Siitä on liian kauan...

Neitokakskyt

...kun sain viimeksi ihanaa nuolentaa! Kunnon kiusoittelevaa nuolentaa, klitoriksen näykkimistä. Oli taivaallista. Ja aivan rauhassa, ilman mitään kiirettä. Ei voi kyllä saada parempaa orkkua, kun mies nuolee, työntää sormen sisään ja peppuunkin. Olette ihania miehet, jotka osaatte toimia näin ;)

Kelpaisi milloin vain uusinta!

16

924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vieläkin haaveilen samaa!!

• kielimies40+

jos vanhempi kielimies40 kiinnostaa niin.....nuolen pyllyreijänkin ihanasti ja pitkään

• Cunn1lingus

Olen todella hyvä antamaan naiselle suuseksiä ja nautin samalla itsekin! Suu- ja sormihoidon kohteena olleiden reaktioista ja kommenteista olen päätellyt, että kovin monella miehellä homma ei ole oikeasti hallussa.

• fsdfsdfd

Jos joku "näykkisi" mun klitorista niin saisi kyllä kantapään kuvan otsaansa...

• M18Cm

Mä haluisin tehdä sulle niin. Kaikessa rauhassa hitaasti kiusaten sua kielelläni ja sormillani. Aloittaen hitaasti huulilta ja siirtyen hitaasti pyörittelevin liikkein kohti sun klittaa, lopulta keskittyen pelkästään siihen yhä vaativammin ja vaativammin...
      Välillä kielni eksyy ikäänkuin vahingossa sun kakkosen liepeillekkin..
      Lopulta, pitkän ajan päästä saat ravisuttavan ja tajunnan räjäyttävän orgasmin..

Olisi ihanaa..

• Orkkusi

[email protected] laita viestiä, niin tulen heti nuolemaan pitkään ja hartaasti.. ;)
      M20

• levotonsln

tuu tänne niin saat sitä ;)

• Orkkusi

Missä asut? ;)

• neitokakskyt

pk-seutu :)

• sellmer

moi tekisi nuolla pilluasisi ja peppuasi ja tehdä sinusta orgun megatuntijan,olen kyllä jo 65,mutta kaikki järjestyy.olli

• Orkkusi

Moro asun itekki pk-seudulla ja tuun heti ku sanot nuolemaan sut! ;)
        Pistä viestiä [email protected]
        Oon 20v lihaksikas miekkonen!

• Tän viikon pk-seudulla, suuseksin saralla maisterin paperit. Perjantaina palaan Tornionjokilaaksoon. [email protected]
      olen hoikka, kalju, tatskattu, 38vee mies.

• kato profiilista oikee osote...sen viestit tulee kännyyn

• gent_hki

Suuseksi molemmin puolin on mahtavaa!
      Tykkään myös nuolla..pitkään...kiusoitellen....näykkien...

• Nyyyyyh...

Tykkään nuolla pimpsaa pitkään ja hartaasti ja pidän sen mausta. Entiset tyttöystäväni nauttivat suuresti suuni tuottamasta nautinnosta ja orkuista... Mutta nykyinen avovaimoni ei anna nuolla pilluaan. Haluaisin painaa pääni hänen jalkoväliinsä ja nuolla ja maistella piiiitkään... tai että hän istuisi naamani päälle, nam. Ei tipu eikä lirise! Tästä syystä muut naiset alkavat näyttämään himottavailta. Kuinka haluaisinkaan.... mutta ei, mun kai täytyy vain kärsiä.

• lovingit
        Nyyyyyh... kirjoitti:

Tykkään nuolla pimpsaa pitkään ja hartaasti ja pidän sen mausta. Entiset tyttöystäväni nauttivat suuresti suuni tuottamasta nautinnosta ja orkuista... Mutta nykyinen avovaimoni ei anna nuolla pilluaan. Haluaisin painaa pääni hänen jalkoväliinsä ja nuolla ja maistella piiiitkään... tai että hän istuisi naamani päälle, nam. Ei tipu eikä lirise! Tästä syystä muut naiset alkavat näyttämään himottavailta. Kuinka haluaisinkaan.... mutta ei, mun kai täytyy vain kärsiä.

onpa harmillista... :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      191
      1330
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      730
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      622
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      597
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe