Siitä on liian kauan...

Neitokakskyt

...kun sain viimeksi ihanaa nuolentaa! Kunnon kiusoittelevaa nuolentaa, klitoriksen näykkimistä. Oli taivaallista. Ja aivan rauhassa, ilman mitään kiirettä. Ei voi kyllä saada parempaa orkkua, kun mies nuolee, työntää sormen sisään ja peppuunkin. Olette ihania miehet, jotka osaatte toimia näin ;)

Kelpaisi milloin vain uusinta!

16

863

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vieläkin haaveilen samaa!!

• kielimies40+

jos vanhempi kielimies40 kiinnostaa niin.....nuolen pyllyreijänkin ihanasti ja pitkään

• Cunn1lingus

Olen todella hyvä antamaan naiselle suuseksiä ja nautin samalla itsekin! Suu- ja sormihoidon kohteena olleiden reaktioista ja kommenteista olen päätellyt, että kovin monella miehellä homma ei ole oikeasti hallussa.

• fsdfsdfd

Jos joku "näykkisi" mun klitorista niin saisi kyllä kantapään kuvan otsaansa...

• M18Cm

Mä haluisin tehdä sulle niin. Kaikessa rauhassa hitaasti kiusaten sua kielelläni ja sormillani. Aloittaen hitaasti huulilta ja siirtyen hitaasti pyörittelevin liikkein kohti sun klittaa, lopulta keskittyen pelkästään siihen yhä vaativammin ja vaativammin...
      Välillä kielni eksyy ikäänkuin vahingossa sun kakkosen liepeillekkin..
      Lopulta, pitkän ajan päästä saat ravisuttavan ja tajunnan räjäyttävän orgasmin..

Olisi ihanaa..

• Orkkusi

[email protected] laita viestiä, niin tulen heti nuolemaan pitkään ja hartaasti.. ;)
      M20

• levotonsln

tuu tänne niin saat sitä ;)

• Orkkusi

Missä asut? ;)

• neitokakskyt

pk-seutu :)

• sellmer

moi tekisi nuolla pilluasisi ja peppuasi ja tehdä sinusta orgun megatuntijan,olen kyllä jo 65,mutta kaikki järjestyy.olli

• Orkkusi

Moro asun itekki pk-seudulla ja tuun heti ku sanot nuolemaan sut! ;)
        Pistä viestiä [email protected]
        Oon 20v lihaksikas miekkonen!

• Tän viikon pk-seudulla, suuseksin saralla maisterin paperit. Perjantaina palaan Tornionjokilaaksoon. [email protected]
      olen hoikka, kalju, tatskattu, 38vee mies.

• kato profiilista oikee osote...sen viestit tulee kännyyn

• gent_hki

Suuseksi molemmin puolin on mahtavaa!
      Tykkään myös nuolla..pitkään...kiusoitellen....näykkien...

• Nyyyyyh...

Tykkään nuolla pimpsaa pitkään ja hartaasti ja pidän sen mausta. Entiset tyttöystäväni nauttivat suuresti suuni tuottamasta nautinnosta ja orkuista... Mutta nykyinen avovaimoni ei anna nuolla pilluaan. Haluaisin painaa pääni hänen jalkoväliinsä ja nuolla ja maistella piiiitkään... tai että hän istuisi naamani päälle, nam. Ei tipu eikä lirise! Tästä syystä muut naiset alkavat näyttämään himottavailta. Kuinka haluaisinkaan.... mutta ei, mun kai täytyy vain kärsiä.

• lovingit
        Nyyyyyh... kirjoitti:

Tykkään nuolla pimpsaa pitkään ja hartaasti ja pidän sen mausta. Entiset tyttöystäväni nauttivat suuresti suuni tuottamasta nautinnosta ja orkuista... Mutta nykyinen avovaimoni ei anna nuolla pilluaan. Haluaisin painaa pääni hänen jalkoväliinsä ja nuolla ja maistella piiiitkään... tai että hän istuisi naamani päälle, nam. Ei tipu eikä lirise! Tästä syystä muut naiset alkavat näyttämään himottavailta. Kuinka haluaisinkaan.... mutta ei, mun kai täytyy vain kärsiä.

onpa harmillista... :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      65
      5726
    2. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      8
      3716
    3. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      109
      3607
    4. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      57
      3458
    5. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      55
      2875
    6. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      94
      2685
    7. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      73
      2548
    8. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      19
      2482
    9. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      87
      1985
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      342
      1924
    Aihe