät ilmaisua "tälläne". Tuntuuko pahalta kun joku on eri mieltä? Kestä tai itke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793