Nopein pätkä tallinnasta saksaan?!

hilikkula

Ja niinkuin otsikosta näkyy; haluaisin tietää nopeimman reitin Teidän kokemuksen mukaan (en viamichelinin tai eri navigaattoreiden) kyseiselle reitille. Tavoitteena olisi päästä mahdollisimman nopeasti Ranskan rivieralle (jossa olemme vierailleetkin jo useamman kerran mutta väljemmällä aikataululla ja eri reitin kautta) ...Olen jo tutustunut aikaisempiin jutusteluihin mutta jos jollakin olisi vielä ajankohtaista kokemusta ja kiinnostusta auttaa matkailuautolla reissaavaa pariskuntaa(ekaa kertaa ilman lapsia; apuva!) selviytymään nopsaa etelän lämpimään (paleltaa tää suomen kesä...) niin ois tosi hieno juttu!!!

5

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satasen kärryllä

      Jaa' mihinpäin saksaa? Reitit on meinaan erinlaiset riippuen mihin menee......pohjois- vai eteläsaksan kautta? Se toi "Riviera" kuulostaa niin hienolta :D

    • de facto

      NOPEIN ON KYLLÄ FINNLINESILLA suoraan saksaan,,,,,

    • Fiatilla menee hyvin

      Jos sää meet Baltian kautta rivieralle, mitä teet tylsässä saksassa? Puola- Slovakia- Itävalta- Italia- Riviera on paljon mielenkiintoisempi. Tiemaksuja ei ole, polttoaineet ja sapuskat paljon halvempia, itävalta - italia alpit komeimmat. Vaihteleva.

      • Väärää tietoa.

        "Tiemaksuja ei ole"

        Ei pidä paikkaansa. Juuri eilen reissusta tuleena, tiedän, että maksuja löytyy.

        Puolassa ei yleistä maksua, mutta osa moottoriteistä maksullisia.
        Slovakiassa yleinen maksu. Vignette tarra liimataan tullilasiin.
        Itävallassa myös tuulilasiin liimattava Vignette, ja sen lisäksi vielä osassa tunneleista erillinen maksu.
        Maksua kontrolloidaan elektronisesti, ja jos tarra puuttuu, niin sakot ovat melkoisia.
        Ja jos vielä Unkariin eksyy, niin sielläkin vignette, eli yleinen maksu.

        Linkissä tietoa:

        http://www.theaa.com/allaboutcars/overseas/european_tolls_select.jsp


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      657
      4076
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      46
      1782
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1587
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      41
      1506
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      172
      1466
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      1392
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1136
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      50
      1086
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      75
      1084
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      999
    Aihe