Siitä on liian kauan...

Neitokakskyt

...kun sain viimeksi ihanaa nuolentaa! Kunnon kiusoittelevaa nuolentaa, klitoriksen näykkimistä. Oli taivaallista. Ja aivan rauhassa, ilman mitään kiirettä. Ei voi kyllä saada parempaa orkkua, kun mies nuolee, työntää sormen sisään ja peppuunkin. Olette ihania miehet, jotka osaatte toimia näin ;)

Kelpaisi milloin vain uusinta!

16

834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vieläkin haaveilen samaa!!

• kielimies40+

jos vanhempi kielimies40 kiinnostaa niin.....nuolen pyllyreijänkin ihanasti ja pitkään

• Cunn1lingus

Olen todella hyvä antamaan naiselle suuseksiä ja nautin samalla itsekin! Suu- ja sormihoidon kohteena olleiden reaktioista ja kommenteista olen päätellyt, että kovin monella miehellä homma ei ole oikeasti hallussa.

• fsdfsdfd

Jos joku "näykkisi" mun klitorista niin saisi kyllä kantapään kuvan otsaansa...

• M18Cm

Mä haluisin tehdä sulle niin. Kaikessa rauhassa hitaasti kiusaten sua kielelläni ja sormillani. Aloittaen hitaasti huulilta ja siirtyen hitaasti pyörittelevin liikkein kohti sun klittaa, lopulta keskittyen pelkästään siihen yhä vaativammin ja vaativammin...
      Välillä kielni eksyy ikäänkuin vahingossa sun kakkosen liepeillekkin..
      Lopulta, pitkän ajan päästä saat ravisuttavan ja tajunnan räjäyttävän orgasmin..

Olisi ihanaa..

• Orkkusi

[email protected] laita viestiä, niin tulen heti nuolemaan pitkään ja hartaasti.. ;)
      M20

• levotonsln

tuu tänne niin saat sitä ;)

• Orkkusi

Missä asut? ;)

• neitokakskyt

pk-seutu :)

• sellmer

moi tekisi nuolla pilluasisi ja peppuasi ja tehdä sinusta orgun megatuntijan,olen kyllä jo 65,mutta kaikki järjestyy.olli

• Orkkusi

Moro asun itekki pk-seudulla ja tuun heti ku sanot nuolemaan sut! ;)
        Pistä viestiä [email protected]
        Oon 20v lihaksikas miekkonen!

• Tän viikon pk-seudulla, suuseksin saralla maisterin paperit. Perjantaina palaan Tornionjokilaaksoon. [email protected]
      olen hoikka, kalju, tatskattu, 38vee mies.

• kato profiilista oikee osote...sen viestit tulee kännyyn

• gent_hki

Suuseksi molemmin puolin on mahtavaa!
      Tykkään myös nuolla..pitkään...kiusoitellen....näykkien...

• Nyyyyyh...

Tykkään nuolla pimpsaa pitkään ja hartaasti ja pidän sen mausta. Entiset tyttöystäväni nauttivat suuresti suuni tuottamasta nautinnosta ja orkuista... Mutta nykyinen avovaimoni ei anna nuolla pilluaan. Haluaisin painaa pääni hänen jalkoväliinsä ja nuolla ja maistella piiiitkään... tai että hän istuisi naamani päälle, nam. Ei tipu eikä lirise! Tästä syystä muut naiset alkavat näyttämään himottavailta. Kuinka haluaisinkaan.... mutta ei, mun kai täytyy vain kärsiä.

• lovingit
        Nyyyyyh... kirjoitti:

Tykkään nuolla pimpsaa pitkään ja hartaasti ja pidän sen mausta. Entiset tyttöystäväni nauttivat suuresti suuni tuottamasta nautinnosta ja orkuista... Mutta nykyinen avovaimoni ei anna nuolla pilluaan. Haluaisin painaa pääni hänen jalkoväliinsä ja nuolla ja maistella piiiitkään... tai että hän istuisi naamani päälle, nam. Ei tipu eikä lirise! Tästä syystä muut naiset alkavat näyttämään himottavailta. Kuinka haluaisinkaan.... mutta ei, mun kai täytyy vain kärsiä.

onpa harmillista... :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4096
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2459
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1597
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1137
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      863
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      104
      850
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe