Jos saisit kaksi toivetta

23

niin mitä ne olisivat?

Oma vastaus:
1) hän soittaisi minulle ja kertoisi tunteistaan, pyytäisi tapaamaan
2) lottovoitto, joka sallisi valita minkä tahansa elämänpolun tahansa, meille molemmille

19

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ottaisin tietenkin

molemmat toiveet. Hassu kysymyksen asettelu.

• naavaparta

jos ja jos

• mulla näin

Rakkaus on todella tärkeää, lottovoittoa en toivo. Pienempi rahasumma riittää. Sellainen jolla pystyisi turvaamaan normaalin elämän ja jonkun matkan. Mulla ei oo hirveitä suunnitelmia. Toki olisi kiva joskus käydä vaikka Pariisissa, mut ei se oo onnen edellytys.

• 1.Että joku kriteerit täyttävät nainen laittaisi postia.
      2. Kirjoittajan kanssa päästään treffeille piiitkän kaavan kautta tietenkin!:-)

• toimintaaaaaaaa

haaveilkaa vaan täällä,,tod näk. tulette elämään elämänne köyhänä, ilman rakkautta...

• ai just niinku

sinäkin?

• 23

Ihminen, joka menettää kykynsä haaveilla, kuolee ensimmäisen kuolemansa sisimmässään.

• kuolemattomuuden ja

jättimäisen ropotti haarniskan jolla murskaisi kaikki mikä olisi tarvetta murskata

• tylsimys oon

Toiveeni olisi:
      1. Saisimme olla yhdessä hänen kanssaan silloin tällöin
      2. Elämäni jatkuisi ennallaan, siten, kun se tällä hetkellä on

• Pepe o

1) Että Jaska soittaisi minulle ensi yönä klo 2
      2) Että en koskaan antaisi veden palaa pohjaan!

• 23

Olen ollut tarpeeksi kauan täällä tietääkseni, että linkitit tämän biisin Jaskallesi uutena vuotena: http://youtu.be/C8QJmI_V3j4 Miten noin herkkä mies/nainen ei itse soita Jaskalleen?

• Pepe o
        23 kirjoitti:

Olen ollut tarpeeksi kauan täällä tietääkseni, että linkitit tämän biisin Jaskallesi uutena vuotena: http://youtu.be/C8QJmI_V3j4 Miten noin herkkä mies/nainen ei itse soita Jaskalleen?

Ei näy! Mikäs se on?

• 23
        Pepe o kirjoitti:

Ei näy! Mikäs se on?

Sade: By Your Side.

Jäi mieleen, koska diggasin siitä biisistä silloin kovasti ja kuuntelin varmaan koko uuden vuoden sitä repeatillä.

• pepe o
        23 kirjoitti:

Sade: By Your Side.

Jäi mieleen, koska diggasin siitä biisistä silloin kovasti ja kuuntelin varmaan koko uuden vuoden sitä repeatillä.

Vau, ei ihme, on se vaan niin hyvä.

• 23
        pepe o kirjoitti:

Vau, ei ihme, on se vaan niin hyvä.

Siinä olet ihan oikeassa. Joten kannattaa joskus harkita sitä soittamista sille Jaskalle kello kaksi yöllä, tai vaikka edes tekstarin lähettämistä. Täällä onnistuu vain ilahduttamaan jotain kaltaistani tuntematonta skriivaajaa hyvällä musiikilla.

Itse en soita omalle "Jaskalleni" koska kerroin jo kerran tunteeni, eikä hän silloin vastannut.

• pepe o
        23 kirjoitti:

Siinä olet ihan oikeassa. Joten kannattaa joskus harkita sitä soittamista sille Jaskalle kello kaksi yöllä, tai vaikka edes tekstarin lähettämistä. Täällä onnistuu vain ilahduttamaan jotain kaltaistani tuntematonta skriivaajaa hyvällä musiikilla.

Itse en soita omalle "Jaskalleni" koska kerroin jo kerran tunteeni, eikä hän silloin vastannut.

No, Jaskan soiton odottaminen on jo minunkin osalta loppunut...siksi sen tuohon kirjoitinkin...ei se jaskahousu vaan soita. :)

• Mä vaan toivon

Ja pelkään pahinta...

• Toivomuskaivo

Toivon parasta, pelkään pahinta ja ottaisin lottovoiton itelleni :)

• einomarjatta

aikakoneen menneisyyteen reilun 20 v taakse
      nykyaikaisen tekniikan 80-luvun lopunaikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe