Siitä on liian kauan...

Neitokakskyt

...kun sain viimeksi ihanaa nuolentaa! Kunnon kiusoittelevaa nuolentaa, klitoriksen näykkimistä. Oli taivaallista. Ja aivan rauhassa, ilman mitään kiirettä. Ei voi kyllä saada parempaa orkkua, kun mies nuolee, työntää sormen sisään ja peppuunkin. Olette ihania miehet, jotka osaatte toimia näin ;)

Kelpaisi milloin vain uusinta!

16

847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vieläkin haaveilen samaa!!

• kielimies40+

jos vanhempi kielimies40 kiinnostaa niin.....nuolen pyllyreijänkin ihanasti ja pitkään

• Cunn1lingus

Olen todella hyvä antamaan naiselle suuseksiä ja nautin samalla itsekin! Suu- ja sormihoidon kohteena olleiden reaktioista ja kommenteista olen päätellyt, että kovin monella miehellä homma ei ole oikeasti hallussa.

• fsdfsdfd

Jos joku "näykkisi" mun klitorista niin saisi kyllä kantapään kuvan otsaansa...

• M18Cm

Mä haluisin tehdä sulle niin. Kaikessa rauhassa hitaasti kiusaten sua kielelläni ja sormillani. Aloittaen hitaasti huulilta ja siirtyen hitaasti pyörittelevin liikkein kohti sun klittaa, lopulta keskittyen pelkästään siihen yhä vaativammin ja vaativammin...
      Välillä kielni eksyy ikäänkuin vahingossa sun kakkosen liepeillekkin..
      Lopulta, pitkän ajan päästä saat ravisuttavan ja tajunnan räjäyttävän orgasmin..

Olisi ihanaa..

• Orkkusi

[email protected] laita viestiä, niin tulen heti nuolemaan pitkään ja hartaasti.. ;)
      M20

• levotonsln

tuu tänne niin saat sitä ;)

• Orkkusi

Missä asut? ;)

• neitokakskyt

pk-seutu :)

• sellmer

moi tekisi nuolla pilluasisi ja peppuasi ja tehdä sinusta orgun megatuntijan,olen kyllä jo 65,mutta kaikki järjestyy.olli

• Orkkusi

Moro asun itekki pk-seudulla ja tuun heti ku sanot nuolemaan sut! ;)
        Pistä viestiä [email protected]
        Oon 20v lihaksikas miekkonen!

• Tän viikon pk-seudulla, suuseksin saralla maisterin paperit. Perjantaina palaan Tornionjokilaaksoon. [email protected]
      olen hoikka, kalju, tatskattu, 38vee mies.

• kato profiilista oikee osote...sen viestit tulee kännyyn

• gent_hki

Suuseksi molemmin puolin on mahtavaa!
      Tykkään myös nuolla..pitkään...kiusoitellen....näykkien...

• Nyyyyyh...

Tykkään nuolla pimpsaa pitkään ja hartaasti ja pidän sen mausta. Entiset tyttöystäväni nauttivat suuresti suuni tuottamasta nautinnosta ja orkuista... Mutta nykyinen avovaimoni ei anna nuolla pilluaan. Haluaisin painaa pääni hänen jalkoväliinsä ja nuolla ja maistella piiiitkään... tai että hän istuisi naamani päälle, nam. Ei tipu eikä lirise! Tästä syystä muut naiset alkavat näyttämään himottavailta. Kuinka haluaisinkaan.... mutta ei, mun kai täytyy vain kärsiä.

• lovingit
        Nyyyyyh... kirjoitti:

Tykkään nuolla pimpsaa pitkään ja hartaasti ja pidän sen mausta. Entiset tyttöystäväni nauttivat suuresti suuni tuottamasta nautinnosta ja orkuista... Mutta nykyinen avovaimoni ei anna nuolla pilluaan. Haluaisin painaa pääni hänen jalkoväliinsä ja nuolla ja maistella piiiitkään... tai että hän istuisi naamani päälle, nam. Ei tipu eikä lirise! Tästä syystä muut naiset alkavat näyttämään himottavailta. Kuinka haluaisinkaan.... mutta ei, mun kai täytyy vain kärsiä.

onpa harmillista... :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      63
      6180
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5599
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4426
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      55
      3873
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3795
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3219
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      67
      2979
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59